| GuidZP400 |
2ecef6dc-ea98-4fd6-a299-f9c202c2bc0a
|
| Biuletyn |
538838-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Płużnica
|
| Regon |
87111881000000
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Płużnica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87214
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
56 687 52 00
|
| Zamawiajacy fax |
56 688 73 91
|
| Zamawiajacy email |
b.dudziak@pluznica.pl
|
| Adres strony url |
www.pluznica.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Płużnica, zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pluznica.pl /BIP, postępowania powyżej 30 000 euro/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie (do czasu zakończenia remontu budynku Urzędu Gminy, sekretariat znajduje się na 1 piętrze w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Płużnica 54, 87 - 214 Płużnica) , w godzinach pracy urzędu lub przesłać na adres Zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Płużnicy, Płużnica 60, 87 - 214 Płużnica
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych w projekcie pod nazwą "Urzędy Onlline"
|
| Numer referencyjny |
GPI.271.26.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia polega na utworzeniu i wdrożeniu systemu analitycznego klasy Business Intelligence (BI) - kokpit menedżerski dla 4 gmin (Grudziądz, Łasin, Płużnica
i Ryńsk).
|
| Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-06-29T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4) oświadczenie Wykonawcy odnośnie braku zaistnienia sytuacji, że z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie następującym:
1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego Wykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2) zmiany zakresu podwykonawstwa;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
4) wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej;
5) zmiany w zakresie terminów realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego;
6) Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3,
pkt 5 i pkt 6 Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|