Dostawa części i akcesoriów informatycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Data publikacji 2018-03-06
Data zakończenia 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520756-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302370009, 302372001, 302373002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: podzespołów, akcesoriów informatycznych do komputerów i drukarek, materiałów i części teleinformatycznych i radiotechnicznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.8 (formularzach cenowych), Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55feab85-7e94-4960-8faf-92fa86d641f2
Biuletyn 520756-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Regon 43068905200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 73
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20019
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 354 606
Zamawiajacy fax 815 354 313
Zamawiajacy email zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony url www.lubelska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej Adres: Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części i akcesoriów informatycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Numer referencyjny 10/13/18/SZP/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: podzespołów, akcesoriów informatycznych do komputerów i drukarek, materiałów i części teleinformatycznych i radiotechnicznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.8 (formularzach cenowych), Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 104602,51
Waluta calosc Euro
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów
Inne dokumenty niewymienione 1.Druk „Oferta” – załącznik nr 1 do SIWZ oraz Wyceny ofertowe - załączniki od nr 1.1 do nr 1.8 do SIWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów) – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale wraz z ofertą. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu. 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej KWP w Lublinie informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokument wymieniony w pkt.V 2.2) SIWZ oraz V.7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt.V 2.1) SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. V ppkt.3 SIWZ. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – zwane dalej rozporządzeniem. 1) Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu z pkt 3 pkt.V SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten nie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, w szczególności § 2 i 6 wzoru umowy tj.: § 6 1. Zakazuje się zmian w umowie, jeśli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem poniższych przypadków, przewidzianych przez strony: a) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen określonych w Załączniku do umowy z tym, że zmiana cen może dotyczyć cen brutto z zachowaniem cen netto, b) nastąpi zmiana danych teleadresowych stron, min.: zmiana adresów siedzib, c) nastąpi zmiana nazw Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Zmiany umowy mogą być wprowadzane za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności. § 2 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty; b) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); c) w zakresie zmiany typu/ modelu/ numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 5. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) konieczność dostarczenia innego, niż określonego w Umowie asortymentu, niepowodującego zwiększenia ceny, spowodowana możliwością zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy lub zakończeniem produkcji określonego w umowie asortymentu lub wycofaniem jego z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; 2) pojawienie się na rynku asortymentu nowszej generacji, o lepszych parametrach technicznych i technologicznych pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; 3) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu może być spowodowane, m. in. zleceniem wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, powodujących zwiększenie wykorzystania materiałów teleinformatycznych, zakup nowego sprzętu teleinformatycznego, otrzymanie używanego sprzętu teleinformatycznego, większa ilość napraw uszkodzonego sprzętu teleinformatycznego lub zwiększona ilość prowadzonych postępowań przez jednostki garnizonu lubelskiego. 4) wartość powyższych zmian, o których mowa w pkt. 1, 2 oraz 3 nie przekroczą 30% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) w przypadku nie wykorzystania 30 % wartości całej kwoty wskazanej w § 2 ust.1 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację całości przedmiotu zamówienia wobec Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. 6) Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1 - 4, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy pzp. 9) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy 6. W przypadkach, o których mowa w ust. 5 pkt 6 Zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, przekazuje Biuletynowi Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin realizacji zamówień cząstkowych na zaoferowany asortyment winien wynosić minimum 4 dni, maksimum 14 dni, licząc od daty indywidualnego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego. W przypadku gdy: - Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówień cząstkowych dłuższy niż 14 dni – jego oferta zostanie odrzucona; - Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówień cząstkowych krótszy niż 4 dni – Zamawiający przyjmie do oceny ofert, najkrótszy termin tj. 4 dni; - Wykonawca nie wpisze w odpowiednim miejscu załącznika nr 1 do SIWZ Druk „OFERTA” terminu realizacji zamówień cząstkowych – Zamawiający przyzna ofercie 0 pkt w niniejszym kryterium, uznając jednocześnie oświadczenie wykonawcy złożone w pkt 2 załącznika nr 1 do SIWZ Druk OFERTA w zakresie maksymalnego terminu realizacji zamówień cząstkowych. Suma punktów przyznanych złożonym ofertom stanowiła będzie sumę punktów przyznanych w każdym z ustanowionych powyżej kryteriów oceny oferty tj. ceny oferty brutto (C) i terminu realizacji zamówień cząstkowych (T), będzie podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej i zostanie obliczona wg wzoru: P = C+T gdzie: P – łączna ilość punktów C – ilość punków w kryterium „cena oferty brutto” T – ilość punktów w kryterium „termin realizacji zamówień cząstkowych”

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Akcesoria informatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11884,85
Waluta zal Euro
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych akcesoriów informatycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.1 oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Części do drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22589,89
Waluta zal Euro
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części do drukarek dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.2 oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – Materiały i części informatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28722,19
Waluta zal Euro
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów i części informatycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.3, Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – Materiały teleradiotechniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4063,06
Waluta zal Euro
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów teleradiotechnicznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.4 oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Części i materiały do radiotelefonów motocyklowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5873,98
Waluta zal Euro
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części i materiałów do radiotelefonów motocyklowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.5 oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – Części i materiały radiokomunikacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21910,51
Waluta zal Euro
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części i materiałów radiokomunikacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.6 oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 – Akumulatory do urządzeń radiokomunikacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9218,63
Waluta zal Euro
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych akumulatorów do urządzeń radiokomunikacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.7 oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 – Materiały informatyczne z nadrukiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 339,41
Waluta zal Euro
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów informatycznych z nadrukiem dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.8, Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówień cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)