GuidZP400 |
6fb35c8a-bbec-49ef-be6e-179eceb4efd8
|
Biuletyn |
634273-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
1046454200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 808 200
|
Zamawiajacy fax |
22 3808201,3808391
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@nask.pl
|
Adres strony url |
www.nask.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę składa się w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa – Państwo Instytut Badawczy, ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych i stacjonarnych
|
Numer referencyjny |
ZZ.211.PZP15.2017.BMK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa komputerów przenośnych i stacjonarnych w podziale na Części:
Część nr 1 – komputery przenośne I, monitory i oprogramowanie
Część nr 2 – komputery stacjonarne, monitory i oprogramowanie
Część nr 3 – komputery przenośne II, monitory i oprogramowanie
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
Część nr 1:
jednej dostawy komputerów o wartości brutto co najmniej 120 000,00 zł (sto tysięcy 00/100);
Część nr 2:
jednej dostawy komputerów o wartości brutto co najmniej 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy 00/100);.
Części nr 3:
jednej dostawy komputerów o wartości brutto co najmniej 50 000,00 zł (sto tysięcy 00/100).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunku w ramach danej Części, Wykonawcy wykazują łącznie.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw dla potwierdzenia spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu w ramach danej Części.
W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała zakresem dostawy, o których mowa powyżej dot. danej Części zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
b)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ -
IDW. Uwaga! Zamawiający nie uzna faktur itp. dokumentów za dowody, z uwagi na fakt, iż ich
treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanych urządzeń, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 (A, B, C) do
Tomu I SIWZ – IDW potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie wskazanym
w Tomie II SIWZ - SOPZ dla Części nr 1, Części nr 2 i Części nr 3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3. dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
(propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 6 do Tomu I
SIWZ - IDW. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
(propozycję treści zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zawarto w Załącznik nr 7 do Tomu I
SIWZ - IDW). 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty
zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na
wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22
ustawy Pzp. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,
podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego
wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o
których mowa w pkt 1 powyżej. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w
jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VIII. pkt 1 Tomu I SIWZ - IDW. 6. Na
wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VIII. pkt 7. lit. A powyżej
odpowiednio do udostępnianych zasobów. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie
zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami
gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w
szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca będzie polegać w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy
podwykonawców. 9. Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że upoważnienie
wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w
formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do
reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza 10. Ofertę - wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie
wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ - IDW wraz z Formularzem cenowym (dla
danej Części zamówienia) sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu
I SIWZ - IDW.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień Umowy lub jej załączników mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy PZP.
2. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej:
a) w przypadku zmiany przepisów prawa Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa,
b) w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do odstąpienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa,
c) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu Sprzętu lub Oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy, stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ Sprzętu lub Oprogramowania o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu Sprzętu lub Oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy wraz z konfiguracją Sprzętu/Oprogramowania obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego,
d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania lub Sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 2 do Umowy dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 2 do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|