| GuidZP400 | 767b643a-55c4-47a6-80f5-b39ffacf54c3 | 
							                							                									
						| Biuletyn | 545146-N-2018 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk | 
							                									
						| Regon | 19057266000000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | Gradowa | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 6 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Gdańsk | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 80-802 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | pomorskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 58 300 08 42 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 58 742 15 13 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | sekretariat@hewelianum.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.hewelianum.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 1 | 
							                									
						| Nazwa projektu programu | Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 9 | 
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.hewelianum.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.hewelianum.pl | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do zarządzania energią wraz z licencją   – zadanie pn. "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w Centrum Hewelianum w Gdańsku z zastosowaniem towarzyszącego systemu zarządzania energią" | 
							                									
						| Numer referencyjny | DPZ.26.6.2018 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz
oprogramowania do zarządzania energią wraz z licencją w ramach zadania pn. "Modernizacja oświetlenia
zewnętrznego na energooszczędne w Centrum Hewelianum w Gdańsku z zastosowaniem towarzyszącego
systemu zarządzania energią". Zadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i instalację serwera bazodanowego wraz z systemem operacyjnym – 1 szt.; Miejsce lokalizacji serwera – serwerownia w budynku Willi (siedziba
Zamawiającego), w Gdańsku przy ul. Gradowej 6. 2) dostawę instalację oraz konfigurację
oprogramowania systemu zarządzania energią, zindywidualizowanego dla Centrum Hewelianum, wraz z
licencją; Licencja na dostarczone oprogramowanie systemu zarządzania energią musi być licencją
wieczystą, wykupioną i zarejestrowaną na rzecz Centrum Hewelianum. Winna ona obejmować serwer
oraz obie stacje robocze (stanowisko głównego energetyka i stanowisko głównego elektryka). 3)
włączenie serwera w istniejącą sieć teletechniczną zamawiającego; 4) dostawę, instalację i konfigurację
stacji roboczej systemu zarządzania energią (stanowisko głównego energetyka): a) komputer PC wraz z
aktywowanym systemem operacyjnym; b) monitor 24" c) klawiatura + mysz d) listwa zasilająca Miejsce
lokalizacji stacji – budynek Nowych Koszar, w Gdańsku przy ul. Gradowej 11. 5) dostawę, instalację i
konfigurację stacji roboczej systemu zarządzania energią (stanowisko głównego elektryka): a) komputer
PC wraz z aktywowanym systemem operacyjnym; b) monitor 24" c) klawiatura + mysz d) drukarka
laserowa e) listwa zasilająca miejsce lokalizacji stacji – Dom Wałmistrza, w Gdańsku przy ul. Reduta
Miejska 5. 6) dostawę i instalację sterownika- koncentratora danych 7) integrację stacji roboczych, o
których mowa w pkt. 4 i 5, z serwerem i dostarczonym systemem zarządzania energią; 8) wykonanie i
dostarczenie dokumentacji: użytkowej, administracyjnej, technicznej i powykonawczej | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 48000000-8 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Data zakonczenia | 2018-06-20T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co  najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania w zakresie systemów zarządczych (wraz z licencją), o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 1) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ | 
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór- załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 1. Istotne zmiany umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć: 1) warunków płatności,
2) poszczególnych elementów dostawy i instalacji 3) terminu realizacji umowy. 2. Zmiany, o których
mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z
produkcji, lub dystrybucji, i zastąpienia go modelem nowszym, lub braku urządzenia na rynku i
zastąpienia go produktem równoważnym; w przypadku wystąpienia konieczności takiej zmiany, do
zachowania formy pisemnej wystarczające jest dostarczenie zmienionej specyfikacji dostawy,
obejmującej nowe urządzenia i opatrzonej dopiskiem –„ZMIANA”, która będzie stanowiła kolejny
załącznik do Umowy, z zachowaniem postanowień ust. 3. 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających
charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, przez co rozumie się: akty
terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia
gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia, poza kontrolą
którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec, 3) zmian w zakresie dofinansowania
Projektu ze środków zewnętrznych, 4) zaproponowania urządzeń o wyższych parametrach, bez zmiany
wynagrodzenia, 5) przedłużających się procedur przetargowych, mających wpływ na terminy umowne,
opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, lub w udostępnieniu miejsca instalacji sprzętu lub
oprogramowania, przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie wydłużenia terminu realizacji
zamówienia, o czas wystąpienia opóźnienia, 6) niezawinionych przez wykonawcę opóźnień leżących po
stronie producentów, przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie wydłużenia terminu realizacji
zamówienia, o czas wystąpienia opóźnienia, 7) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług
(VAT), 9) w przypadku, gdy jeżeli zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, od
przyjętych w SIWZ lub projekcie, zmiana może dotyczyć zakresu zamówienia w stopniu nie
wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 3. Strona wnioskująca o
zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne pod rygorem nieważności uzasadnienie konieczności
wprowadzenia zmian do Umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu
stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej
zmiany. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2018-04-26T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 13:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 | 
							                									
						| IV 4 17 | 1 |