Dostawa łóżeczka noworodkowego - sterylnego jednorazowego zestawu do iniekcji doszklistkowych - sterylnego mikroimplantu przeciwjaskorowego w injektorze

Data publikacji 2017-12-27
Data zakończenia 2018-01-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636150-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 391431124
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: łóżeczka noworodkowego - sterylnego jednorazowego zestawu do iniekcji doszklistkowych - sterylnego mikroimplantu przeciwjaskorowego w injektorze. Szczegółowe zestawienie ilościowo – asortymentowe znajduje się w załączniku nr 2.1-2.3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9390766-cf82-4370-8255-f5c6d43c21af
Biuletyn 636150-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Regon 29088300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czerniakowska
Zamawiajacy adres numer domu 231
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00416
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 841 110
Zamawiajacy fax 225 841 109
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
Adres strony url http://www.szpital-orlowskiego.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://old.szpital-orlowskiego.pl/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://old.szpital-orlowskiego.pl/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPSK im. prof. W Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231 , 00-416 Warszawa – pokój nr D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa łóżeczka noworodkowego - sterylnego jednorazowego zestawu do iniekcji doszklistkowych - sterylnego mikroimplantu przeciwjaskorowego w injektorze
Numer referencyjny 121/8/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: łóżeczka noworodkowego - sterylnego jednorazowego zestawu do iniekcji doszklistkowych - sterylnego mikroimplantu przeciwjaskorowego w injektorze. Szczegółowe zestawienie ilościowo – asortymentowe znajduje się w załączniku nr 2.1-2.3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (w oparciu o wzór załącznika nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy nie przed upływem terminu składania ofert.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Pakiet nr 1-2 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej Umowy w następującym zakresie oraz w sytuacjach opisanych poniżej tj.: 1) W zakresie zmiany przedmiotu Umowy: a) polegającej na zmianie nazwy przedmiotu Umowy, w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę za pośrednictwem dokumentów rejestracyjnych zmiany nazwy handlowej, wynikającej z: - udokumentowanego wstrzymania/zaprzestania produkcji, importu lub wycofania z rynku szwów wskutek zaistnienia incydentu medycznego; - wygaśnięcia rejestracji danego produktu; - dokonywania zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu materiału medycznego; - krótkotrwałego jednorazowego braku produktu na rynku; b) w przypadku zaoferowania Towaru równoważnego, w sytuacjach wskazanych w ppkt 1 lit. a), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Towar równoważny, odpowiadający pa-rametrom opisanym w SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych nie wyższych niż ce-na Towaru z oferty i po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu produktu równoważnego przez Zamawiającego. 2) W zakresie zmiany wielkości opakowania, a co za tym idzie ceny, gdy występują okoliczności określone w pkt 1, tak aby zmiana nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej Umowy; 3) W zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o doko-nanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiającego. 4) W zakresie zmiany cen, w przypadku: a) Udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany cen urzędowych, stawek podatkowych lub stawek celnych, w tym stawki podatku od towarów i usług VAT. b) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. c) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę 5) W zakresie przedłużenia okresu obowiązywania Umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1, w sy-tuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 3, jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązania Umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej Umowy. 6) W zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w Umowie przedmiotu zamówienia – danego pakietu – do wysokości wartości Umowy określonej dla danego pakietu; 7) W zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę. 8) Zmiana wartości brutto umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmia-ny te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. 9) zmiana wartości brutto umowy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo-łecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia spo-łeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. 10) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nad-zwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki Pakiet nr 3 1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) wydłużenia terminu gwarancji, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy; 2) zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania Umowy lub zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego lub uzasadniona jest okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy np. w przypadku udokumentowanego opóźnienia w dostawie, zawinionego przez producenta przedmiotu dostawy lub podwykonawcy współpracującego z Wykonawcą. 3) zmiany parametrów technicznych oferowanego Towaru, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są równorzędne lub lepsze od pierwotnie określonych w ofercie. W przypadku dokonania zmian, o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym. Zamawiający przewiduje proporcjonalną zmianę wynagrodzenia w stosunku do wykonanych modyfikacji.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Łóżeczko noworodkowe – zestaw (wanienka, materacyk i rama łóżeczka)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 – Łóżeczko noworodkowe – zestaw (wanienka, materacyk i rama łóżeczka)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – sterylny jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 – sterylny jednorazowy zestaw do iniekcji doszklistkowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – sterylny mikroimplant przeciwjaskorowy w injektorze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: minimum 7 dni roboczych, maksymalnie 14 dni roboczych liczonych od daty zawarcia umowy, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin wykonania zamówienia nie krótszy niż 7 dni roboczych i nie dłuższy niż 14 dni roboczych (Wykonawca w ofercie zobowiązany jest wskazać jedną wartość liczbową podaną w dniach roboczych wybraną z przedziału dni między 7 a 14). W przypadku podania terminu wykonania zamówienia krótszego niż 7 dni roboczych albo dłuższego niż 14 dni roboczych, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (patrz rozdział 14 SIWZ). Jako dzień roboczy zamawiający ustala dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – sterylny mikroimplant przeciwjaskorowy w injektorze
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)