Dostawa witryny chłodniczej, łaźni wodnej, szkiełek, parafiny, acetonu i przeciwciał dla Zakładu Patomorfologii

Data publikacji 2018-04-25
Data zakończenia 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550586-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336965000, 425132007, 331400003, 380000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa witryny chłodniczej, łaźni wodnej, szkiełek, parafiny, acetonu i przeciwciał dla Zakładu Patomorfologii

Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy (pakiet nr 1-6)
oraz załącznik nr 4.1 opis wymaganych parametrów (dot. pakietu nr 1 – witryna chłodnicza), załącznik nr 4.2 opis wymaganych parametrów (dot. pakietu nr 3 – łaźnia wodna)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce4d196e-84d4-47de-bb33-b8522a92ad5f
Biuletyn 550586-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
Regon 29088300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czerniakowska
Zamawiajacy adres numer domu 231
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00416
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 841 110
Zamawiajacy fax 225 841 109
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
Adres strony url www.szpital-orlowskiego.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-orlowskiego.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-orlowskiego.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego SPSK im. Prof. W. Orłowskiego CMKP
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-416 Warszawa, ul. Czerniakowska 231, pok. D001 – Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa witryny chłodniczej, łaźni wodnej, szkiełek, parafiny, acetonu i przeciwciał dla Zakładu Patomorfologii
Numer referencyjny 27/8/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa witryny chłodniczej, łaźni wodnej, szkiełek, parafiny, acetonu i przeciwciał dla Zakładu Patomorfologii Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy (pakiet nr 1-6) oraz załącznik nr 4.1 opis wymaganych parametrów (dot. pakietu nr 1 – witryna chłodnicza), załącznik nr 4.2 opis wymaganych parametrów (dot. pakietu nr 3 – łaźnia wodna)
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty dopuszczające produkty do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego - załącznik nr 6 do SIWZ. 2 Karty charakterystyk substancji niebezpiecznych występujących w oferowanych odczynnikach i preparatach dla pakietu nr 4,5,6 3 Oświadczenie - dot. oferowanego asortymentu - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy dot. posiadania Firmowych Materiałów Informacyjnych Producenta (w języku polskim), zwane dalej FMI, które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w Załącznik nr 4.1., 4.2 do SIWZ – opis wymaganych parametrów techniczno - użytkowych W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, w FMI - oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, w/w. dokumentów Każdy dokument należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy;
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1. 2 Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy załącznik nr 2. 4.1; 4.2 Wypełniony formularz potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych - załącznik nr 4.1, 4.2 3 Zobowiązanie (jeżeli dotyczy) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia powinno uwzględniać następujące informacje dotyczące: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.2 niniejszego rozdziału SIWZ. Postanowienia dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. 4 Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty 5 Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 3.1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) dot umowy zał. nr 7 Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy na podstawie stosownego aneksu podpisanego przez obie strony w następującym zakresie oraz w sytuacjach opisanych poniżej, tj.: 1) w zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiającego; 2) W zakresie zmiany wielkości opakowania produktu określonego w tabeli asortymentowo - cenowej, a co za tym idzie ceny, tak, aby zmiana nie prowadziła podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy; 3) w zakresie zmiany cen, w przypadku zmiany stawki VAT; 4) w zakresie przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 2, jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązywania umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy. 5) w zakresie zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem niniejszej umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni ona wszystkie wymogi zamawiającego w tym również cenę jednostkową; 6) w zakresie zakupu towaru o tych samych parametrach, tej samej lub niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta poprzez jej obniżenie lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o takiej samej lub niższej cenie; 7) w zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę. 8) w zakresie zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia - danego pakietu - do wysokości wartości umowy określonej dla tego pakietu. 2. dot umowy zał. nr 8 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) wydłużenia terminu gwarancji, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy, bez konieczności zmiany wartości wynagrodzenia brutto, o którym jest mowa w § 2 ust. 1 Umowy; 2) zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania Umowy lub zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego lub uzasadniona jest okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy np. w przypadku udokumentowanego opóźnienia w dostawie Urządzenia zawinionego przez producenta Urządzenia lub podwykonawcy współpracującego z Wykonawcą. Wydłużenie terminu, o którym jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie może przekroczyć 5 dni. 3) zmiana parametrów technicznych oferowanych Urządzenia, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są równorzędne lub lepsze od pierwotnie określonych w ofercie, bez zmiany wartości brutto Umowy, bez zmiany celu i przeznaczenia użytkowego oferowanego Urządzenia. Zmiana, o której jest mowa w zdaniu poprzedzającym może zostać wprowadzona tylko w wypadku zaistnienia okoliczności na które Wykonawca nie miał wpływu w szczególności takich jak: wycofanie z produkcji oferowanego Urządzenia, zastąpienie przez producenta zaoferowanego Urządzenia nowym modelem, obiektywny brak dostępu do oferowanego Urządzenia w związku z zaistnieniem okoliczności o charakterze siły wyższej.
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis witryna chłodnicza zgodnie z zał. nr 4.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szkiełka podstawowe ....zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis łaźnia wodna zgodnie z zał. nr. 4.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis parafina w pastylkach zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Aceton zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 DOG 1 - królicze monokolarne przeciwciało ........... zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)