"Dostawa materiałów biurowych”. Zamówienie udzielane w 5 częściach.

Data publikacji 2018-03-20
Data zakończenia 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Skoroszyty,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533686-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976428, 301992301, 392924009, 228510000, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia : „Dostawa materiałów biurowych"

Część I – dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek

Część II – dostawa kopert, ofertówek, itp.

Część III – dostawa materiałów piśmiennych i tonerów do kserokopiarek

Część IV – dostawa segregatorów, skoroszytów i teczek

Część V - dostawa materiałów biurowych

2) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

1. dostarczenia materiałów biurowych własnym transportem, na swój koszt,

2. nieodpłatnego wniesienia materiałów biurowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

3) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1a,1b,1c,1d oraz 1e do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)

4) W załącznikach nr 1a,1b,1c,1d oraz 1e do SIWZ należy podać nazwę symbol i producenta materiałów.
5) Oferowane materiały muszą być:
1.zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania i jest fabrycznie nowy,
2.posiadać naniesiony na opakowaniu wewnętrznym i zewnętrznym opis jednoznacznie identyfikujący producenta i produkt,
3.dostarczone w opakowaniach pojedynczych typowych dla danego produktu.
Termin i miejsce realizacji zamówienia
1.Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy, do dnia 31 grudnia 2018r.
2.Miejsce realizacji: Urząd Miasta 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4A i ul. Francuska 70.
3.Zamówienie będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, do godz. 15:00, od dnia następnego po złożeniu zapotrzebowania.

4.Zamówienie będzie zgłaszane telefonicznie, faksem lub e-mailem.

5. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5734957c-e48b-4259-9d92-a42adbc4a0b9
Biuletyn 533686-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Katowice
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40098
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48 32 2593302
Zamawiajacy fax 48 327 054 949
Zamawiajacy email bzp@um.katowice.pl
Adres strony url http://www.katowice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.katowice.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.katowice.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście lub przesłać pocztą na poniższy adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Katowice, Wydział Administracyjny, 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4, pok. 316
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa materiałów biurowych”. Zamówienie udzielane w 5 częściach.
Numer referencyjny BZP.271.1.61.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Opis przedmiotu zamówienia : „Dostawa materiałów biurowych" Część I – dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek Część II – dostawa kopert, ofertówek, itp. Część III – dostawa materiałów piśmiennych i tonerów do kserokopiarek Część IV – dostawa segregatorów, skoroszytów i teczek Część V - dostawa materiałów biurowych 2) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. dostarczenia materiałów biurowych własnym transportem, na swój koszt, 2. nieodpłatnego wniesienia materiałów biurowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1a,1b,1c,1d oraz 1e do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 4) W załącznikach nr 1a,1b,1c,1d oraz 1e do SIWZ należy podać nazwę symbol i producenta materiałów. 5) Oferowane materiały muszą być: 1.zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania i jest fabrycznie nowy, 2.posiadać naniesiony na opakowaniu wewnętrznym i zewnętrznym opis jednoznacznie identyfikujący producenta i produkt, 3.dostarczone w opakowaniach pojedynczych typowych dla danego produktu. Termin i miejsce realizacji zamówienia 1.Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy, do dnia 31 grudnia 2018r. 2.Miejsce realizacji: Urząd Miasta 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4A i ul. Francuska 70. 3.Zamówienie będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, do godz. 15:00, od dnia następnego po złożeniu zapotrzebowania. 4.Zamówienie będzie zgłaszane telefonicznie, faksem lub e-mailem. 5. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30197642-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.​ 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 46 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania, - spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) Dowód wniesienia wadium; 4) Kalkulację ceny ofertowej; 5) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wysokość i forma wadium 1.Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości Część I - 4 000,00 PLN Część II - 1 200,00 PLN Część III - 1 300,00 PLN Część IV - 1 300,00 PLN Część V - 1 200,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: a) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; b) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie dostaw, c) zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec, d) zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany wskazać którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazwę (firmę) podwykonawców. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197642-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis pkt II.4 Ogłoszenia oraz pkt 11 i pkt 12 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa kopert, ofertówek itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis pkt II.4 Ogłoszenia oraz pkt 11 i pkt 12 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów piśmiennych i tonerów do kserokopiarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39292400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis pkt II.4 Ogłoszenia oraz pkt 11 i pkt 12 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa segregatorów, skoroszytów i teczek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22851000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis pkt II.4 Ogłoszenia oraz pkt 11 i pkt 12 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis pkt II.4 Ogłoszenia oraz pkt 11 i pkt 12 SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Każdorazowy termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)