1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne i terminowe wykonanie i dostarczanie atestowanych tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038) i rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1084)
2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru,
obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i pakowanie po 25 kompletów w kartonach, czytelnie opisane serią i numerami. Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3. Wykonawca zamówienia dostarczać będzie tablice rejestracyjne na własny koszt do siedziby Referatu ds. Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy Starostwa Powiatowego w Żarach partiami - w ilościach i terminach wskazanych przez zamawiającego (zamówienia składane elektronicznie ) to jest nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.
Dostawa wykonywanych tablic rejestracyjnych realizowana będzie sukcesywnie stosownie do zgłaszanych e-mailem, faksem lub telefonicznie zapotrzebowań w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia. Zastrzega się możliwość wykonania wtórnika tablicy rejestracyjnej w w/w terminie.
4.Wykonane wtórniki tablic rejestracyjnych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Referatu ds. Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy Starostwa Powiatowego w Żarach w terminie nie przekraczającym 4 dni od momentu złożenia zapotrzebowania.
5. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit ilości tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi:
a) tablice samochodowe jednorzędowe: - 18 600 szt.
b) tablice samochodowe dwurzędowe: - 200 szt.
c) tablice motorowerowe: - 500 szt.
d) tablice motocyklowe, ciągnikowe: - 600 szt.
e) tablice jednorzędowe na przyczepy: - 300 szt.
f) tablice dwurzędowe na przyczepy: -150 szt.
g) tablice indywidualne samochodowe: -20 szt.
h) tablice zabytkowe samochodowe: - 10 szt.
i) tablice zabytkowe motocyklowe:- 10 szt.
6. Podane w ust. 5 limity stanowią ilość szacunkową. Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania. Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia.
7. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy należność za dostarczoną partię tablic po jej każdorazowym odbiorze i sprawdzeniu. Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Zamawiający zapłaci należność w terminie określonym na podstawie najkorzystniejszej oferty. Za zachowany termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
8. W przypadku realizacji jednorazowych zamówień poniżej 5 kompletów tablic (wtórniki, indywidualne, zabytkowe itp.), Zamawiający dokona jednorazowej zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawianej raz w miesiącu na koniec miesiąca kalendarzowego.
9. Gwarancja wynosi 24 miesiące. Reklamacje, co do jakości wydanych tablic, powinny być rozpatrzone w terminie do 30 dni liczonych od dnia złożenia. W razie uwzględnienia reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia jej kosztów i usunięcia stwierdzonych wad w terminie 14 dni liczonych od dnia uwzględnienia reklamacji.
10. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. Likwidacja zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca:
a) odbiór w siedzibie Zamawiającego tablic rejestracyjnych,
b) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie.
11. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych oferowanych tablic rejestracyjnych przez cały okres obowiązywania umowy.
12. Wykonawca dostarczał będzie wyprodukowane tablice a także odbierał przeznaczone do złomowania tablice na własny koszt.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać standardom jakościowym.
W przypadku dostawy tablic wadliwych lub innych niż zamówione, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (pisemnie albo pocztą elektroniczną lub faxem).
14.Zamawiający zapłaci tylko za tablice dostarczone zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego.
15.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1. Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów.
16. Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy nieodpłatnie dostarczyć( użyczyć) i
zainstalować oprogramowanie dla jednego stanowiska, umożliwiające elektroniczne składanie
zamówienia na tablice.
Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez zamawiającego
jednostce komputerowej w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oraz przeszkoli w tym celu
minimum dwie osoby
|
GuidZP400 |
baf8417d-f524-45da-924f-0e04c831ca15
|
Biuletyn |
635537-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Żarski
|
Regon |
97077016100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żary
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
68200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
684 790 600
|
Zamawiajacy fax |
684 790 601
|
Zamawiajacy email |
j.chomik@powiatzarski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatzary
|
Adres strony internetowej |
www.powiatzary.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie korespondencyjnie za pośrednictwem operatora pocztowego i/lub kuriera, gońca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
68-200 Żary ul. Aleja Jana Pawła II 5, biuro podawcze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych
|
Numer referencyjny |
WIGN.272.33.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne i terminowe wykonanie i dostarczanie atestowanych tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038) i rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1084)
2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru,
obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i pakowanie po 25 kompletów w kartonach, czytelnie opisane serią i numerami. Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3. Wykonawca zamówienia dostarczać będzie tablice rejestracyjne na własny koszt do siedziby Referatu ds. Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy Starostwa Powiatowego w Żarach partiami - w ilościach i terminach wskazanych przez zamawiającego (zamówienia składane elektronicznie ) to jest nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.
