GuidZP400 |
08d5a717-5d88-45d3-bffe-43f28b1935ae
|
Biuletyn |
536777-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 488 414
|
Zamawiajacy fax |
598 488 321
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt: „Szkoła zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Słupsku, pl. Zwycięstwa 3, pok. 6 - Kancelaria Urzędu, 76-200 Słupsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Szkoła zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku - narzędzia i urządzenia warsztatowe, - urządzenia diagnostyki komputerowej pojazdów samochodowych, - urządzenia i sprzęt do diagnostyki samochodowej oraz - wyposażenie stanowiska dydaktycznego mechaniki samochodowej.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.02.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku w narzędzia i urządzenia:
część 1 - narzędzia i urządzenia warsztatowe – wg załącznika nr 8;
część 2 - urządzenia diagnostyki komputerowej pojazdów samochodowych - wg załącznika nr 9;
część 3 - urządzenia i sprzęt do diagnostyki samochodowej - wg załącznika nr 10;
część 4 - wyposażenie stanowiska dydaktycznego mechaniki samochodowej - wg załącznika nr 11.
Zamawiane wyposażenie należy dostarczyć do Zespołu Placówek Oświatowych przy ul. Koszalińskiej 5 w Słupsku, zamontować, uruchomić i dokonać przeszkolenia osób obsługujących – zgodnie ze specyfikacjami technicznymi.
Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym spisem przedmiotu zamówienia: załącznik nr 7 (zestawienie wyposażenia) wraz ze specyfikacjami technicznymi – załączniki nr 8, 9, 10, 11 do SIWZ oraz warunkami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Część 1
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jego obrót roczny w okresie ostatnich 3 lat obrachunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, wynosi co najmniej 65 000 zł.
Część 2
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jego obrót roczny w okresie ostatnich 3 lat obrachunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, wynosi co najmniej 65 000 zł.
Część 3
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jego obrót roczny w okresie ostatnich 3 lat obrachunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, wynosi co najmniej 160 000 zł.
Część 4
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jego obrót roczny w okresie ostatnich 3 lat obrachunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, wynosi co najmniej 320 000 zł
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca składający ofertę na kilka części misi spełnić sumę warunków dla tych części.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część 1
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 20 000 zł każda, obejmujące narzędzia i sprzęt do naprawy i/lub badań pojazdów samochodowych.
Część 2
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 20 000 zł każda, obejmujące sprzęt do diagnostyki komputerowej pojazdów samochodowych.
Część 3
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy przyrządu do geometrii kół lub analizatora spalin.
Część 4
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę stanowiska dydaktycznego z samochodowym silnikiem spalinowym oraz co najmniej 1 dostawę układu kierowniczego ze wspomaganiem elektrohydraulicznym.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie są wymagane dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) oświadczenie o rocznym obrocie w okresie ostatnich 3 lat obrachunkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, w celu potwierdzenia warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla odpowiedniej części zamówienia
b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – (Załącznik Nr 4 do SIWZ), w celu potwierdzenia warunku zdolności technicznej lub zawodowej dla odpowiedniej części zamówienia;
c) dowody określające czy wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie są wymagane dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zastrzega wymóg dostarczenia dokumentów określonych w Specyfikacjach Technicznych danego sprzętu czy urządzenia na etapie realizacji umowy, pod rygorem nie dokonania odbioru tych elementów dostawy do odstąpienia od całości bądź części umowy włącznie, zgodnie odpowiednimi z zapisami we wzorze umowy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składający ofertę sporządza ją w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ i dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ; oryginał oświadczenia,
2) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ; oryginał oświadczenia,
3) jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie podmiotu do udostępnienia swoich zasobów w celu realizacji zamówienia - Załącznik Nr 5 do SIWZ, oryginał oświadczenia;
4) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; oryginał lub uwierzytelniona kopia pełnomocnictwa;
5) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy;
6) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie innej niż pieniądz; w przypadku wadium w pieniądzu zalecane jest załączenie dowodu przelewu.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wartość wadium wynosi :
1) Część 1, część 2, część 3:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
2) Część 4:
2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wniesione w pieniądzu winno zostać uznane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dowodu wpłaty potwier-dzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
3. Wadium w innej formie niż pieniądz – należy oryginał załączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały zapisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
narzędzia i urządzenia warsztatowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym spisem przedmiotu zamówienia: załącznik nr 7 - zestawienie wyposażenia, wraz ze specyfikacjami technicznymi – załącznik nr 8 do SIWZ oraz warunkami umowy --załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiane wyposażenie należy dostarczyć do Zespołu Placówek Oświatowych przy ul. Koszalińskiej 5 w Słupsku, zamontować, uruchomić i dokonać przeszkolenia osób obsługujących – zgodnie ze specyfikacjami technicznymi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia diagnostyki komputerowej pojazdów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym spisem przedmiotu zamówienia: załącznik nr 7 - zestawienie wyposażenia, wraz ze specyfikacjami technicznymi – załącznik nr 9 do SIWZ oraz warunkami umowy --załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiane wyposażenie należy dostarczyć do Zespołu Placówek Oświatowych przy ul. Koszalińskiej 5 w Słupsku, zamontować, uruchomić i dokonać przeszkolenia osób obsługujących – zgodnie ze specyfikacjami technicznymi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia i sprzęt do diagnostyki samochodowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym spisem przedmiotu zamówienia: załącznik nr 7 - zestawienie wyposażenia, wraz ze specyfikacjami technicznymi – załącznik nr 10 do SIWZ oraz warunkami umowy --załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiane wyposażenie należy dostarczyć do Zespołu Placówek Oświatowych przy ul. Koszalińskiej 5 w Słupsku, zamontować, uruchomić i dokonać przeszkolenia osób obsługujących – zgodnie ze specyfikacjami technicznymi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
wyposażenie stanowiska dydaktycznego mechaniki samochodowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym spisem przedmiotu zamówienia: załącznik nr 7 - zestawienie wyposażenia, wraz ze specyfikacjami technicznymi – załącznik nr 11 do SIWZ oraz warunkami umowy --załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiane wyposażenie należy dostarczyć do Zespołu Placówek Oświatowych przy ul. Koszalińskiej 5 w Słupsku, zamontować, uruchomić i dokonać przeszkolenia osób obsługujących – zgodnie ze specyfikacjami technicznymi.
|
| |