Wykonanie scenografii na potrzeby organizowania wystawy czasowej w budynku Podchorążówki

Data publikacji 2018-03-22
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535432-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie scenografii do wystawy pt. „ONNA. piękno, siła, ekstaza” organizowanej w 2-ch salach budynku Podchorążówki na parterze. Zakres obejmuje wykonanie zaprojektowanej konstrukcji ekspozycji w salach Musztry i Jana Paderewskiego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 SIWZ z uwzględnieniem zmian wynikających z EKSPERTYZY KONSTRUKCYJNEJ W ZAKRESIE OCENY PROJEKTU KONSTRUKCJI SCENOGRAFII DO WYSTAWY PT. „ONNA. PIĘKNO, SIŁA, EKSTAZA” stanowiącą załącznik nr 8 SIWZ. Zamówienie powinno być zrealizowane w sposób kompletny. Realizacja zamówienia nastąpi, zgodniej z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, dokumentacją projektową oraz OPZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 1 SIWZ, oraz dokumentacja projektowa Załącznik nr 7 SIWZ z uwzględnieniem zmian wynikających z ekspertyzy konstrukcyjnej Załącznik nr 8 SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 222c84f6-17b4-4b58-b6cf-073c3469d55d
Biuletyn 535432-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Regon 369111140
Zamawiajacy adres ulica Agrykola
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 50 60 024, +48 22 50 60 109
Zamawiajacy fax +48 22 50 60 174
Zamawiajacy email a.wielanek@lazienki-krolewskie.pl, przetargi@lazienki-krolewskie.pl
Adres strony url http://www.lazienki-krolewskie.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip/powyzej
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip/powyzej
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, w Recepcji, pokój 045
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie scenografii na potrzeby organizowania wystawy czasowej w budynku Podchorążówki
Numer referencyjny 8/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie scenografii do wystawy pt. „ONNA. piękno, siła, ekstaza” organizowanej w 2-ch salach budynku Podchorążówki na parterze. Zakres obejmuje wykonanie zaprojektowanej konstrukcji ekspozycji w salach Musztry i Jana Paderewskiego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 SIWZ z uwzględnieniem zmian wynikających z EKSPERTYZY KONSTRUKCYJNEJ W ZAKRESIE OCENY PROJEKTU KONSTRUKCJI SCENOGRAFII DO WYSTAWY PT. „ONNA. PIĘKNO, SIŁA, EKSTAZA” stanowiącą załącznik nr 8 SIWZ. Zamówienie powinno być zrealizowane w sposób kompletny. Realizacja zamówienia nastąpi, zgodniej z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, dokumentacją projektową oraz OPZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 1 SIWZ, oraz dokumentacja projektowa Załącznik nr 7 SIWZ z uwzględnieniem zmian wynikających z ekspertyzy konstrukcyjnej Załącznik nr 8 SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże: i. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal je realizują, co najmniej dwa (2) zamówienia polegające na wykonaniu usługi wykonania ścianek działowych z płyty GK w budynkach użyteczności publicznej, budynkach biurowych o wartości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) netto każda; Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie określonych prac.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr. 5 do SIWZ. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych;
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w podrozdziale VIb ust. 1 pkt 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy: 1) w przypadku ograniczenia środków finansowych, jakimi dysponuje Zamawiający – ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy Umowy i wynagrodzenie, 2) dopuszcza się zmiany Umowy, których łączna wartość jest mniejsza od 10% wartości Umowy, 3) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian, jeśli dotyczą one realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach Umowy; b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, jeśli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, 5) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, jeśli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy. 2. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)