| GuidZP400 | 0e330cd9-dda0-4bd8-b78c-5e1f7c277391 | 
							                							                									
						| Biuletyn | 636790-N-2017 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08 | 
							                									
						| Regon | 367849538-00113 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | Karolkowa | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 30 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Warszawa | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 01-207 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | mazowieckie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 22 661-72-72 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | ar.andrzejewski@arr.gov.pl | 
							                									
						| Adres strony url | http://bip.kowr.gov.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 8 | 
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | Państwowa osoba prawna | 
							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | w formie pisemnej | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, sekretariat pokój 211 - II piętro | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Świadczenie usług telekomunikacyjnych w postaci dostępu do internetu dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu  w lokalizacji: ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.8.2017.U | 
							                									
						| Numer referencyjny | OP.WOP.ZP.8.2017.U | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 2 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | a) Świadczenie usług telekomunikacyjnych w postaci dostępu do internetu dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu 
w lokalizacji: ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole. b) Adres instalacji: KOWR OT Opole ul. 1 Maja 6. Łącze zakończone interfejsem elektrycznym należy doprowadzić bezpośrednio do szafy dystrybucyjnej znajdującej się w serwerowni na drugim piętrze budynku.
c) Wykonawca jest odpowiedzialny za doprowadzenie, uruchomienie i obsługę łącza. Wykonawca samodzielnie uzyska ewentualne pozwolenia, o ile będą wymagane, oraz dokona niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza.
d) Wykonawca nie może wprowadzać żadnych ograniczeń pasma ani ilości przesyłanych danych podczas transmisji do i z sieci operatorów telekomunikacyjnych krajowych i zagranicznych. Oferowana usługa musi zapewniać możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego translacji adresów (NAT), bez konieczności zgłaszania adresów MAC urządzeń.
e) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest podać imię i nazwisko opiekuna lub inną Pomoc techniczną oraz wskazać numer telefonu, poprzez który Zamawiający będzie mógł komunikować się z Wykonawcą w systemie 24/7/365 tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały okres trwania umowy. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 72400000-4 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 12 | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1907) | 
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 1 | 
							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 1 | 
							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1907) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę | 
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1)	zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 5 do siwz)– w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania):
a)	w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 
	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 
	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 
	czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
b)	Zobowiązanie, o którym mowa powyżej składane jest w oryginale.
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz/lub do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - oryginał bądź notarialnie potwierdzona kopia;
a)	jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3a ustawy Pzp). | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 1. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy 
w stosunku do treści oferty Wykonawcy.
2.	Dopuszcza się zmianę umownego terminu w przypadku wystąpienia co najmniej jednej 
    z następujących okoliczności:
1)	zmiany wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. będące następstwem działania organów administracji w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek dodatkowych wymagań nałożonych przez te organy;
2)	zmiany spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności 
o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej. 
3.	    Ponadto dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
1)	zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy, 
w szczególności połączenia, podziału, zmiany nazwy Zamawiającego;
2)	zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, 
w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy,
3)	dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące poprawienia błędów ortograficznych i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, 
4)	  w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
4.	   Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek. 
5.	   Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron, z wyłączeniem w szczególności zmiany nazw/określonych Stron, siedziby Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 
6.	  Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony wyrażą na to zgodę. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2018-01-09T00:00:00+01:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 11:45 | 
							                									
						| IV 4 4 jezyki | j. polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 |