GuidZP400 |
b1a799bf-39e8-4812-830c-eff510948e72
|
Biuletyn |
534772-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 2
|
Regon |
19716100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Gdański
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
552 472 491
|
Zamawiajacy fax |
552 472 924
|
Zamawiajacy email |
wiolettaprzyborowska@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.zs2ndg.szkolnastrona.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa Kształcenie zawodowe, Działanie: Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zs2ndg.szkolnastrona.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pisemne dostarczone do siedziby zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim , ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”
|
Numer referencyjny |
11/RPO.4.1/03/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych, Projekt pn: „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”, w ramach Programu operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa Kształcenie zawodowe, Działanie: Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych, wg wykazu: 1. Mapy turystyczne (15 szt) 2. Szafka do przechowywania map ściennych 1 szt. 3. Szafka do prezentacji map ściennych i plansz 1szt 4. Fantom do nauki reanimacji-zestaw (1szt.) 5. Biurko pod komputer. Stolik komputerowy - 1 szt. 6. Szafka na książki-Regał 190 - 1 szt. 7. Szafka na książki-Szafa z witryną- 1 szt. 8. Krzesło obrotowe - 1 szt. 9. Stoliki -stoły 1-osobowe, rozm. 6 - 20 szt. 10. Krzesła rozm. 6 - 20 szt. 11. Flipchart Mobilny- 1 szt. 12. Ekran ścienny - 1 szt. 13. Telefon/Fax 14. Bindownica 15. Kasa fiskalna 16. Drukarka fiskalna 17. Czytnik kart płatniczych
|
Cpv glowny przedmiot |
22114300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ przedstawiony w pliku typu exel. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zespołu Szkól Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański, dokona jego montażu i uruchomienia na własny koszt. UWAGA 4. Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba należy załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do formularza ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. 5. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż 24 miesięcy licząc od terminu składania ofert
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek spełnia wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności, wykonał minimum 2 dostawy sprzętu edukacyjnego odpowiadające swoim rodzajem, ilością i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co zamawiający rozumie dostawy sprzętu edukacyjnego z określeniem terminu realizacji zamówienia, wartości, ilości i nazwie odbiorcy dostawy o wartości nie mniejszej niż: 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielonego zamówienia to taki który wykaże, i na potwierdzenie złoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), bez odrębnego wezwania, przekaże zamawiającemu Oświadczenie o przynależności, bądź braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samem grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem właściwego Oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że
powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia zasad konkurencji w danym postępowaniu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy 1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. 2. Klauzula waloryzacyjna: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, na zasadach określonych w art. 142 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zmianami), lecz tylko w przypadku, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiany mogą dotyczyć także: przedmiotu zamówienia; terminu wykonania umowy; ustalonego wynagrodzenia; w sytuacji gdy: 1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT; 3) sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej; 4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej; 5) przerwy w realizacji dostawy powstałej z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 6) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania postępowania: danych, lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; 7) produkcja przedmiotów objętych umową została wstrzymana przez właściwe organy, co uniemożliwia terminową realizację przedmiotu umowy. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 -6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-03-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|