Dostawa wykonywanych tablic rejestracyjnych realizowana będzie sukcesywnie stosownie do zgłaszanych e-mailem, faksem lub telefonicznie zapotrzebowań w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia. Zastrzega się możliwość wykonania wtórnika tablicy rejestracyjnej w w/w terminie.
4.Wykonane wtórniki tablic rejestracyjnych wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Referatu ds. Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy Starostwa Powiatowego w Żarach w terminie nie przekraczającym 4 dni od momentu złożenia zapotrzebowania.
5. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit ilości tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi:
a) tablice samochodowe jednorzędowe: - 18 600 szt.
b) tablice samochodowe dwurzędowe: - 200 szt.
c) tablice motorowerowe: - 500 szt.
d) tablice motocyklowe, ciągnikowe: - 600 szt.
e) tablice jednorzędowe na przyczepy: - 300 szt.
f) tablice dwurzędowe na przyczepy: -150 szt.
g) tablice indywidualne samochodowe: -20 szt.
h) tablice zabytkowe samochodowe: - 10 szt.
i) tablice zabytkowe motocyklowe:- 10 szt.
6. Podane w ust. 5 limity stanowią ilość szacunkową. Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania. Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia.
7. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy należność za dostarczoną partię tablic po jej każdorazowym odbiorze i sprawdzeniu. Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Zamawiający zapłaci należność w terminie określonym na podstawie najkorzystniejszej oferty. Za zachowany termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
8. W przypadku realizacji jednorazowych zamówień poniżej 5 kompletów tablic (wtórniki, indywidualne, zabytkowe itp.), Zamawiający dokona jednorazowej zapłaty na podstawie faktury zbiorczej wystawianej raz w miesiącu na koniec miesiąca kalendarzowego.
9. Gwarancja wynosi 24 miesiące. Reklamacje, co do jakości wydanych tablic, powinny być rozpatrzone w terminie do 30 dni liczonych od dnia złożenia. W razie uwzględnienia reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia jej kosztów i usunięcia stwierdzonych wad w terminie 14 dni liczonych od dnia uwzględnienia reklamacji.
10. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. Likwidacja zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca:
a) odbiór w siedzibie Zamawiającego tablic rejestracyjnych,
b) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie.
11. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych oferowanych tablic rejestracyjnych przez cały okres obowiązywania umowy.
12. Wykonawca dostarczał będzie wyprodukowane tablice a także odbierał przeznaczone do złomowania tablice na własny koszt.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać standardom jakościowym.
W przypadku dostawy tablic wadliwych lub innych niż zamówione, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (pisemnie albo pocztą elektroniczną lub faxem).
14.Zamawiający zapłaci tylko za tablice dostarczone zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez zamawiającego.
15.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1. Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów.
16. Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy nieodpłatnie dostarczyć( użyczyć) i
zainstalować oprogramowanie dla jednego stanowiska, umożliwiające elektroniczne składanie
zamówienia na tablice.
Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez zamawiającego
jednostce komputerowej w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oraz przeszkoli w tym celu
minimum dwie osoby
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty uprawniające do produkcji tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997 r.- Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2012 roku poz. 1137 ze zmianami) tj. zezwolenie ( koncesje licencje) Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r, , poz. 1137 ze późn. zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty uprawniające do produkcji tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997 r.- Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2012 roku poz. 1137 ze zmianami) tj. zezwolenie ( koncesje licencje) Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r, , poz. 1137 ze późn. zm.).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Reprezentacja Wykonawcy do podpisania oferty określona we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy (np.wypis z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wypis z ewidencji działalności gospodarczej)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1.1 ZMIANY OGÓLNE
Możliwa jest:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE
Możliwa jest zmiana postanowień umowy:
a) w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT).
2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron
wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.
2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|