Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43

Data publikacji 2018-01-16
Data zakończenia 2018-01-26 00:00:00
Instytucja Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505860-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach realizowanego projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
1) Część I zamówienia – Wyposażenie sali rehabilitacyjnej w sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową osób z dysfunkcjami narządu ruchu;
2) Część II zamówienia – Dostawa sprzętu wspomagającego rehabilitację osób z Autyzmem oraz z zaburzeniami funkcji poznawczych;
3) Część III zamówienia – Dostawa sprzętu do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii;
4) Część IV zamówienia – Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do alternatywnych metod komunikowania.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do miejsca organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych, tj.: Katowice ul. Francuska 43, na koszt Wykonawcy.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ee5565ae-1710-4ebc-b0c0-396110a38701
Biuletyn 505860-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 345138700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2511451, 2517817
Zamawiajacy fax 032 2512712 w. 129 lub 136
Zamawiajacy email kancelaria@mops.katowice.pl
Adres strony url http://www.mops.katowice.pl
Adres strony internetowej http://www.mops.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, RPO WSL 2014-2020, Oś priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działania 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Poddziałania 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych – ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mops.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mops.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17 40-032 Katowice, kancelaria pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43
Numer referencyjny DO.3701.1.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy na wszystkie 4 cześci
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach realizowanego projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: 1) Część I zamówienia – Wyposażenie sali rehabilitacyjnej w sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową osób z dysfunkcjami narządu ruchu; 2) Część II zamówienia – Dostawa sprzętu wspomagającego rehabilitację osób z Autyzmem oraz z zaburzeniami funkcji poznawczych; 3) Część III zamówienia – Dostawa sprzętu do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii; 4) Część IV zamówienia – Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do alternatywnych metod komunikowania. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do miejsca organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych, tj.: Katowice ul. Francuska 43, na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o art. 10 ust. 1 i art. 39 i nast. ustawy Prawo zamówień publicznych z możliwością zastosowania zgodnie z art. 24aa. tzw. procedury odwróconej. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o oferowanych wyrobach medycznych zgodnie Załącznikiem nr 4 do SIWZ : OŚWIADCZNIE O OFEROWANYCH WYROBACH MEDYCZNYCH , że: 1) dokonana ocena zgodności oferowanego wyrobu medycznego przed jego wprowadzeniem do obrotu oraz wprowadzenia oferowanego wyrobu do obrotu spełniają wszystkie wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.); 2) oferowany wyrób medyczny został oznakowany znakiem CE po przeprowadzeniu odpowiednich dla wyrobu procedur oceny zgodności, zakończonych wydaniem certyfikatu zgodności, 3) certyfikat zgodności potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dotyczący oferowanych wyrobów medycznych nie utracił ważności, nie został wycofany lub zawieszony; 4) oferowane wyroby medyczne są właściwie oznakowane i mają odpowiednie instrukcje używania w języku polskie, a informacje dostarczone przez wytwórcę spełniają wymagania zasadnicze.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ odnośnie tych podmiotów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w ust. 5 oraz w pkt 6.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt. 6.2 i 6.3 SIWZ , Wykonawcy składają wspólnie. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2.1, 5 i 6 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną odpowiednią dla danej części zamówienia sporządzoną zgodnie z Załącznikiem nr 7a, 7b, 7c i 7d do SIWZ. 15. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 15.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz spełnia przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 15.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 16. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 18. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 19. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 19.1 opisów np.: karty techniczne gotowego wyrobu/ karty techniczne sprzętu /prospekty/ informacje producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów technicznych (w przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z jego tłumaczeniem na język polski) 19.2 a także, odpowiednio do części zamówienia uzupełnione Załączniki nr 8a, 8b, 8c i 8d do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie sali rehabilitacyjnej w sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową osób z dysfunkcjami narządu ruchu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie sali rehabilitacyjnej w sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową osób z dysfunkcjami narządu ruchu - Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu wspomagającego rehabilitację osób z Autyzmem oraz z zaburzeniami funkcji poznawczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu wspomagającego rehabilitację osób z Autyzmem oraz z zaburzeniami funkcji poznawczych - Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii - Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do alternatywnych metod komunikowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do alternatywnych metod komunikowania - Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)