Dostawa wyposażenia meblowego z montażem

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Instytut Kardiologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545271-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego z montażem. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych (nieużywanych) mebli, wolnych od wad technicznych i prawnych wraz z transportem, ich montażem, do Instytutu Kardiologii przy ul. Alpejskiej 42 w Warszawie. Zaoferowane meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. Meble biurowe muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. Wyposażenie meblowe musi nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ustawieniu w wyznaczonym pomieszczeniu. W zakres zamówienia wchodzi również usunięcie wszelkich powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów i nieczystości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aebf14db-7e5d-424e-96f8-3cf98ffeda0e
Biuletyn 545271-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Kardiologii
Regon 83758300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Alpejska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04628
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 120 440
Zamawiajacy fax 228 126 732
Zamawiajacy email dh@ikard.pl
Adres strony url www.ikard.pl
Adres strony internetowej www.ikard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ikard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ikard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do Zamawiającego na adres jak poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Kardiologii, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 330
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia meblowego z montażem
Numer referencyjny ZP 023/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego z montażem. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych (nieużywanych) mebli, wolnych od wad technicznych i prawnych wraz z transportem, ich montażem, do Instytutu Kardiologii przy ul. Alpejskiej 42 w Warszawie. Zaoferowane meble muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. Meble biurowe muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. Wyposażenie meblowe musi nadawać się do użytkowania zgodnie z funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ustawieniu w wyznaczonym pomieszczeniu. W zakres zamówienia wchodzi również usunięcie wszelkich powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów i nieczystości.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dokumenty wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości, potwierdzające posiadanie odpowiednich atestów, certyfikatów, świadectw, deklaracji zgodności dla oferowanego (przedmiot/element) przedmiotu zamówienia odpowiednio do wymagań norm wskazanych w rozdz. III pkt.3 SIWZ - wytrzymałość konstrukcji; - ocena bezpieczeństwa; - trudnozapalność tapicerki; - odporność tapicerki na ścieranie; - ocena higieniczna dla farb, lakierów, płyty meblowej, tapicerki; - ocena ergonomiczna foteli. 2) Aktualny dokument potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę systemu zarządzania jakością w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisu mebli biurowych - certyfikat ISO 9001 lub równoważny, 3) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte odpowiednio do pozycji zamówienia opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - prospekt/ katalog/ folder/ karta (formularz) danych technicznych, z zaznaczeniem nr pozycji oferowanego asortymentu – aktualny na dzień składania ofert. 4) Próbki – wzorniki tapicerek do wyboru przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1.Informacja w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), w tym dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie III. 4), dotyczących Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z zapisami wzoru umowy Załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)