| GuidZP400 |
96e761ee-a7fd-4b4c-8b9b-1d0027cb3670
|
| Biuletyn |
535929-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
| Regon |
142990254
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
| Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
| Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
| Adres strony url |
www.rewita.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.rewita.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rewita.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW REWITA Sp. z o.o., ul. św. Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych oraz słodyczy dla AMW REWITA Sp. z o.o.
|
| Numer referencyjny |
RWT/PZP/10/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz słodyczy dla AMW REWITA Sp. z o. o., w ilościach i asortymencie określonym w częściach:
Część nr 1 - Dostawy artykułów spożywczych do Oddziału Rewita Mielno
Część nr 2 - Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Waplewo
Część nr 3 - Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Zakopane
Część nr 4 - Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Mielno
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki od nr 6 do nr 9 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
1Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 17.04.2018 r. do 17.04.2019 r., (za wyjątkiem: część nr 3 - Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Zakopane, gdzie termin realizacji zamówienia jest następujący: od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 18.04.2018 r. do 17.04.2019 r.), na podstawie zgłaszanych przez Ośrodki zapotrzebowań przekazywanych w formie telefonicznej potwierdzone faksem lub mailem w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby: Wykonawca prowadził wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.);
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
b) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
d) informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) w celu potwierdzenia spełnienia warunku, Zamawiający żąda oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP – zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.);
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach:
Część nr 1 - Dostawy artykułów spożywczych do Oddziału Rewita Mielno - 3 800,00 PLN;
Część nr 2 - Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Waplewo - 300,00 PLN;
Część nr 3 - Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Zakopane - 200,00 PLN;
Część nr 4 - Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Mielno - 300,00 PLN.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku:
a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
b) zmiany przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT;
c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
e) zmiany podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
2. Zmiana treści Umowy na podstawie ust. 1 lit b), c) i d) powyżej jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy Umowa została zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, Wykonawca wykaże, że zmiany wskazane w ust. 1 lit b), c) i d) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz przekaże Zamawiającemu szczegółową informację o tych kosztach przy zawieraniu Umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości:
1. W przypadku niewykorzystania wartości Umowy po terminie wskazanym w § 8 ust. 1 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy do czasu całkowitego wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 7 ust. 1 Umowy.
2. Okres obowiązywania Umowy wskazany w § 8 ust. 1 Umowy może zostać przedłużony do czasu zawarcia przez Zamawiającego nowej Umowy na dostawę Towaru objętego niniejszą Umową. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wskazane w § 7 ust. 1 Umowy zgodne z cenami jednostkowymi netto określonymi w Formularzu ofertowym.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu i wartości zamówienia o 20%
z zastosowaniem cen podanych w Formularzu ofertowym.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części Towaru wynikającej z braku lub ograniczenia zapotrzebowania maksymalnie do 30 % wartości Umowy (Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 70% wskazanej wielkości zamówienia). Wykonawca zrzeka się dochodzenia roszczeń z tytułu niewykonania Umowy w tym zakresie przez Zamawiającego w całości.
5. Dostarczany w ramach prawa opcji Towar musi być taki sam jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie.
6. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego go zobowiązania, nawet po ziszczeniu się wskazanej przesłanki i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy, w którym Zamawiający poinformuje o sposobie i ilości realizowanej opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany Umowy.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy artykułów spożywczych do Oddziału Rewita Mielno
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 17.04.2018 r. do 17.04.2019 r., na podstawie zgłaszanych przez Ośrodki zapotrzebowań przekazywanych w formie telefonicznej potwierdzone faksem lub mailem w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00.
2. Czas dostawy nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Oddziału Rewita Mielno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Waplewo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 17.04.2018 r. do 17.04.2019 r., na podstawie zgłaszanych przez Ośrodki zapotrzebowań przekazywanych w formie telefonicznej potwierdzone faksem lub mailem w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00.
2. Czas dostawy nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy do Oddziału Rewita Waplewo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki od nr 7 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Zakopane
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 18.04.2018 r. do 17.04.2019 r., na podstawie zgłaszanych przez Ośrodki zapotrzebowań przekazywanych w formie telefonicznej potwierdzone faksem lub mailem w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00.
2. Czas dostawy nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy do Oddziału Rewita Zakopane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 8 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy słodyczy do Oddziału Rewita Mielno
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od 17.04.2018 r. do 17.04.2019 r., na podstawie zgłaszanych przez Ośrodki zapotrzebowań przekazywanych w formie telefonicznej potwierdzone faksem lub mailem w dni powszednie w godzinach od 7.00 do 15.00.
2. Czas dostawy nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy do Oddziału Rewita Mielno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 9 do SIWZ.
|
| | |