Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43” oraz na potrzeby DDPS w Katowicach

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539632-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego oraz oprogramowania w ramach realizowanego projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz oraz na potrzeby DDPS w Katowicach.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na szesnaście części:
Część I: Zestaw do terapii metodą Tomatisa – 1 szt.
Część II: Wyposażenie sali doświadczenia świata.
Część III: Wyposażenie sali integracji sensorycznej.
Część IV: Zestaw do prowadzenia terapii metodą Warnkego – 1 szt.
Część V: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli – 1 szt.
Część VI: Oprogramowanie do komunikacji wspomagającej oraz terapii mowy – MÓWik – 4 szt.
Część VII: Urządzenie Super Talker przeznaczone do komunikacji alternatywnej dla osób niemówiących, z porażeniem mózgowym oraz osób autystycznych – 2 szt.
Część VIII: Urządzenie do komunikacji alternatywnej - Go Talk 20+ – 2 szt.
Część IX: Narzędzie terapeutyczne wspomagające rehabilitację dzieci i dorosłych
z zaburzeniami mowy oraz innymi zaburzeniami poznawczymi –
Dr Neuronowski – 1 szt.
Część X: Zestaw Magiczny Dywan – 1 szt.
Część XI: Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt.
Część XII: Oprogramowanie wspomagające alternatywną komunikację.
Część XIII: Zestaw do terapii Biofeedback – 2 szt.
Część XIV: Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej oraz sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową z dysfunkcjami narządu ruchu.
1) Bieżnia rehabilitacyjna – 1 szt.
2) Maszyna eliptyczna – Orbitrek rehabilitacyjny – 1 szt.
3) Pionizator statyczny – 1szt.
4) Rotor elektryczny z biofeedbackiem do ćwiczeń kończyn górnych oraz dolnych – 1 szt.
5) Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu – 1 szt.
6) Dwustronne schody do nauki chodu – 1 szt.
7) Rower rehabilitacyjny – 1 szt.
8) Stół do ćwiczeń manualnych kończyny górnej – 1 szt.
9) Tor do nauki chodu z przeszkodami poprzecznymi – 1 szt.
10) Wyposażenie sali


Część XV: Sprzęt do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii.
1) Aparat wielofunkcyjny do fizykoterapii 4 w 1 (E+L+U+M) – 1 szt.
2) Stacjonarny stół do masażu z elektryczną zmianą wysokości leżyska – 1 szt.
3) Krzesło do masażu – 1 szt.
4) Leżanka do fizykoterapii – 1 szt.
5) Stacjonarny stół do masażu suchego – 2 szt.
6) Lampa do terapii światłem ze statywem – 2 szt.
Część XVI: Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS.
1) Ławeczka do ćwiczeń – 4 szt.
2) Ławeczka do ćwiczeń wraz z hantlami – 1 szt.
3) Orbitek – 9 szt.
4) Bieżnia – 5 szt.
5) Rowerek stacjonarny – 9 szt.
6) Stepper – 9 szt.
7) Zestaw do badmintona – 7 szt.

3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia dla Części I – XV zostanie dostarczony do miejsca organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych, tj.: Katowice ul. Francuska 43, a dla Części XVI zostanie dostarczony do poszczególnych DDPS, zgodnie ze wskazaniem w Załączniku nr 8-XVI do SIWZ, na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
7. Zaoferowane urządzenie / sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się oferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.
8. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane w zapisach Ustawy o Wyrobach Medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu wraz z informacją (instrukcją obsługi/użytkowania) w języku polskim .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a4cdf69-d707-4b0b-859c-a10b864c9358
Biuletyn 539632-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 345138700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2511451, 2517817
Zamawiajacy fax 032 2512712 w. 129 lub 136
Zamawiajacy email kancelaria@mops.katowice.pl
Adres strony url http://www.mops.katowice.pl
Adres strony internetowej http://www.mops.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, RPO WSL 2014-2020, Oś priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działania 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Poddziałania 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych – ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mops.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mops.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43” oraz na potrzeby DDPS w Katowicach
Numer referencyjny DO.3701.1.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy na wszystkie 16 części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego oraz oprogramowania w ramach realizowanego projektu „Katowice, miasto otwarte – działania inwestycyjne – adaptacja na potrzeby organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Francuskiej 43”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz oraz na potrzeby DDPS w Katowicach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na szesnaście części: Część I: Zestaw do terapii metodą Tomatisa – 1 szt. Część II: Wyposażenie sali doświadczenia świata. Część III: Wyposażenie sali integracji sensorycznej. Część IV: Zestaw do prowadzenia terapii metodą Warnkego – 1 szt. Część V: Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli – 1 szt. Część VI: Oprogramowanie do komunikacji wspomagającej oraz terapii mowy – MÓWik – 4 szt. Część VII: Urządzenie Super Talker przeznaczone do komunikacji alternatywnej dla osób niemówiących, z porażeniem mózgowym oraz osób autystycznych – 2 szt. Część VIII: Urządzenie do komunikacji alternatywnej - Go Talk 20+ – 2 szt. Część IX: Narzędzie terapeutyczne wspomagające rehabilitację dzieci i dorosłych z zaburzeniami mowy oraz innymi zaburzeniami poznawczymi – Dr Neuronowski – 1 szt. Część X: Zestaw Magiczny Dywan – 1 szt. Część XI: Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt. Część XII: Oprogramowanie wspomagające alternatywną komunikację. Część XIII: Zestaw do terapii Biofeedback – 2 szt. Część XIV: Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej oraz sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową z dysfunkcjami narządu ruchu. 1) Bieżnia rehabilitacyjna – 1 szt. 2) Maszyna eliptyczna – Orbitrek rehabilitacyjny – 1 szt. 3) Pionizator statyczny – 1szt. 4) Rotor elektryczny z biofeedbackiem do ćwiczeń kończyn górnych oraz dolnych – 1 szt. 5) Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu – 1 szt. 6) Dwustronne schody do nauki chodu – 1 szt. 7) Rower rehabilitacyjny – 1 szt. 8) Stół do ćwiczeń manualnych kończyny górnej – 1 szt. 9) Tor do nauki chodu z przeszkodami poprzecznymi – 1 szt. 10) Wyposażenie sali Część XV: Sprzęt do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii. 1) Aparat wielofunkcyjny do fizykoterapii 4 w 1 (E+L+U+M) – 1 szt. 2) Stacjonarny stół do masażu z elektryczną zmianą wysokości leżyska – 1 szt. 3) Krzesło do masażu – 1 szt. 4) Leżanka do fizykoterapii – 1 szt. 5) Stacjonarny stół do masażu suchego – 2 szt. 6) Lampa do terapii światłem ze statywem – 2 szt. Część XVI: Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS. 1) Ławeczka do ćwiczeń – 4 szt. 2) Ławeczka do ćwiczeń wraz z hantlami – 1 szt. 3) Orbitek – 9 szt. 4) Bieżnia – 5 szt. 5) Rowerek stacjonarny – 9 szt. 6) Stepper – 9 szt. 7) Zestaw do badmintona – 7 szt. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia dla Części I – XV zostanie dostarczony do miejsca organizacji usług społecznych i środowiskowych dla osób niepełnosprawnych, tj.: Katowice ul. Francuska 43, a dla Części XVI zostanie dostarczony do poszczególnych DDPS, zgodnie ze wskazaniem w Załączniku nr 8-XVI do SIWZ, na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 7. Zaoferowane urządzenie / sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się oferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych. 8. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane w zapisach Ustawy o Wyrobach Medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu wraz z informacją (instrukcją obsługi/użytkowania) w języku polskim .
