GuidZP400 |
dfb22fd3-8fa7-4ddd-9f30-8a08a6c3be79
|
Biuletyn |
635495-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Regon |
1226172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
Adres strony url |
www.centrum.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamawiającym jest Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa w imieniu i na rzecz którego działa: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, tel. 022 694 61 18, faks: 022 694 61 21
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.centrum.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.centrum.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pod rygorem nieważności, w fomie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 106
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian
|
Numer referencyjny |
2017/43-2
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie sprawnego, bezawaryjnego działania systemu ZSIORIN oraz jego rozwoju i modernizacji poprzez zapewnienie:
Usługi konserwacji oprogramowania aplikacyjnego Systemu ZSIORIN. W ramach Usługi konserwacji oprogramowania aplikacyjnego Systemu ZSIORIN Wykonawca będzie, zgodnie z procedurą określoną w Załączniku nr 1 do Umowy: 1) usuwał Wady (Błędy) Systemu Informatycznego wykryte przez siebie bądź przez Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu Informatycznego;
2) świadczył wsparcie techniczne on site przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy w zakresie systemu (baza danych, serwer aplikacyjny, systemy operacyjne) na życzenie zamawiającego wg potrzeb, w ilości do 24 godzin miesięcznie. Zakres prac każdorazowo określony będzie przez Zamawiającego. Termin realizacji wsparcia technicznego on site zostanie uzgodniony wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania; 3) wykonywał drobne prace modernizacyjne, nie wchodzące w zakres zleceń prac programistycznych związanych z rozwojem systemu ZSIORiN; 4) prowadził bieżącą wersję Systemu Informatycznego i Dokumentacji, uaktualnianą o Poprawki
i Zmiany; 5) będzie korzystał z udostępnionego przez Zamawiającego Rejestru Zgłoszeń; 6) dotarczał Zamawiającemu listę plików, które zostały zmodyfikowane, wraz z dokładną ich lokalizacją oraz instrukcją instalacji. Pliki zostaną dostarczone zarówno w formie umożliwiającej zainstalowanie wybranych pojedynczych plików, jak również w formie kompletnej nowej wersji systemu do zaimportowania przez serwer Aplikacyjny Websphere; 7) dostarczał Zamawiającemu każdorazowo na koniec miesiąca aktualne kody źródłowe wraz z czytelnym komentarzem oraz dokumentację w wersji elektronicznej. 8) reagować na zgłaszane Wady według kategorii błędów Systemu ZSIORIN, określonych w Załączniku nr 1 do Umowy. Pracownicy Wykonawcy odpowiedzialni za wykonanie usługi mogą zażądać dodatkowej dokumentacji Błędu w formie zrzutów z ekranu lub dodatkowego opisu usterki. Czas potrzebny Wykonawcy na uzyskanie dodatkowej dokumentacji Błędu nie wlicza się do czasu przeznaczonego na usunięcie usterki danej kategorii. Realizacji Zmian w zakresie związanym z rozwojem i modernizacją systemu ZSIORiN, według procedury opisanej w załączniku nr 2 i 5 do Umowy zgodnie z zakresem określonym w Załączniku nr 3 do Umowy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia lub zmiany listy funkcjonalności poprzez zlecanie innych Zmian niż tam wymienione. Przykładowa Zmiana określona została w Załączniku nr 8. 2. Opis systemu ZSIORIN stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie utrzymania i/lub rozwoju systemu/systemów o podobnej architekturze i wykorzystanych technologiach do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. systemu ZSIORiN, wykonanych w oparciu o technologie: J2EE, Hibernate, Oracle, IBM WebSphere Application Server, WWW Apache, LDAP, Solaris, w tym; - użytkownicy końcowi systemu pracowali w co najmniej 200 różnych lokalizacjach, - system był wykorzystywany przez minimum 2000 użytkowników oraz umożliwiał pracę minimum 100 użytkowników pracujących równocześnie (zalogowanych). b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi związane z utrzymaniem i/lub rozwojem systemu na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto. c) dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania odpowiednie dla: - Kierownika Projektu - wykształcenie wyższe, pełnił funkcję kierownika projektu w minimum dwóch projektach informatycznych o wartości min. 200 000,00 zł brutto, zrealizowanych w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. - Analityka - wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania prac analitycznych, w minimum dwóch projektach informatycznych, zrealizowanych w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Dopuszcza się połączenie funkcji Kierownika Projektu z Analitykiem. - Programisty - osoba legitymująca się bardzo dobrą znajomością środowiska informatycznego, wykorzystywanego przez Zamawiającego oraz języka Java, Javascript, PL/SQL. - Pracownika wykwalifikowanego w zakresie baz danych, serwerów aplikacyjnych, systemów operacyjnych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca na podstawie art. 22a ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; w przypadku gdy Zamawiający może uzyskać wskazany w tym punkcie dokument, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania wykonawcy do jego złożenia 3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 5 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - Załącznik nr 5 do SIWZ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług - o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt. 1.3 lit. a SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich technologii, wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane należycie lub czy są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 2) wykaz osób - o których mowa w rozdziale IV ust. 1 ppkt. 1.3b SIWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z Formularzem oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: 1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 1, w oryginale; 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. IV ust. I, pkt 4 SIWZ. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg załącznika nr 6 do SIWZ W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany umowy określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiące Załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w Centrum Obsługi Administracji Rządowej w Warszawie przy ulicy Powsińskiej 69/71, pokój nr 004, w dniu 05.01.2018 r. o godzinie 11:15.
|