Zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania dydaktycznego dla szkół Gminy Dalików

Data publikacji 2018-05-10
Data zakończenia 2018-05-18 00:00:00
Instytucja Gmina Dalików
Miejscowość Dalików
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556503-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych
i oprogramowania dydaktycznego dla szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII", podzielona na 9 części:
a) Część 1 – Pomoce dydaktyczne do pracowni chemicznej - odczynniki,
b) Część 2 – Programy multimedialne do zajęć specjalistycznych,
c) Część 3 – Książki do zajęć specjalistycznych,
d) Część 4 – Karty pracy,
e) Część 5 – Pomoce dydaktyczne do zajęć specjalistycznych,
f) Część 6 – Programy multimedialne do przedmiotów przyrodniczych,
g) Część 7 – Programy multimedialne do języków obcych,
h) Część 8 – Książki do języków obcych,
i) Część 9 – Programy do zajęć matematyczno-informatycznych.
- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

2. Zakup realizowany jest w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na realizację Projektu „W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII” nr RPLD.11.01.02-10-B012/16-00.
Projekt w ramach Osi XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne RPO.

3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

4. Zamawiający zastrzega, iż oferowane dostawy muszą spełniać następujące wymagania:
 dostawa realizowana transportem i na koszt Wykonawcy;
 wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach roboczych;
 wszelkie pomoce dydaktyczne, wchodzące w zakres dostawy, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;
 wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wymogi obowiązujących norm, a programy multimedialne i program graficzny muszą być w polskiej wersji językowej, fabrycznie nowe, nieużywane oraz nie aktywowane nigdy wcześniej na innych urządzeniach oraz pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży (zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta). Wykonawca dostarczy właściwe atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości dla konkretnych przedmiotów wraz z ich dostawą;
 ewentualne nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo, w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne, z zastrzeżeniem, by przedmioty te posiadały parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż zaoferowane przedmioty posiadają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż określone przez zamawiającego, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą szczegółowy opis i specyfikację tych produktów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb11824b-4a08-4dcd-b1b6-49547c4ea598
Biuletyn 556503-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Dalików
Regon 73093440100000
Zamawiajacy adres ulica Plac Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Dalików
Zamawiajacy kod pocztowy 99-205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 6780123,
Zamawiajacy fax 43 6780183
Zamawiajacy email ugdalikow@wp.pl, hlno@op.pl
Adres strony url http://bip.dalikow.nv.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII" Projekt nr RPLD.11.01.02-10-B012/16-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dalikow.nv.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dalikow.nv.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny dostarczenie do siedziby Zamawiającego osobiście, przez operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Dalików, Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, sekretariat pok. 12 (piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania dydaktycznego dla szkół Gminy Dalików
Numer referencyjny 271.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i oprogramowania dydaktycznego dla szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII", podzielona na 9 części: a) Część 1 – Pomoce dydaktyczne do pracowni chemicznej - odczynniki, b) Część 2 – Programy multimedialne do zajęć specjalistycznych, c) Część 3 – Książki do zajęć specjalistycznych, d) Część 4 – Karty pracy, e) Część 5 – Pomoce dydaktyczne do zajęć specjalistycznych, f) Część 6 – Programy multimedialne do przedmiotów przyrodniczych, g) Część 7 – Programy multimedialne do języków obcych, h) Część 8 – Książki do języków obcych, i) Część 9 – Programy do zajęć matematyczno-informatycznych. - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zakup realizowany jest w ramach dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 na realizację Projektu „W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII” nr RPLD.11.01.02-10-B012/16-00. Projekt w ramach Osi XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne RPO. 3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, iż oferowane dostawy muszą spełniać następujące wymagania:  dostawa realizowana transportem i na koszt Wykonawcy;  wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach roboczych;  wszelkie pomoce dydaktyczne, wchodzące w zakres dostawy, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych;  wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wymogi obowiązujących norm, a programy multimedialne i program graficzny muszą być w polskiej wersji językowej, fabrycznie nowe, nieużywane oraz nie aktywowane nigdy wcześniej na innych urządzeniach oraz pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży (zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta). Wykonawca dostarczy właściwe atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości dla konkretnych przedmiotów wraz z ich dostawą;  ewentualne nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo, w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne, z zastrzeżeniem, by przedmioty te posiadały parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż zaoferowane przedmioty posiadają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż określone przez zamawiającego, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą szczegółowy opis i specyfikację tych produktów.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 6 Zamawiający pozyska dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) tzn.: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - (dotyczy wszystkich części). Zamawiający pobierze w/w dokumenty odpowiednio dla podmiotów jeśli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Zamawiający nie żąda powyższych dokumentów od Wykonawcy dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza on powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 2 niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionych nie wcześniej niż w terminie określonym w rozdziale VII ust. 2 pkt.1
Inne dokumenty niewymienione W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiający należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia do oferty (jeśli dotyczy): zobowiązania tych podmiotów oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5. Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). 2. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej; b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było, przy dołożeniu należytej staranności, przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 10 tej umowy; c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku zmian w harmonogramie wydatków projektu; d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT; f) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert. g) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji, wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym. h) obniżenia cen w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do pracowni chemicznej - odczynniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Programy multimedialne do zajęć specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Książki do zajęć specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Karty pracy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne do zajęć specjalistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Programy multimedialne do przedmiotów przyrodniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Programy multimedialne do języków obcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Książki do języków obcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Programy do zajęć matematyczno-informatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Gminy Dalików mająca na celu doposażenie Szkoły Podstawowej w Dalikowie i Szkoły Podstawowej w Domaniewie na potrzeby projektu: "W DALIKOWIE UCZYMY Z NUTKĄ TECHNOLOGII". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)