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie o oferowanych wyrobach medycznych zgodnie Załącznikiem nr 4 do SIWZ : OŚWIADCZNIE O OFEROWANYCH WYROBACH MEDYCZNYCH , że: 1) dokonana ocena zgodności oferowanego wyrobu medycznego przed jego wprowadzeniem do obrotu oraz wprowadzenia oferowanego wyrobu do obrotu spełniają wszystkie wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.); 2) oferowany wyrób medyczny został oznakowany znakiem CE po przeprowadzeniu odpowiednich dla wyrobu procedur oceny zgodności, zakończonych wydaniem certyfikatu zgodności, 3) certyfikat zgodności potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dotyczący oferowanych wyrobów medycznych nie utracił ważności, nie został wycofany lub zawieszony; 4) oferowane wyroby medyczne są właściwie oznakowane i mają odpowiednie instrukcje używania w języku polskie, a informacje dostarczone przez wytwórcę spełniają wymagania zasadnicze.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 SIWZ , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ odnośnie tych podmiotów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w ust. 5 oraz w pkt 6.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty o których mowa w pkt. 6.2 i 6.3 SIWZ , Wykonawcy składają wspólnie. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2.1, 5 i 6 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną odpowiednią dla danej części zamówienia sporządzoną zgodnie z Załącznikiem nr 7 I - XVI do SIWZ. 15. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 15.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz spełnia przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 15.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 16. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 18. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 19. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 19.1 opisów np.: karty techniczne gotowego wyrobu/ karty techniczne sprzętu /prospekty/ informacje producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów technicznych (w przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z jego tłumaczeniem na język polski) 19.2 a także, odpowiednio do części zamówienia uzupełnione Załączniki nr 8 I - XVI do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw do terapii metodą Tomatisa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Zestaw do terapii metodą Tomatisa – 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sali doświadczenia świata.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Wyposażenie sali doświadczenia świata. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie sali integracji sensorycznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Wyposażenie sali integracji sensorycznej. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw do prowadzenia terapii metodą Warnkego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Zestaw do prowadzenia terapii metodą Warnkego – 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Zestaw wspomagający alternatywne sposoby porozumiewania się - Makaton - system gestów i symboli – 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do komunikacji wspomagającej oraz terapii mowy – MÓWik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie do komunikacji wspomagającej oraz terapii mowy – MÓWik – 4 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Urządzenie Super Talker przeznaczone do komunikacji alternatywnej dla osób niemówiących, z porażeniem mózgowym oraz osób autystycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Urządzenie Super Talker przeznaczone do komunikacji alternatywnej dla osób niemówiących, z porażeniem mózgowym oraz osób autystycznych – 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Urządzenie do komunikacji alternatywnej - Go Talk 20+
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Urządzenie do komunikacji alternatywnej - Go Talk 20+ – 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Narzędzie terapeutyczne wspomagające rehabilitację dzieci i dorosłych z zaburzeniami mowy oraz innymi zaburzeniami poznawczymi – Dr Neuronowski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Narzędzie terapeutyczne wspomagające rehabilitację dzieci i dorosłych z zaburzeniami mowy oraz innymi zaburzeniami poznawczymi – Dr Neuronowski – 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zestaw Magiczny Dywan
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Zestaw Magiczny Dywan – 1 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Zestaw do przeprowadzenia testów TTAP i AAPEP - 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Oprogramowanie wspomagające alternatywną komunikację.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie wspomagające alternatywną komunikację. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zestaw do terapii Biofeedback
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Zestaw do terapii Biofeedback – 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej oraz sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową z dysfunkcjami narządu ruchu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Zakup wyposażenia sali rehabilitacyjnej oraz sprzęt wspomagający rehabilitację ruchową z dysfunkcjami narządu ruchu. 1) Bieżnia rehabilitacyjna – 1 szt. 2) Maszyna eliptyczna – Orbitrek rehabilitacyjny – 1 szt. 3) Pionizator statyczny – 1szt. 4) Rotor elektryczny z biofeedbackiem do ćwiczeń kończyn górnych oraz dolnych – 1 szt. 5) Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu – 1 szt. 6) Dwustronne schody do nauki chodu – 1 szt. 7) Rower rehabilitacyjny – 1 szt. 8) Stół do ćwiczeń manualnych kończyny górnej – 1 szt. 9) Tor do nauki chodu z przeszkodami poprzecznymi – 1 szt. 10) Wyposażenie sali Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Sprzęt do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Sprzęt do prowadzenia masażu oraz fizykoterapii. 1) Aparat wielofunkcyjny do fizykoterapii 4 w 1 (E+L+U+M) – 1 szt. 2) Stacjonarny stół do masażu z elektryczną zmianą wysokości leżyska – 1 szt. 3) Krzesło do masażu – 1 szt. 4) Leżanka do fizykoterapii – 1 szt. 5) Stacjonarny stół do masażu suchego – 2 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6) Lampa do terapii światłem ze statywem – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA - Termin dostawy może zostać skrócony w związku z poniższym kryterium : Sposób obliczenia punktów w kryterium – termin dostawy przedmiotu zamówienia: - 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 punktów, - 21 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 punktów, - 14 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Sprzęt rehabilitacyjny na wyposażenie DDPS. 1) Ławeczka do ćwiczeń – 4 szt. 2) Ławeczka do ćwiczeń wraz z hantlami – 1 szt. 3) Orbitek – 9 szt. 4) Bieżnia – 5 szt. 5) Rowerek stacjonarny – 9 szt. 6) Stepper – 9 szt. 7) Zestaw do badmintona – 7 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)