. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej funkcjonującej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Świątnikach Górnych, zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach nr 1a, 1b, 1c,1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j
2. Zakres zamówienia:
Nr części Nazwa części zamówienia Kod CPV Nr załącznika w ofercie
I przetwory sypkie 15830000 - 5 załącznik nr 1a
15610000 - 7
15851100 - 9
15872400 - 5
II przyprawy, przetwory, produkty strączkowe 15870000 - 7 załącznik nr 1b
15330000 - 0
15840000 - 8
15235000 - 4
15411000 – 2
15830000 - 5
III jaja 03142500 - 3 załącznik nr 1c
IV warzywa, owoce, kiszonki 03221000 - 6 załącznik nr 1d
03212100 - 1
03220000 – 9
V mięso, wędliny 15131700 - 2 załącznik nr 1e
15111000 – 9
15131130 - 5
15110000 - 2
VI Drób 15112100-7 załącznik 1 f
VII Nabiał i przetwory nabiałowe 1551000-6 załącznik nr 1g
15551000-5
15530000-2
15540000-5
VIII Mrożonki 15331170-9 załącznik nr 1h
15332100-5
15229000-9
IX pieczywo 15811000-6 załącznik nr 1 i
X woda mineralna, soki i napoje 15321000 - 4 załącznik nr 1j
15320000 - 7
15981000 - 8
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną, na kilka, lub na wszystkie grupy. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w podane w Formularzu cenowym (Załączniki nr 1a-1j do SIWZ) są podane nazwy własne, należy je rozumieć jako przykład i wymagany typ produktu. Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych aniżeli uwzględnione w dokumentacji przetargowej. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez zamawiającego pojemności, gramaturze, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej samej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda zamawiający (informację o wyższej lub niższej gramaturze należy podać w uwagach). W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenie o równoważności wraz z opisem. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
5. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego.
6. Ilości asortymentu podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Tekst ujednolicony Dz.U. 2017 poz. 149 ), w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP). Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne. Zamówienie obejmuje również wniesienie przez Wykonawcę towaru do magazynu żywnościowego, znajdującego się w budynku szkoły – ul. K. Bruchnalskiego 35, miejscowość Świątniki Górne. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru oraz dokonania za niego zapłaty w przypadku nie wniesienia zamawianego asortymentu w wyznaczone miejsce.
9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania składanego bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia lub w czasie bieżącej dostawy, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego, najpóźniej do godziny 14.00 dnia poprzedzającego datę dostawy.
10. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów nastąpiła do godziny 6.30 następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia od Zamawiającego - w przypadku części zamówienia nr V (mięso, wędliny) oraz do godziny 8.30 w przypadku pozostałych grup produktów. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadkach awaryjnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień doraźnych, w których dostawa do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 2 godzin od momentu zlecenia dostawy.
11. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom i wymaganiom opisanym w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.
