GuidZP400 |
50a930a1-a439-4fbe-a8c9-2e252828142f
|
Biuletyn |
505804-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Regon |
35023901700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kordylewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-542
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 176 600
|
Zamawiajacy fax |
126 176 666
|
Zamawiajacy email |
biuro@marr.pl
|
Adres strony url |
www.marr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużania aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.1 Realizacja programów przekwalifikowania pracowników i wsparcie dla pracodawców, Europejski Fundusz Społeczny
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Numer referencyjny |
ZP/01/18/DSRR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektów Poddziałania 8.6.1. Realizacja programów przekwalifikowania pracowników i wsparcie dla pracodawców RPO WM na lata 2014-2020 w podziale na części. 2. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b, 1c do siwz)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
4. W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej z Wykonawcami.
9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2a/2b/2c oraz załącznik 3a/3b/3c do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia wynosi:
- dla części 1 – 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
- dla części 2- od 03.04.2018 r. do 16.04.2018 roku,
- dla części 3- od 01.08.2018 r. do 10.08.2018 roku
Za termin wykonania zamówienia w każdej części należy rozumieć termin dostawy sprzętu potwierdzony podpisanymi obustronnie bez zastrzeżeń protokołami odbioru.
Zamawiający zastrzega, że terminy dostaw liczone będą w dniach roboczych, za które na potrzeby niniejszego postępowania uznaje się dni od poniedziałku do piątku.
|
Okreslenie warunkow |
Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, szczegółowa kalkulacja cenowa- zestawienie cen jednostkowych część 1/ część 2/ część 3, opis oferowanego sprzętu część 1/ część 2/ część 3, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy, przy uwzględnieniu postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji, gdy przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie zaoferowanego sprzętu, sprzętem o parametrach nie gorszych jak przedstawione w ofercie. Powyższa zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1 niniejszej umowy;
2) w przypadku zmian stawki podatku VAT, w trakcie realizacji umowy wysokość wynagrodzenia netto określonego w §4 ust. 1. nie ulegnie zmianie, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
3) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
4) zmiana terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili realizacji umowy.
5) zastąpienie Wykonawcy nowym wykonawcą, w szczególności w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu, nie będą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian Umowy.
3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
4. Zmiana o której mowa w ust. 2 pkt. 1) nastąpi po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o zakresie zmiany oraz będzie podlegać pisemnej akceptacji przez Zamawiającego.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami), kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
6. Spory mogące wynikać przy realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-01-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Maksymalny termin dostawy sprzętu wynosi 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy zostanie odrzucona. Zamawiający zastrzega, że terminy dostaw liczone będą w dniach roboczych, za które na potrzeby niniejszego postępowania uznaje się dni od poniedziałku do piątku.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 obejmuje zakup 6 komputerów typu laptop, 6 przenośnych atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka, kopiarka, skaner, 8 komputerów stacjonarnych z 2 monitorami LCD, 2 urządzenia wielofunkcyjne: drukarka, kopiarka, skaner oraz 14 oprogramowań biurowych. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a do siwz)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-04-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zadeklarowany przez Wykonawcę na potrzeby kryterium w tej części, liczony będzie od dnia 03.04.2018 roku (włącznie) i nie później niż do 16.04.2018 roku (włącznie) i musi mieścić się w tym czasokresie. Przez „dni robocze” należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 obejmuje zakup 12 komputerów typu laptop, 12 przenośnych atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka, kopiarka i skaner, 2 urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka, kopiarka i skaner, 12 oprogramowań biurowych. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1b do siwz)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zadeklarowany przez Wykonawcę na potrzeby tego kryterium w tej części, liczony będzie od dnia 01.08.2018 roku (włącznie) i nie później niż 10.08.2018 roku (włącznie) i musi mieścić się w tym czasookresie. Przez „dni robocze” należy rozumień dni od poniedziałku do piątku.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 obejmuje zakup 3 urządzeń wielofunkcyjnych: drukarka, kopiarka, skaner. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1c do siwz)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
c) Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
d) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1c do SIWZ.
|
| |