Dostawy nici okulistycznych, materiałów opatrunkowych, zestawów opatrunkowych, zestawów doszklistkowych, końcówek noża harmonicznego oraz optyk.

Data publikacji 2018-03-22
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534925-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Nici okulistyczne
Pakiet nr 2 – Nici okulistyczne
Pakiet nr 3 – Nici okulistyczne
Pakiet nr 4 – Materiał opatrunkowy
Pakiet nr 5 – Zestaw opatrunkowy do podciśnieniowego leczenia ran
Pakiet nr 6 – Zestaw doszklistkowy
Pakiet nr 7 – Końcówka noża harmonicznego
Pakiet nr 8 – Optyka
Pakiet nr 9 – Optyka laparoskopowa

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aee04620-1c11-488b-98c2-1612c1dbc16a
Biuletyn 534925-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy nici okulistycznych, materiałów opatrunkowych, zestawów opatrunkowych, zestawów doszklistkowych, końcówek noża harmonicznego oraz optyk.
Numer referencyjny Zp/25/PN-19/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 – Nici okulistyczne Pakiet nr 2 – Nici okulistyczne Pakiet nr 3 – Nici okulistyczne Pakiet nr 4 – Materiał opatrunkowy Pakiet nr 5 – Zestaw opatrunkowy do podciśnieniowego leczenia ran Pakiet nr 6 – Zestaw doszklistkowy Pakiet nr 7 – Końcówka noża harmonicznego Pakiet nr 8 – Optyka Pakiet nr 9 – Optyka laparoskopowa
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 33140000-3 – materiał medyczny Pakiet nr 8, 9 – 33100000-1 – Urządzenie medyczne
Okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności materiałów medycznych (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz 7) oraz urządzen medycznych (dotyczy pakietu nr 8 oraz 9) na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności materiałów medycznych (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz 7) oraz urządzen medycznych (dotyczy pakietu nr 8 oraz 9) na kwotę minimum : dla pakietu nr 1 – 6 500,00 zł; dla pakietu nr 2 – 3 700,00 zł; dla pakietu nr 3 – 3 000,00 zł; dla pakietu nr 4 – 120 000,00 zł; dla pakietu nr 5 – 50 000,00 zł; dla pakietu nr 6 - 30 000,00 zł; dla pakietu nr 7 – 60 000,00 zł; dla pakietu nr 8 – 24 000,00 zł; dla pakietu nr 9 – 12 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności materiałów medycznych (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz 7) oraz urządzen medycznych (dotyczy pakietu nr 8 oraz 9) na kwotę minimum : dla pakietu nr 1 – 6 500,00 zł; dla pakietu nr 2 – 3 700,00 zł; dla pakietu nr 3 – 3 000,00 zł; dla pakietu nr 4 – 120 000,00 zł; dla pakietu nr 5 – 50 000,00 zł; dla pakietu nr 6 - 30 000,00 zł; dla pakietu nr 7 – 60 000,00 zł; dla pakietu nr 8 – 24 000,00 zł; dla pakietu nr 9 – 12 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211). Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość (dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7) .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nici okulistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis 1.Nici syntetyczne, wykonane z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu poli, plecione, powlekane w 50% kopolimerem glikolidu l-laktydu poli (w stosunku 35/65) i w 50% stearynianem wapnia, o gwarantowanym okresie podtrzymywania tkankowego w 50 % w 21 dniu od zaimplantowania, wchłaniajace się między 56 - 70 dniem od zaimplantowania - 204 2.Nici syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne z poliamidu - 684
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nici okulistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis Szef wchłanialny , pleciony, zbudowany z kwasu poliglikolowego, powlekany stearynianem wapnia i polikaprolaktonem, o wytrzymałości na zerwanie 60-70% po 14 dniach i 25-45% po 21 dniach czas wchłaniania 60-90 dni - 216
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nici okulistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis Szef niewchłanialny , polipropylenowy - 120
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiał opatrunkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis 1. Sterylne chusty operacyjne z gazy bawełnianej 20 nitkowej, 4 warstwy, wstepnie prane, doodatkowo przeszyte ,,na krzyż,, pakowana po 2 szt, z chipem radiacyjnym i zielona tasiemką, Opakowanie typu "peel-pack'' z podwójnym systemem etykiet kontrolnych 50x60cm, przed wstępnym praniem, zielone a’ 2 szt. 200 2. Sterylne chusty operacyjne z gazy bawełnianej 20 nitkowej, 6 warstw, wstepnie prane, doodatkowo przeszyte ,,na krzyż,, pakowana po 5 szt, z chipem radiacyjnym i zielona tasiemką, Opakowanie typu "peel-pack' 'z podwójnym systemem etykiet kontrolnych 45x45cm, przed wstępnym praniem, zielone a’ 5 szt. 500 3. Sterylne chusty operacyjne z gazy bawełnianej 20 nitkowej, 6 warstw, wstepnie prane, doodatkowo przeszyte ,,na krzyż,, pakowana po 5 szt, z chipem radiacyjnym i niebieską tasiemką, Opakowanie typu "peel-pack' 'z podwójnym systemem etykiet kontrolnych 45x45cm, przed wstępnym praniem, białe a’ 5 szt. 12 000 4. Sterylne kompresy z podwiniętymi brzegami z gazy bawełnianej, 12 warstwowe, 17 nitkowe, z nitką radiacyjną wszytą na całej długości kompresu, pakowane po 20 sztuk.Opakowanie typu ''peel-pack'' z samoprzylepną etykietą kontrolną. 