| GuidZP400 |
09ea15ed-1caf-4cfa-8697-cf36e0eed436
|
| Biuletyn |
636274-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Pile
|
| Regon |
126182000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64920
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
672 106 207
|
| Zamawiajacy fax |
(067) 212 40 85
|
| Zamawiajacy email |
wszpila@pi.onet.pl
|
| Adres strony url |
http://szpitalpila.pl/
|
| Adres strony internetowej |
http://szpitalpila.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW Z MLEKA
|
| Numer referencyjny |
NO-ZP.VII-240/57/17
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów z mleka dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą do Działu Żywienia Szpitala , za wyjątkiem niedziel i dni świątecznych, na godzinę 6:00, zgodnie z harmonogramem dostaw, określającym nazwę i ilość dostawy danego asortymentu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia również braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zaświadczenie Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad jakością zdrowotną żywności pochodzenia zwierzęcego, w tym nad warunkami jej pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej;
Zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu zakładu do obrotu produktami żywnościowymi oraz o sprawowaniu nad nim urzędowej kontroli (art. 64 ust. 1, ustawy z dnia 26.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu .
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
Oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
Uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych, niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie:
a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego;
b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu;
c) zmiany sposobu konfekcjonowania;
d) zmian wynikających z przekształceń własnościowych;
e) zmian danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy);
f) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-10T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|