GuidZP400 |
aecd97f4-2cd8-4498-94c0-e5505f81c2f5
|
Biuletyn |
634709-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
10068249100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pabianice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 22 53 500
|
Zamawiajacy fax |
42 21 49 299
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pcmnzoz.pl
|
Adres strony url |
www.pcmnzoz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o. o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcmnzoz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcmnzoz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o .o ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy rękawiczek diagnostycznych.
|
Numer referencyjny |
20/Apt/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy rękawiczek diagnostycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe – załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie zdolności technicznych Wykonawca przedstawi wykaz 3 zrealizowanych dostaw, szczegóły w SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
5.2. W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 3 dostaw na kwotę co najmniej: Pakiet 1 – 9 600 zł. brutto, Pakiet 2 – 111 500,00 zł. brutto, Pakiet 3 – 69 000,00 zł brutto oraz np. referencji).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy:
- bezzwrotne, bezpłatne próbki oferowanych wyrobów wraz z folderami, opisami potwierdzającymi spełnienie wymogów SIWZ. Próbki oraz foldery mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą. Spis załączonych próbek należy dołączyć do oferty oraz do opakowania, w którym znajdują się próbki (ilość próbek określana jest w formularzach cenowych),
- folder, prospekt, materiały informacyjne (karta techniczna produktu lub karta katalogowa) oferowanego asortymentu w języku polskim, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem SIWZ.
-Deklaracji zgodności CE oraz certyfikat potwierdzający kategorię środka ochrony indywidualnej.
-Pełny raport z badań na substancje cytostatyczne wg. Normy EN 374-3.
-Pełny raport z badań na potwierdzenie zgodności z normą EN 455 – 1,2,3,4.
-Pełny raport testowy do dostarczonych próbek potwierdzający wymagane parametry, nie starsze niż z 2016 r.
-Raport z badań potwierdzający brak występowania akceleratorów, tiuramów, tiomoczników, benzotiazoli.
-Wyniki badań na potwierdzenie normy ASTM F 1671.
-Badania na pierwotne podrażnienia skóry.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzorów dołączonych do SIWZ (załączniki nr 1 do SIWZ i nr 2 do SIWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załączniki nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.10.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
-oświadczenia, zgodnie ze wzorami zawartymi w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ,
-wypełniony i podpisany Formularz Cenowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,
-wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
-pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik,
-dowód wpłaty wadium,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 4 399,80 zł. (słownie: cztery tysiące trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć złotych i osiemdziesiąt groszy). Przy składaniu ofert na pakiety wysokość wadium wynosi:
Pakiet 1 - 222,00 zł
Pakiet 2 - 2 580, 00 zł
Pakiet 3 - 1 597,80 zł
Wadium może być wniesione w:
8.2.1. pieniądzu,
8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
8.2.3. gwarancjach bankowych,
8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
8.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto:
PKO BP 07 1440 1101 0000 0000 1400 4278 z zaznaczeniem „wadium – przetarg 20/Apt/2017”.
8.5. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem – WADIUM. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność.
8.6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
8.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.
8.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
8.13.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
8.13.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Zamawiający nie wymaga),
8.13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|