| GuidZP400 |
ff6a814d-bae0-4b98-9bd3-e79ec77b470a
|
| Biuletyn |
538129-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
| Regon |
001325767
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceglana
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-514
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 3581460, 3581200, 3581332
|
| Zamawiajacy fax |
32 2518437, 32 35 8 432
|
| Zamawiajacy email |
zp@uck.katowice.pl
|
| Adres strony url |
https://www.uck.katowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.uck.katowice.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.uck.katowice.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, pokój D021 – Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisu zainstalowanego u zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS
|
| Numer referencyjny |
DZP/381/30B/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Usługa serwisu zainstalowanego u zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu zainstalowanego u zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/AMMS. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
72261000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-07-25T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
kat. usług 7
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:
c) zdolności technicznej lub zawodowej tzn. warunek rozumiany w ten sposób, iż,
- wykonawca dysponuje osobami, które:
• Mają wiedzę i doświadczenie w administrowaniu oraz optymalizowaniu serwera bazy danych Oracle w zakresie obsługi oprogramowania objętego postępowaniem
• Mają wiedzę i doświadczenie w zakresie oprogramowania InfoMedica /AMMS, którego dotyczy postępowanie
• Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie pozostałych systemów informatycznych, na których oparte jest rozwiązanie InfoMedica / AMMS
- wykonawca wykonał lub również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 usługi dotyczące administracji i serwisu zintegrowanymi systemami InfoMedica / AMMS w części medycznej oraz administracyjnej, oraz administracji bazami danych Oracle
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymogów
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymogów
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) wypełniony Opis Przedmiotu Zamówienia zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ
b) oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do świadczenia usług serwisowych w zakresie oprogramowania InfoMedica/AMMS zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
A. Zamawiający wymaga załączenia w ofercie następujących dokumentów:
1) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji
4) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 7 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy,
5) Informacji Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg zał.nr 8. W przypadku nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy inny niż wynikający z treści formularza ofertowego wg zał. nr 1,
6) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.
7) pełnomocnictwo
8) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami udostępnionymi od innych podmiotów – dołączyć do oferty w formie pisemnej.
Do oferty wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego zobowiązanie o przekazaniu zasobu – dołączyć do oferty w formie pisemnej.
B. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP– załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu VI.6.11 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
5. Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|