„Dostawy sprzętu gastronomicznego i mebli dla Warsztatów Szkolnych”

Data publikacji 2018-03-21
Data zakończenia 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. M. Dąbrowskiej
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534143-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397113002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy sprzętu gastronomicznego i mebli dla Warsztatów Szkolnych”.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020; XII. Infrastruktura edukacyjna 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego
12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT.
Tytuł projektu: Lepsza praktyka- lepszy start - Modernizacja kompleksu warsztatów szkolnych w zespole szkół gastronomiczno-usługowych w Chorzowie.

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
dostawę nowego sprzętu gastronomicznego i nowych mebli, montaż i rozruch próbny w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do montażu powyższego sprzętu z koniecznymi materiałami na swój koszt w ustalonym terminie.
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.
Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych.
Przedmiot umowy może być realizowany sukcesywnie, partiami. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy. W przypadku każdorazowego wezwania wykonawcy przez zamawiającego do zgłoszonej reklamacji, koszty transportu ponosi wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8a5e129-54ff-40b9-bc04-7e8f95e028ed
Biuletyn 534143-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. M. Dąbrowskiej
Regon 18539900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 411 725
Zamawiajacy fax 322 411 725
Zamawiajacy email zsgu@wp.pl
Adres strony url www.zsguchorzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020; XII. Infrastruktura edukacyjna 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT. Tytuł projektu: Lepsza praktyka- lepszy start - Modernizacja kompleksu warsztatów szkolnych w zespole szkół gastronomiczno-usługowych w Chorzowie.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsguchorzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkól Gastronomiczno-Usługowych ul. Katowicka 64 41-500 Chorzów
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawy sprzętu gastronomicznego i mebli dla Warsztatów Szkolnych”
Numer referencyjny ZP 02/03/2018r.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy sprzętu gastronomicznego i mebli dla Warsztatów Szkolnych”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020; XII. Infrastruktura edukacyjna 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT. Tytuł projektu: Lepsza praktyka- lepszy start - Modernizacja kompleksu warsztatów szkolnych w zespole szkół gastronomiczno-usługowych w Chorzowie. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę nowego sprzętu gastronomicznego i nowych mebli, montaż i rozruch próbny w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do montażu powyższego sprzętu z koniecznymi materiałami na swój koszt w ustalonym terminie. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. Przedmiot umowy może być realizowany sukcesywnie, partiami. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy. W przypadku każdorazowego wezwania wykonawcy przez zamawiającego do zgłoszonej reklamacji, koszty transportu ponosi wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 39711300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy związane z przedmiotem zamówienia. Za dostawy związane z przedmiotem zamówienia uznaje się wykonanie co najmniej dwóch dostaw, z których każda polegała na dostawie sprzętu kuchennego lub wyposażenia gastronomicznego o wartości niemniejszej niż 150 000,00zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; 2. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów (jeżeli dotyczy), na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz Ofertowy łącznie ze szczegółową wyceną oferowanego sprzętu i mebli. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Oferent zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu oferowanego produktu zawierającego wymagane parametry i inne elementy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia łącznie z nazwą producenta i typem urządzenia. Wykonawca może dołączyć karty produktu pod warunkiem, że będą zawierały wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry i inne elementy opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2. 6. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 7. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: Jak w Rozdziale V w SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Wadium winno być wniesione do upływu terminu składania ofert. 3. Ustala się wadium w wysokości : 5.000,00 zł. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Katowice 44 1050 1214 1000 0024 3794 7167 z dopiskiem „Wadium – ZP 02/03/2018r. Do oferty zaleca dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w Sekretariacie szkoły w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art. 46 ustawy): a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany terminu wykonania umowy: a) w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności przesunięcia terminu realizacji dostaw, spowodowanych przerwami technologicznymi producentów – działania sił wyższych. Na wniosek Wykonawcy możliwe jest przesunięcie terminu dostaw do 14 dni. Wykonawca, występujący o zmianę postanowień zawartej umowy, zobowiązany jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający musi wyrazić zgodę na przesunięcie terminu dostaw; b) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku przedłużenia sie prac budowlanych w pomieszczeniach warsztatów szkolnych. W takim przypadku termin realizacji zostanie przedłużony o okres wynikający z przedłużenia robót budowlanych. Powiadomienie przez zamawiającego wykonawcy o terminie zakończenia prac remontowo-budowlanych nastąpi drogą mailową i telefoniczną w dni robocze. Termin na wykonanie zamówienia będzie liczony od następnego dnia po powiadomieniu. 3) zmiana Stron umowy; 4) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w§ 8 ust. 1 projektu umowy, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron na podstawie informacji przekazanych przez Strony; 6) zmiana stawek podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto, przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian, a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów; 7) zmiana podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców. 2. Zamawiający nie może wprowadzać zmian do umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek składany przez Wykonawcę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Po dokonaniu zmiany umowy, Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)