GuidZP400 |
f7f51c97-6fac-42ec-8440-f6d4d3360c41
|
Biuletyn |
547577-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
000288917
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225720366, 225720373
|
Zamawiajacy fax |
225720363
|
Zamawiajacy email |
aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.wum.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, pocztą lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 308 (III piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na pakiety
|
Numer referencyjny |
AEZ/S-049/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety - Pakiet 1: Dostawa robota do nagrywania płyt CD/DVD wraz z komputerem sterującym i monitorem (1 szt.) na potrzeby Zakładu Radiologii Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego WUM; Pakiet 2: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki WUM; Pakiet 3: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Dydaktyki Ginekologiczno-Położniczej WUM; Pakiet 4: Dostawa projektorów laserowych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM; Pakiet 5: Dostawa projektora multimedialnego z elektrycznym ekranem projekcyjnym (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM; Pakiet 6: Dostawa projektora multimedialnego z tablicą interaktywną (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM; Pakiet 7: Dostawa projektora multimedialnego (1 szt.) na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM; Pakiet 8: Dostawa atramentowego urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii WUM. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.8 do SIWZ. 3) Dotyczy Pakietów 1-3: Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami wskazanymi we Wzorze umowy, stanowiącym: Załącznik nr 6.1 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietem 1, Załącznik nr 6.2 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietami 2 i 3 oraz Załącznik nr 6.3 do SIWZ - dla dostaw objętych Pakietami 4-8.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ) ze stanem faktycznym. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dot. pkt III.3) W postępowaniu wymagane jest złożenie Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, natomiast nie jest wymagane złożenie Oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; b) zmiany modelu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, na sprzęt o parametrach co najmniej takich jak oferowane, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32331500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1: Dostawa robota do nagrywania płyt CD/DVD wraz z komputerem sterującym i monitorem (1 szt.) na potrzeby Zakładu Radiologii Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego WUM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) na potrzeby Katedry i Kliniki Okulistyki WUM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3: Dostawa komputerów przenośnych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Dydaktyki Ginekologiczno-Położniczej WUM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4: Dostawa projektorów laserowych (2 szt.) na potrzeby Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5: Dostawa projektora multimedialnego z elektrycznym ekranem projekcyjnym (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6: Dostawa projektora multimedialnego z tablicą interaktywną (1 szt.) na potrzeby Katedry Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby WUM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 7: Dostawa projektora multimedialnego (1 szt.) na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232150-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8: Dostawa atramentowego urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii WUM
|
| |