Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla niżej wymienionych miejsc prowadzenia działalności przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w Poznaniu:
1) Dyrekcja ul. Spychalskiego 34, Poznań,
2) Oddział Chwiałka ul. Spychalskiego 34, Poznań,
3) Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań,
4) Oddział Kasprowicza ul. Wyspiańskiego 33, Poznań,
5) Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań,
6) Inea Stadion ul. Bułgarska 17 Poznań,
7) Oddział Zaplecze Sportowe, ul. Krańcowa 98, Poznań,
8) Oddział Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań,
9) Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań,
10) Kąpielisko w Krzyżownikach - ul. Nad Jeziorem 21, Poznań.
zgodnie z załączonym Formularzem Cenowym – załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ:
Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy (według potrzeb Zamawiającego), z tym zastrzeżeniem, iż najmniejsza ilość zamówionego asortymentu ogółem wyniesie nie mniej niż 20 % ilości zadeklarowanej w ofercie.
Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie artykułów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem i z rozładunkiem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia zamówienia (przez fax lub e-mailem).
Wszystkie zamawiane towary, winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania, deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami, atesty higieniczne oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania.
Dokumenty, o których mowa powyżej, winny być wydane przez uprawnione instytucje, w języku polskim, bądź dostarczone z tłumaczeniem na język polski.
W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (Wykonawca wskazuje produkt równoważny w ofercie).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. |
GuidZP400 |
c73bc265-515d-49fc-867e-f4b1666b3901
|
Biuletyn |
548155-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
|
Regon |
-
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jana Spychalskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-553
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 357 901,
|
Zamawiajacy fax |
618 334 651
|
Zamawiajacy email |
zp@posir.poznan.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.posir.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.posir.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Spychalskiego 34 61-553 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
|
Numer referencyjny |
ZP.212.24.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla niżej wymienionych miejsc prowadzenia działalności przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w Poznaniu:
1) Dyrekcja ul. Spychalskiego 34, Poznań,
2) Oddział Chwiałka ul. Spychalskiego 34, Poznań,
3) Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań,
4) Oddział Kasprowicza ul. Wyspiańskiego 33, Poznań,
5) Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań,
6) Inea Stadion ul. Bułgarska 17 Poznań,
7) Oddział Zaplecze Sportowe, ul. Krańcowa 98, Poznań,
8) Oddział Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań,
9) Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań,
10) Kąpielisko w Krzyżownikach - ul. Nad Jeziorem 21, Poznań.
zgodnie z załączonym Formularzem Cenowym – załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ:
Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy (według potrzeb Zamawiającego), z tym zastrzeżeniem, iż najmniejsza ilość zamówionego asortymentu ogółem wyniesie nie mniej niż 20 % ilości zadeklarowanej w ofercie.
Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie artykułów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem i z rozładunkiem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia zamówienia (przez fax lub e-mailem).
Wszystkie zamawiane towary, winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania, deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami, atesty higieniczne oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania.
Dokumenty, o których mowa powyżej, winny być wydane przez uprawnione instytucje, w języku polskim, bądź dostarczone z tłumaczeniem na język polski.
W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (Wykonawca wskazuje produkt równoważny w ofercie).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa powyższy dokument dotyczący tych podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionych artykułów w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje zamówienie minimum 20 % ilości asortymentu ogółem w całym okresie objętym niniejszym postępowaniem.
Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu ograniczenia ilości zamówionego towaru.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty:
- gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
- zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|