Dostawy filtrów oddechowych oraz wymienników ciepła i wilgotności dla potrzeb Szpitala

Data publikacji 2017-12-21
Data zakończenia 2018-01-04 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634580-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie filtrów oddechowych oraz wymienników ciepła i wilgotności jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala, przez okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis asortymentu, przewidziane do zakupu ilości, wymagania oraz ilości próbek do przetestowania, zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e1fcc0e-36e1-46c5-91d0-945c127ab057
Biuletyn 634580-N-2017
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.
Regon 14194475000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 64 03 299
Zamawiajacy fax 25 64 03 263
Zamawiajacy email ozp@szpital.siedlce.pl
Adres strony url www.szpital.siedlce.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.siedlce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.siedlce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej w zapieczętowanej i opisanej z godnie z wymogiem SIWZ kopercie, należy złozyć osobiście, za pośrednictwem kuriera bądź poczty w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, pokój 138A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy filtrów oddechowych oraz wymienników ciepła i wilgotności dla potrzeb Szpitala
Numer referencyjny FZP/54–FZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie filtrów oddechowych oraz wymienników ciepła i wilgotności jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala, przez okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis asortymentu, przewidziane do zakupu ilości, wymagania oraz ilości próbek do przetestowania, zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących niniejszego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących niniejszego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących niniejszego warunku;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Do oferty Wykonawca dołączy dla każdej pozycji z Formularza: • Próbki w wymaganej ilości (dot. Pakietów 1 i 2). • Oryginalne karty katalogowe producenta wraz z tłumaczeniem na język polski, umożliwiające Zamawiającemu zweryfikowanie funkcji, właściwości, parametrów technicznych i użytkowych z wymaganiami postawionymi w SIWZ. Złożone próbki zostaną przetestowane, a karty katalogowe z opisem zweryfikowane przez użytkowników Zamawiającego oraz członków komisji przetargowej, zgodnie z zasadami opisanymi w rozdz. XII SIWZ (dot. Pakietów 1 i 2). • Dokumenty dopuszczające do obrotu oferowany asortyment, w jednostkach służby zdrowia na terenie RP – zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U Nr 107 z 2010 r., poz. 679) tj. Certyfikaty CE (dot. Pakietów 1 i 2). • Wyniki testów i badań z niezależnych laboratoriów, potwierdzające skuteczność filtracji wirusów i bakterii (dot. Pakietu 1).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: • aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2) i oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)