7,5x7,5cm a’ 20 szt. 3 000 5. Sterylne kompresy z z podwiniętymi brzegami z gazy bawełnianej, 12 warstwowe, 17 nitkowe, z nitką radiacyjną wszytą na całej długości kompresu, pakowane po 50sztuk.Opakowanie typu ''peel-pack'' z samoprzylepną etykietą kontrolną. 7,5x7,5cm a’ 50 szt. 300 6. Sterylne kompresy z z podwiniętymi brzegami z gazy bawełnianej, 12 warstwowe, 17 nitkowe, z nitką radiacyjną wszytą na całej długości kompresu, pakowane po 20 sztuk.Opakowanie typu ''peel-pack'' z samoprzylepną etykietą kontrolną. 10x10cm a’ 20 szt. 5 000 7. Sterylne kompresy z podwiniętymi krawędziami z gazy bawełnianej, 32 warstwowe 20nitkowe, z wszytą na całej długości nitką radiacyjną opakowanie a’10szt. podwójne opakowanie typu „peel-pack“ z podwójnymi etykietami kontrolnymi. 10x10cm a’ 10 szt. 200 8. Sterylne kompresy z z podwiniętymi brzegami z gazy bawełnianej, 12 warstwowe, 17 nitkowe, z nitką radiacyjną wszytą na całej długości kompresu, pakowane po 50 sztuk.Opakowanie typu ''peel-pack'' z samoprzylepną etykietą kontrolną. 10x10cm a’ 50 szt. 300 9. Tupfery sterylne twarde z 24 nitkowej gazy bawełnianej w kształcie fasolki, wykonane z jednego kawałka gazy z wszytą nitką radiacyjną na całej długości, pakowany w kartonik, 5 przegródek po 2 szt.(a" 10 szt.), podwójna karta kontrolna w postaci naklejki. Opakowanie papierowe pudełko + blister. Podwójny system etykiet kontrolnych. tupfery mały nr 1 – 6x6cm op. kartonik a΄10 szt. 600 10. upfery sterylne twarde z 24 nitkowej gazy bawełnianej w kształcie fasolki, wykonane z jednego kawałka gazy z wszytą nitką radiacyjną na całej długości, pakowany w kartonik, 5 przegródek po 2 szt.(a" 10 szt.), podwójna karta kontrolna w postaci naklejki. Opakowanie papierowae pudełko + blister. Podwójny system etykiet kontrolnych. tupfery mały nr 2 – 8x8cm op. kartonik a΄10 szt. 2 700 11. Tupfery sterylne twarde z 24 nitkowej gazy bawełnianej w kształcie fasolki, wykonane z jednego kawałka gazy z wszytą nitką radiacyjną na całej długości, pakowany w kartonik, 5 przegródek po 2 szt.(a" 10 szt.), podwójna karta kontrolna w postaci naklejki. Opakowanie papierowae pudełko + blister. Podwójny system etykiet kontrolnych. tupfery mały nr 3 – 12x12cm op. kartonik a΄10 szt. 2 500
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw opatrunkowy do podciśnieniowego leczenia ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis 1. Karnister 800 ml szt. 100 2. Karnister 750 ml szt. 40 3. Karnister 350 ml szt. 40 4. Zestaw opatrunkowy z pianką, wym. 20,0x12,5x3,0 cm wyposażony w port wyściełany gąbką szt. 330 5. Port z miękkim wyścielanym drenem minimalizujący ucisk. Wypełniony materiałem zabezpieczającym przed zapychaniem się drenu podczas stosowania. szt. 240 6. Łącznik Y szt. 20 7. Zestaw opatrunkowy z białą pianką rozm. S szt. 10 8. Zestaw opatrunkowy z białą pianką rozm. L szt. 10
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw doszklistkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw doszklistkowy: -1x serweta 75x100 cm – owinięcie zestawu, -1x serweta okulistyczna 160x170 cm z 1 kieszenią, otwór 10x10 cm wypełniony folią, z kształtką, -1x nożyczki 13 cm,proste ostro tępe, -1x rozwórka jednorazowa stalowa, -1x znacznik do rogówki 3,5x4 mm, -1x pean plastikowy, -3x tupfer gazowy 20x20 cm, -1xpatyczek higieniczny, -2x strzykawka Luer Lock 2 ml, -1x strzykawka Luer 5ml , -1 kieliszek plastikowy 60-80ml szt. 1 500 2. Zestaw końcówki do irygacji i aspiracji 21 G,0,35 mm , piaskowana powierzchnia końcówki robocznej , kompatybilna z większością maszyn do fakoemulsyfikacji. W zestawie po jednej sztuce do irygacji i po jednej do aspiracji zestaw 4 3. Nóż wielorazowy, szafirowy z chowaną rękojeścią do parecentezy 1,2 mm szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Końcówka noża harmonicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 33140000-3 – materiał medyczny
Zalacznik krotki opis Końcówka noża harmonicznego - 70
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Optyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 8, 9 – 33100000-1 – Urządzenie medyczne
Zalacznik krotki opis Optyka - 4
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Optyka laparoskopowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 8, 9 – 33100000-1 – Urządzenie medyczne
Zalacznik krotki opis Optyka laparoskopowa - 2
  

Criterion

Kryteria p.1-7 termin dostawy przedm. zamów. p.8-9 termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)