Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Data publikacji 2018-01-15
Data zakończenia 2018-01-23 00:00:00
Instytucja Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505804-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektów Poddziałania 8.6.1. Realizacja programów przekwalifikowania pracowników i wsparcie dla pracodawców RPO WM na lata 2014-2020 w podziale na części. 2. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b, 1c do siwz)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
4. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej z Wykonawcami.
9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2a/2b/2c oraz załącznik 3a/3b/3c do SIWZ


Dodatkowe informacje

GuidZP400 50a930a1-a439-4fbe-a8c9-2e252828142f
Biuletyn 505804-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Regon 35023901700000
Zamawiajacy adres ulica Kordylewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-542
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 176 600
Zamawiajacy fax 126 176 666
Zamawiajacy email biuro@marr.pl
Adres strony url www.marr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużania aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.1 Realizacja programów przekwalifikowania pracowników i wsparcie dla pracodawców, Europejski Fundusz Społeczny
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Numer referencyjny ZP/01/18/DSRR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektów Poddziałania 8.6.1. Realizacja programów przekwalifikowania pracowników i wsparcie dla pracodawców RPO WM na lata 2014-2020 w podziale na części. 2. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. 3. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b, 1c do siwz) b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. 4. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej z Wykonawcami. 9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2a/2b/2c oraz załącznik 3a/3b/3c do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi: - dla części 1 – 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, - dla części 2- od 03.04.2018 r. do 16.04.2018 roku, - dla części 3- od 01.08.2018 r. do 10.08.2018 roku Za termin wykonania zamówienia w każdej części należy rozumieć termin dostawy sprzętu potwierdzony podpisanymi obustronnie bez zastrzeżeń protokołami odbioru. Zamawiający zastrzega, że terminy dostaw liczone będą w dniach roboczych, za które na potrzeby niniejszego postępowania uznaje się dni od poniedziałku do piątku.
Okreslenie warunkow Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione formularz oferty, szczegółowa kalkulacja cenowa- zestawienie cen jednostkowych część 1/ część 2/ część 3, opis oferowanego sprzętu część 1/ część 2/ część 3, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy, przy uwzględnieniu postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji, gdy przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie zaoferowanego sprzętu, sprzętem o parametrach nie gorszych jak przedstawione w ofercie. Powyższa zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1 niniejszej umowy; 2) w przypadku zmian stawki podatku VAT, w trakcie realizacji umowy wysokość wynagrodzenia netto określonego w §4 ust. 1. nie ulegnie zmianie, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; 3) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; 4) zmiana terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili realizacji umowy. 5) zastąpienie Wykonawcy nowym wykonawcą, w szczególności w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu, nie będą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian Umowy. 3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 4. Zmiana o której mowa w ust. 2 pkt. 1) nastąpi po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o zakresie zmiany oraz będzie podlegać pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. 5. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami), kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 6. Spory mogące wynikać przy realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-01-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin dostawy sprzętu wynosi 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy zostanie odrzucona. Zamawiający zastrzega, że terminy dostaw liczone będą w dniach roboczych, za które na potrzeby niniejszego postępowania uznaje się dni od poniedziałku do piątku.
Zalacznik krotki opis Część 1 obejmuje zakup 6 komputerów typu laptop, 6 przenośnych atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka, kopiarka, skaner, 8 komputerów stacjonarnych z 2 monitorami LCD, 2 urządzenia wielofunkcyjne: drukarka, kopiarka, skaner oraz 14 oprogramowań biurowych. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a do siwz) b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-04-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zadeklarowany przez Wykonawcę na potrzeby kryterium w tej części, liczony będzie od dnia 03.04.2018 roku (włącznie) i nie później niż do 16.04.2018 roku (włącznie) i musi mieścić się w tym czasokresie. Przez „dni robocze” należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku
Zalacznik krotki opis Część 2 obejmuje zakup 12 komputerów typu laptop, 12 przenośnych atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka, kopiarka i skaner, 2 urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka, kopiarka i skaner, 12 oprogramowań biurowych. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1b do siwz) b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zadeklarowany przez Wykonawcę na potrzeby tego kryterium w tej części, liczony będzie od dnia 01.08.2018 roku (włącznie) i nie później niż 10.08.2018 roku (włącznie) i musi mieścić się w tym czasookresie. Przez „dni robocze” należy rozumień dni od poniedziałku do piątku.
Zalacznik krotki opis Część 3 obejmuje zakup 3 urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka, kopiarka, skaner. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1c do siwz) b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)