Dostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Data publikacji 2018-01-23
Data zakończenia 2018-02-01 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507942-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety:
pakiet nr 1 – Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych – wg załącznika nr 2/1 do SIWZ,
pakiet nr 2 – Dostawa sterylnych zestawów urologicznych – wg załącznika nr 2/2 do SIWZ,
pakiet nr 3 – Dostawa sterylnych zestawów ginekologicznych – wg załącznika nr 2/3 do SIWZ,
pakiet nr 4 – Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/4 do SIWZ,
pakiet nr 5 – Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/5 do SIWZ,
pakiet nr 6 – Dostawa sterylnych zestawów serwet – wg załącznika nr 2/6 do SIWZ,
pakiet nr 7 – Dostawa jednorazowych sterylnych serwet – wg załącznika nr 2/7 do SIWZ,
pakiet nr 8 – Dostawa sterylnych osłon – wg załącznika nr 2/8 do SIWZ,
pakiet nr 9 – Dostawa jednorazowych sterylnych fartuchów – wg załącznika nr 2/9 do SIWZ,
pakiet nr 10 – Dostawa jednorazowych jałowych zestawów do porodu i noworodka – wg załącznika nr 2/10 do SIWZ,
pakiet nr 11 – Dostawa koca samoogrzewającego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2/11 do SIWZ,
pakiet nr 12 – Dostawa jednorazowych niesterylnych kompletów chirurgicznych – wg załącznika nr 2/12 do SIWZ,
pakiet nr 13 – Dostawa jednorazowych mat – wg załącznika nr 2/13 do SIWZ,
pakiet nr 14 – Dostawa jednorazowych niejałowych koszul dla pacjenta – wg załącznika nr 2/14 do SIWZ,
pakiet nr 15 – Dostawa jednorazowej niejałowej pościeli – wg załącznika nr 2/15 do SIWZ,
pakiet nr 16 – Dostawa jednorazowych niejałowych ręczników i podkładów – wg załącznika nr 2/16 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w:
- Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 5.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 12.01.2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 16, poz. 74),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 23.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.),
- Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w odpowiednich opakowaniach posiadających:
- oznakowanie i instrukcje używania w języku polskim, lub muszą być wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli/rozpoznawalnych kodów,
- wskazanie producenta co do właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności,
- oznaczenie CE i oznaczenia dotyczące sterylności bądź jałowości (jeżeli wymagają tego przepisy prawa).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6a0ecad-c10a-44cd-9ba1-06812b44c73e
Biuletyn 507942-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 31466100000
Zamawiajacy adres ulica ul. 24 Kwietnia
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kędzierzyn-Koźle
Zamawiajacy kod pocztowy 47200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 062 566
Zamawiajacy fax 774 062 567
Zamawiajacy email przetargi@e-szpital.eu
Adres strony url www.e-szpital.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-szpital.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-szpital.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - Sekretariat, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
Numer referencyjny NLP.2018.2
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: pakiet nr 1 – Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych – wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, pakiet nr 2 – Dostawa sterylnych zestawów urologicznych – wg załącznika nr 2/2 do SIWZ, pakiet nr 3 – Dostawa sterylnych zestawów ginekologicznych – wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, pakiet nr 4 – Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, pakiet nr 5 – Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, pakiet nr 6 – Dostawa sterylnych zestawów serwet – wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, pakiet nr 7 – Dostawa jednorazowych sterylnych serwet – wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, pakiet nr 8 – Dostawa sterylnych osłon – wg załącznika nr 2/8 do SIWZ, pakiet nr 9 – Dostawa jednorazowych sterylnych fartuchów – wg załącznika nr 2/9 do SIWZ, pakiet nr 10 – Dostawa jednorazowych jałowych zestawów do porodu i noworodka – wg załącznika nr 2/10 do SIWZ, pakiet nr 11 – Dostawa koca samoogrzewającego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2/11 do SIWZ, pakiet nr 12 – Dostawa jednorazowych niesterylnych kompletów chirurgicznych – wg załącznika nr 2/12 do SIWZ, pakiet nr 13 – Dostawa jednorazowych mat – wg załącznika nr 2/13 do SIWZ, pakiet nr 14 – Dostawa jednorazowych niejałowych koszul dla pacjenta – wg załącznika nr 2/14 do SIWZ, pakiet nr 15 – Dostawa jednorazowej niejałowej pościeli – wg załącznika nr 2/15 do SIWZ, pakiet nr 16 – Dostawa jednorazowych niejałowych ręczników i podkładów – wg załącznika nr 2/16 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w: - Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 5.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 12.01.2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 23.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w odpowiednich opakowaniach posiadających: - oznakowanie i instrukcje używania w języku polskim, lub muszą być wyrażone za pomocą zharmonizowanych symboli/rozpoznawalnych kodów, - wskazanie producenta co do właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności, - oznaczenie CE i oznaczenia dotyczące sterylności bądź jałowości (jeżeli wymagają tego przepisy prawa).
