| GuidZP400 |
b56de20e-7d75-470a-8ee0-741535133ef9
|
| Biuletyn |
536744-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
| Regon |
63125781600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61714
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
61 626 70 80
|
| Zamawiajacy fax |
61 626 70 81
|
| Zamawiajacy email |
kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
|
| Adres strony url |
www.umww.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
WRPO na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 10. Pomoc techniczna Projekt: Informacja i promocja WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023 – IZ
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umww.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
obowiązuje forma pisemna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
System zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region"
|
| Numer referencyjny |
DPR-III-4-1.434.4.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest system zarządzania treścią i publikacjami, w którego skład wchodzą: zredagowanie, druk i dystrybucja w okresie od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO „Nasz Region” oraz 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region”.
2. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie Publikacje:
a) Publikacja nr 1 – Zredagowanie, druk i dystrybucja od maja 2018 roku do lutego 2019 roku 4 numerów biuletynu informacyjnego WRPO 2014+ „Nasz Region”.
Czasopismo powinno stanowić kontynuację wydawanego w poprzednich latach „Naszego Regionu”. Wykonawca powinien uwzględnić m.in. przyjęte standardy merytoryczne, techniczne i szatę graficzną, względnie odświeżyć wygląd po akceptacji Zamawiającego;
b)Publikacja nr 2 – Zredagowanie, przygotowanie i dystrybucja 10 wydań E-biuletynu „Nasz Region” w okresie od maja 2018 r. do lutego 2019 roku.
„Nasz Region” w wersji E-biuletynu ma składać się z tekstów, filmów, nagrań audio, zdjęć oraz stałej zakładki umożliwiającej kontakt beneficjenta WRPO 2014+ z Zamawiającym. Przygotowywana zawartość E-biuletynu w formie strony internetowej będzie przystosowana (responsywna) także do przeglądania na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony).E-biuletyn przystosowany będzie do odbioru przez osoby z niepełnosprawnościami.
3.Wszystkie publikacje mają być kompleksowym i miarodajnym źródłem informacji na temat WRPO 2014+, w tym wiedzy specjalistycznej oraz beneficjentach, efektach polityki spójnościa i aktualnych konkursach. Różnorodna forma dystrybucji (Internet, druk papierowy) sprawi, że publikacje dotrą do różnych odbiorców.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ (SOPZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
22212000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-02-22T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na wydawaniu i redagowaniu lub współredagowaniu czasopism w całości poświęconych promocji Funduszy Europejskich, oznaczonych numerem ISSN, ukazujących się minimum 4 razy w roku.
2.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zespołem redakcyjnym dedykowanym do realizacji pisma, składającym się z :
- Redaktora naczelnego, który posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku Redaktora Naczelnego lub zastępcy Redaktora Naczelnego w wydawnictwie w całości poświęconemu Funduszom Europejskim, oznaczonym numerem ISSN ukazującym się minimum 4 razy w roku;
- Dwóch Redaktorów – którzy posiadają (każdy) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku/w zakresie związanym z redagowaniem/współredagowaniem artykułów lub materiałów filmowych dotyczących projektów współfinansowanych z RPO w publikacjach dotyczących promocji Funduszy Europejskich, które ukazały się w ostatnich dwóch latach. Każdy z nich swoje doświadczenie musi potwierdzić poprzez wykazanie minimum 10 publikacji/artykułów dotyczących funkcjonowania i realizacji RPO,
- Koordynatora zespołu graficznego i filmowego – który posiada min. 2-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy na stanowisku/w zakresie opracowywania lub przygotowywania layoutów (tj. wyglądu stron: kolorystyki, elementów dekoracyjnych, kroju czcionki i rozmieszczenia elementów – tj. treści - na stronie) w wydawnictwie prasowym oraz min. 1 rok doświadczenia w realizacji materiałów filmowych (m. in. newsy o długości co najmniej 1,5 minuty) wykonanych na zlecenie telewizji i/lub administracji rządowej i/lub samorządowej. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu dwie osoby, z których jedna ma doświadczenie graficzne (prasowe), a druga filmowe.
Na potwierdzenie spełniania opisanych powyżej warunków Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt. b) i c) SIWZ.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), składany na wezwanie Zamawiającego – do złożenia tego dokumentu zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, częstotliwości wydawania w ciągu roku i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - (składane na wezwanie Zamawiającego – do złożenia tego wykazu i dowodów zostanie zobligowany Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona);
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków określonych w sekcji III.1.3.
UWAGA:
Złożenie na wezwanie Zamawiającego wykazu osób będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii.
3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ);
4. Załączenie do oferty wydruku/wydruków raportu/raportów opracowanego/ych na podstawie narzędzia analitycznego lub badania internetowego (typu Google Analytics, Gemius Traffic lub innego) mierzącego liczbę odsłon danego portalu. Raport/raporty powinien/nny zawierać co najmniej: nazwę narzędzia analitycznego, nazwę strony, średnią liczbę odsłon portalu w przeliczeniu na miesiąc, z ostatnich 12 miesięcy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-04-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Wyłącznie w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|