GuidZP400 |
ee5565ae-1710-4ebc-b0c0-396110a38701
|
Biuletyn |
505860-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
345138700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-032
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2511451, 2517817
|
Zamawiajacy fax |
032 2512712 w. 129 lub 136
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@mops.katowice.pl
|
Adres strony url |
http://www.mops.katowice.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.mops.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, RPO WSL 2014-2020, Oś priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działania 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Poddziałania 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych – ZIT.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.mops.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mops.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17 40-032 Katowice, kancelaria pokój nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43
|
Numer referencyjny |
DO.3701.1.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
na wszystkie 4 cześci
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach realizowanego projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
1) Część I zamówienia – Wyposażenie sali rehabilitacyjnej w sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową osób z dysfunkcjami narządu ruchu;
2) Część II zamówienia – Dostawa sprzętu wspomagającego rehabilitację osób z Autyzmem oraz z zaburzeniami funkcji poznawczych;
3) Część III zamówienia – Dostawa sprzętu do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii;
4) Część IV zamówienia – Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do alternatywnych metod komunikowania.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do miejsca organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych, tj.: Katowice ul. Francuska 43, na koszt Wykonawcy.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o art. 10 ust. 1 i art. 39 i nast. ustawy Prawo zamówień publicznych z możliwością zastosowania zgodnie z art. 24aa. tzw. procedury odwróconej. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o oferowanych wyrobach medycznych zgodnie Załącznikiem nr 4 do SIWZ :
OŚWIADCZNIE O OFEROWANYCH WYROBACH MEDYCZNYCH , że:
1) dokonana ocena zgodności oferowanego wyrobu medycznego przed jego wprowadzeniem do obrotu oraz wprowadzenia oferowanego wyrobu do obrotu spełniają wszystkie wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.);
2) oferowany wyrób medyczny został oznakowany znakiem CE po przeprowadzeniu odpowiednich dla wyrobu procedur oceny zgodności, zakończonych wydaniem certyfikatu zgodności,
3) certyfikat zgodności potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dotyczący oferowanych wyrobów medycznych nie utracił ważności, nie został wycofany lub zawieszony;
4) oferowane wyroby medyczne są właściwie oznakowane i mają odpowiednie instrukcje używania w języku polskie, a informacje dostarczone przez wytwórcę spełniają wymagania zasadnicze.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ odnośnie tych podmiotów.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w ust. 5 oraz w pkt 6.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt. 6.2 i 6.3 SIWZ , Wykonawcy składają wspólnie.
7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2.1, 5 i 6 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale.
9. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich.
11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad:
13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną odpowiednią dla danej części zamówienia sporządzoną zgodnie z Załącznikiem nr 7a, 7b, 7c i 7d do SIWZ.
15. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
15.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz spełnia przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ;
15.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
16. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ.
17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
18. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
19. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
19.1 opisów np.: karty techniczne gotowego wyrobu/ karty techniczne sprzętu /prospekty/ informacje producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów technicznych (w przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z jego tłumaczeniem na język polski)
19.2 a także, odpowiednio do części zamówienia uzupełnione Załączniki nr 8a, 8b, 8c i 8d do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sali rehabilitacyjnej w sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową osób z dysfunkcjami narządu ruchu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium :
Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia:
- 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów,
- 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów,
- 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie sali rehabilitacyjnej w sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową osób z dysfunkcjami narządu ruchu - Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu wspomagającego rehabilitację osób z Autyzmem oraz z zaburzeniami funkcji poznawczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu wspomagającego rehabilitację osób z Autyzmem oraz z zaburzeniami funkcji poznawczych - Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium :
Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia:
- 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów,
- 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów,
- 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii - Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do alternatywnych metod komunikowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium :
Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia:
- 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów,
- 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów,
- 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do alternatywnych metod komunikowania - Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| |