Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na pakiety

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Gramofony

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547577-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 323315007, 386521001, 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety - Pakiet 1: Dostawa robota do nagrywania płyt CD/DVD wraz z komputerem sterującym i monitorem (1 szt.) na potrzeby Zakładu Radiologii Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego WUM; Pakiet 2: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki WUM; Pakiet 3: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Dydaktyki Ginekologiczno-Położniczej WUM; Pakiet 4: Dostawa projektorów laserowych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM; Pakiet 5: Dostawa projektora multimedialnego z elektrycznym ekranem projekcyjnym (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM; Pakiet 6: Dostawa projektora multimedialnego z tablicą interaktywną (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM; Pakiet 7: Dostawa projektora multimedialnego (1 szt.) na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM; Pakiet 8: Dostawa atramentowego urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii WUM. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.8 do SIWZ. 3) Dotyczy Pakietów 1-3: Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami wskazanymi we Wzorze umowy, stanowiącym: Załącznik nr 6.1 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietem 1, Załącznik nr 6.2 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietami 2 i 3 oraz Załącznik nr 6.3 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietami 4-8.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7f51c97-6fac-42ec-8440-f6d4d3360c41
Biuletyn 547577-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Regon 000288917
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225720366, 225720373
Zamawiajacy fax 225720363
Zamawiajacy email aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
Adres strony url www.wum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.wum.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 308 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na pakiety
Numer referencyjny AEZ/S-049/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety - Pakiet 1: Dostawa robota do nagrywania płyt CD/DVD wraz z komputerem sterującym i monitorem (1 szt.) na potrzeby Zakładu Radiologii Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego WUM; Pakiet 2: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki WUM; Pakiet 3: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Dydaktyki Ginekologiczno-Położniczej WUM; Pakiet 4: Dostawa projektorów laserowych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM; Pakiet 5: Dostawa projektora multimedialnego z elektrycznym ekranem projekcyjnym (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM; Pakiet 6: Dostawa projektora multimedialnego z tablicą interaktywną (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM; Pakiet 7: Dostawa projektora multimedialnego (1 szt.) na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM; Pakiet 8: Dostawa atramentowego urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii WUM. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.8 do SIWZ. 3) Dotyczy Pakietów 1-3: Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami wskazanymi we Wzorze umowy, stanowiącym: Załącznik nr 6.1 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietem 1, Załącznik nr 6.2 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietami 2 i 3 oraz Załącznik nr 6.3 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietami 4-8.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ) ze stanem faktycznym. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
Inne dokumenty niewymienione Dot. pkt III.3) W postępowaniu wymagane jest złożenie Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, natomiast nie jest wymagane złożenie Oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; b) zmiany modelu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, na sprzęt o parametrach co najmniej takich jak oferowane, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32331500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet 1: Dostawa robota do nagrywania płyt CD/DVD wraz z komputerem sterującym i monitorem (1 szt.) na potrzeby Zakładu Radiologii Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego WUM
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Pakiet 2: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki WUM
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Pakiet 3: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Dydaktyki Ginekologiczno-Położniczej WUM
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Pakiet 4: Dostawa projektorów laserowych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet 5: Dostawa projektora multimedialnego z elektrycznym ekranem projekcyjnym (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet 6: Dostawa projektora multimedialnego z tablicą interaktywną (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet 7: Dostawa projektora multimedialnego (1 szt.) na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Pakiet 8: Dostawa atramentowego urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii WUM
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)