GuidZP400 |
0a0b49e1-70f1-439f-bfe6-c7d75e4e476f
|
Biuletyn |
535962-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lubelski
|
Regon |
43102929200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spokojna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 52 86 600
|
Zamawiajacy fax |
81 52 86 601
|
Zamawiajacy email |
awieleba@powiat.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa sprzętu i multimedialnego dla potrzeb szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, Referat zamówień publicznych, pok. 102 (I piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i multimedialnego dla potrzeb szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Numer referencyjny |
IGM-ZP.272.9.2.2018.AW1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1 Przedmiot zamówienia: dostawa sprzętu i multimedialnego dla potrzeb szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.3 Zamówienie zostało podzielone na 4 części, tj. w szczególności:
L p. Przedmiot zamówienia Ilość
Część I
1. Komputer przenośny z systemem 17
2. Zestaw interaktywny 1
Część II
1. Zestaw interaktywny mobilny
1
2. Komputer przenośny z systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem biurowym 6
Część III
1. Zestaw multimedialny 1
2. Zestaw multimedialny 1
Część IV
1. Zestaw komputerowy 20
2. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka/skaner/xero/fax) 1
3. Zestaw interaktywny 2
4. Zestaw komputerowy z drukarką oraz laserowym czytnikiem kodów kreskowych 1
5. Program komputerowy do kształcenia w kwalifikacji M.42 licencja na 20 stanowisk 1
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie ww. części zamówienia.
3.4 Kody CPV:
30236000-2 – Różny sprzęt komputerowy;
30200000-1 – Urządzenia komputerowe;
30237200-1 – Akcesoria komputerowe;
30232000-4 – Sprzęt peryferyjny;
48620000-0 – Systemy operacyjne;
48920000-3 – Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych.
30213000-5 Komputery osobiste;
30232000-4 Sprzęt peryferyjny;
30232110-8 Drukarki laserowe;
30231300-4 Monitory ekranowe;
30237200-1 Akcesoria komputerowe;
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe;
38652100-1 Projektory;
32322000-6-Urządzenia multimedialne;
4. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-4): do 40 dni od daty podpisania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia.
Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty.
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
14. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
14.1 Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100% = 100pkt).
14.2 Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
Część I-IV
1) „Cena” - 60% (max 60 pkt);
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną, C - cena w ofercie ocenianej
2) „Termin dostawy” – 40 % (max. 40 pkt)
Punkty za kryterium „Termin dostawy” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym w skali punktowej do 40 pkt, w następujący sposób:
Do 10 dni - 40 pkt
Do 21 dni - 30 pkt
Do 30 dni - 20 pkt
Do 40 dni - 10 pkt
Uwaga: maksymalny termin dostawy to 40 dni od daty podpisania umowy.
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczący stanowi Załącznik nr 4a – 4 d do SIWZ. (dotyczy cz. I-IV).
|
IV 4 4 data |
2018-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
W języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
A. 12.6. Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
12.7. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
12.8 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 12.6, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 12.6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
12.9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.8.
B. Opis sposobu przygotowywania ofert.
11.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
11.2 Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
11.3. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
11.4. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
|