| GuidZP400 |
e9bf2f51-1bd7-4807-9677-74bc91a11d93
|
| Biuletyn |
541512-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
|
| Regon |
29728200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzeźnicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31540
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
122 618 810
|
| Zamawiajacy fax |
122 618 822
|
| Zamawiajacy email |
a.drzymala@rckik.krakow.pl
|
| Adres strony url |
www.rckik.krakow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik.krakow.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik.krakow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Tradycyjnie, kurierem lub pocztą, lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, ul Rzeznicza 11, 31-540 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy 75 000 sztuk nożyków do zgrzewarki TSCDII firmy TERUMO
|
| Numer referencyjny |
ZP-4/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Nożyki do sterylnych połączeń do zgrzewarki TSCD/TSCD II Terumo będącej na wyposażeniu Zamawiającego –75 000 sztuk
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Nie stawia się szczególnych wymagań
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej leżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada odpowiednie zdolności techniczne lub zawodowe jeżeli wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie umowy na dostawy materiałów jednorazowych takich jak w odpowiedniej części lub podobnych co do zastosowania - każda zrealizowana umowa na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Szczegóły w SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Szczegóły w SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegóły w SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmian umowy dokonuje się formie pisemnej pod rygorem nieważności ,przy czym zgodnie z art. 144 ust 1, pkt 1 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji :
a) zastąpienia wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
c) konieczności zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
d) (dla umów trwających powyżej 12 miesięcy za wyjątkiem tiret pierwsze poniżej) koniecznej zmiany w wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług,
-wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co wykonawca musi udowodnić w szczególności przedstawiając dowody zatrudnienia z których wynika wysokość płacy w przypadku zmian o których mowa w ust d tiret drugie i trzecie.
e) Poniższe zmiany przedmiotu umowy nie wymagają zmiany niniejszej umowy, o ile zmienione wyroby będą nadal spełniać wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia :
• zmiana nazwy własnej,
• zmiana numeru katalogowego,
• zmiana producenta (w ramach grupy kapitałowej, do której należy producent zaoferowanych wyrobów),
• zmiana sposobu pakowania czy konfekcjonowania
1a.Dostawca powiadomi Zamawiającego na piśmie o zmianach wskazanych w poprzednim zdaniu z odpowiednim wyprzedzeniem.
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy
|
| IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|