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 13
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt, 2. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ, 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, 4. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. oświadczenie wykonawcy: 1) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3) o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 4) o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 6. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp): 1) Pakiet 4, pozycje 1-3: oświadczenie, że procesy sterylizacji zwalidowane są zgodnie z normami PN-EN ISO 17665-1 i PN-EN ISO 11135-1, 2) Pakiet 9, pozycja 1 i 2: oświadczenie o zgodności oferowanego asortymentu z normami MDD 93/42, PN EN 13795, EN ISO 11135-1 oraz EN 556-1, 3) Pakiet 10, pozycja 1: oświadczenie, że procesy sterylizacji zwalidowane są zgodnie z normami PN-EN ISO 17665-1 i PN-EN ISO 11135-1, 4) Pakiet 11: karty danych technicznych wystawionych przez producenta wyrobu potwierdzające parametry określone w pkt b, b.1 i d.1 kolumny nr 2 formularza cenowego tj.: osiągający, w ciągu do 30 minut po otwarciu i rozłożeniu, temperaturę minim. 39 st. C i maksym. 43 st. C; temperatura utrzymywana przez okres minimum 9 godzin; wkładki grzejne wykonane wyłącznie z naturalnych składników (węgiel, żelazo, woda, sól, minerał ilasty – wermikulit).
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/16 do SIWZ), c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy, d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 Pzp): 1. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonania zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 2. Ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę wynikającego z zawartej umowy; d) obniżenia ceny (czasowego bądź stałego) przez Wykonawcę, e) w przypadkach zmian, o których mowa w § 8 ust. 3a i 3e umowy. Ewentualne wprowadzenie nowych cen, w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian wynikających z okoliczności wskazanych w niniejszym ustępie uwzględniających faktyczne zmiany ww. czynników cenotwórczych wymaga zawarcia aneksu do umowy. 3. Zmiany Umowy mogą nastąpić: a) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę) w zakresie czynników określonych w § 4 ust. 4 umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, d) w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, e) w przypadku konieczności zmian, o których mowa w § 1 ust. 8 umowy. 4. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym zmiany formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy w trakcie trwania umowy wymaga zawarcia aneksu. 5. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym czasowych dostaw asortymentu zamiennego o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ nie prowadzących do zmiany przedmiotu zamówienia, w przypadku niemożności realizowania dostaw zgodnie z umową stanowi zmianę umowy wymagającą zawarcia aneksu. Dla ww. czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego. 6. W szczególnych przypadkach (np. wycofania, wstrzymania produkcji, wydania stosownej decyzji urzędowej itp.) Wykonawca musi, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, dostarczyć zamawiany asortyment występujący pod inną nazwą handlową (jako odpowiednik) w cenie jednostkowej nie wyższej od ceny zawartej w załączniku do niniejszej umowy (Formularz cenowy) i spełniający wszystkie wymagania „zamienianego” produktu, nie prowadzący do zmiany przedmiotu zamówienia .Zmiana ta wymaga zawarcia aneksu. 7. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu po rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-02-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych – wg załącznika nr 2/1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sterylnych zestawów urologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnych zestawów urologicznych – wg załącznika nr 2/2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sterylnych zestawów ginekologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnych zestawów ginekologicznych – wg załącznika nr 2/3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sterylnych zestawów serwet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnych zestawów serwet – wg załącznika nr 2/6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych sterylnych serwet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych sterylnych serwet – wg załącznika nr 2/7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa sterylnych osłon
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa sterylnych osłon – wg załącznika nr 2/8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych sterylnych fartuchów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych sterylnych fartuchów – wg załącznika nr 2/9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych jałowych zestawów do porodu i noworodka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych jałowych zestawów do porodu i noworodka – wg załącznika nr 2/10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa koca samoogrzewającego jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa koca samoogrzewającego jednorazowego użytku – wg załącznika nr 2/11 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych niesterylnych kompletów chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych niesterylnych kompletów chirurgicznych – wg załącznika nr 2/12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych mat
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych mat – wg załącznika nr 2/13 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych niejałowych koszul dla pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych niejałowych koszul dla pacjenta – wg załącznika nr 2/14 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowej niejałowej pościeli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowej niejałowej pościeli – wg załącznika nr 2/15 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowych niejałowych ręczników i podkładów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 13
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowych niejałowych ręczników i podkładów – wg załącznika nr 2/16 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)