|
GuidZP400 |
45d37b68-497a-4d6a-80e3-9eefa64b9169
|
Biuletyn |
504288-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 2 w Świątnikach Górnych
|
Regon |
367995530
|
Zamawiajacy adres ulica |
K.Bruchnalskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świątniki Górne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12) 270-50-40
|
Zamawiajacy fax |
(12)270-50-40
|
Zamawiajacy email |
sp2swiatniki@gmail.com
|
Adres strony url |
http://sp2-swiatniki.pl/
|
Adres strony internetowej |
sp2swiatniki@gmail.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W ROKU 2018”
|
Numer referencyjny |
SP2.26.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej funkcjonującej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Świątnikach Górnych, zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach nr 1a, 1b, 1c,1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j
2. Zakres zamówienia:
Nr części Nazwa części zamówienia Kod CPV Nr załącznika w ofercie
I przetwory sypkie 15830000 - 5 załącznik nr 1a
15610000 - 7
15851100 - 9
15872400 - 5
II przyprawy, przetwory, produkty strączkowe 15870000 - 7 załącznik nr 1b
15330000 - 0
15840000 - 8
15235000 - 4
15411000 – 2
15830000 - 5
III jaja 03142500 - 3 załącznik nr 1c
IV warzywa, owoce, kiszonki 03221000 - 6 załącznik nr 1d
03212100 - 1
03220000 – 9
V mięso, wędliny 15131700 - 2 załącznik nr 1e
15111000 – 9
15131130 - 5
15110000 - 2
VI Drób 15112100-7 załącznik 1 f
VII Nabiał i przetwory nabiałowe 1551000-6 załącznik nr 1g
15551000-5
15530000-2
15540000-5
VIII Mrożonki 15331170-9 załącznik nr 1h
15332100-5
15229000-9
IX pieczywo 15811000-6 załącznik nr 1 i
X woda mineralna, soki i napoje 15321000 - 4 załącznik nr 1j
15320000 - 7
15981000 - 8
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną, na kilka, lub na wszystkie grupy. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w podane w Formularzu cenowym (Załączniki nr 1a-1j do SIWZ) są podane nazwy własne, należy je rozumieć jako przykład i wymagany typ produktu. Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych aniżeli uwzględnione w dokumentacji przetargowej. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez zamawiającego pojemności, gramaturze, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej samej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda zamawiający (informację o wyższej lub niższej gramaturze należy podać w uwagach). W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenie o równoważności wraz z opisem. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
5. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego.
6. Ilości asortymentu podane w załącznikach 1a – 1j są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Tekst ujednolicony Dz.U. 2017 poz. 149 ), w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP). Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne. Zamówienie obejmuje również wniesienie przez Wykonawcę towaru do magazynu żywnościowego, znajdującego się w budynku szkoły – ul. K. Bruchnalskiego 35, miejscowość Świątniki Górne. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru oraz dokonania za niego zapłaty w przypadku nie wniesienia zamawianego asortymentu w wyznaczone miejsce.
9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowania składanego bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia lub w czasie bieżącej dostawy, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego, najpóźniej do godziny 14.00 dnia poprzedzającego datę dostawy.
10. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów nastąpiła do godziny 6.30 następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia od Zamawiającego - w przypadku części zamówienia nr V (mięso, wędliny) oraz do godziny 8.30 w przypadku pozostałych grup produktów. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadkach awaryjnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień doraźnych, w których dostawa do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 2 godzin od momentu zlecenia dostawy.
11. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom i wymaganiom opisanym w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15830000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Za spełniającego niniejszy warunek zostanie uznany Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną :
- min. 60 000,00 zł – dla części I IX zamówienia,
- min. 50 000,00 zł – dla części II zamówienia,
- min. 6 000,00 zł – dla części III i X zamówienia,
- min. 130 000,00 zł – dla części IV zamówienia,
- min. 70 000,00 zł – dla części V, VI, VIII zamówienia,
- min. 90 000,00 zł – dla części VII zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
B.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
B.2. Oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
C.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną :
- min. 60 000,00 zł – dla części I IX zamówienia,
- min. 50 000,00 zł – dla części II zamówienia,
- min. 6 000,00 zł – dla części III i X zamówienia,
- min. 130 000,00 zł – dla części IV zamówienia,
- min. 70 000,00 zł – dla części V, VI, VIII zamówienia,
- min. 90 000,00 zł – dla części VII zamówienia
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę kwot odpowiednich dla każdej części zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę /zał. 1/,
A.2. Formularze cenowe – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę /zał. 1a -1j/
A.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu /zał. 2a/ oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. 2b/,
A.4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na skutek zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy i związane z nim zapisy w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-01-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
przetwory sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15830000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
przyprawy, przetwory, produkty strączkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1b do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem nr 1c do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
warzywa, owoce, kiszonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem nr 1d do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
mięso, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131700-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgonie z załącznikiem 1 e do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1 f do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał i przetwory nabiałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15510000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem 1 g do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem nr 1h do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem nr 1i do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
woda mineralna, soki i napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15321000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załącznikiem nr 1j do SIWZ
|
| |