Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń AGD i RTV, mebli, sprzętu ogrodniczego, zabawek, komputerów i innych dla potrzeb wyposażenia trzech budynków placówek opiekuńczo-wychowawczych („14-stek”) w podziale na 8 zadań.
Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane jego części.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych we Włocławku:
- przy ulicy Jasnej 5 b, c, d, e – dwie placówki. Dostawa do tych placówek stanowi element 1
- przy ulicy Sielskiej 3 – jedna placówka. Dostawa do tej placówki stanowi element 2
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu
w ramach poszczególnych zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
Zadanie nr 2 – Dostawa mebli
Zadanie nr 3 – Dostawa sprzętu AGD
Zadanie nr 4 – Dostawa sprzętu RTV
Zadanie nr 5 – Dostawa narzędzi i akcesoriów ogrodniczych
Zadanie nr 6 – Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Zadanie nr 7 – Dostawa zabawek
Zadanie nr 8 – Dostawa innego wyposażenia – dywany, lampy, materace
Uwaga: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do każdej z wymienionych placówek, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 ppkt a-m do SIWZ
2. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które mu-szą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez Wyko-nawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej, lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, a także szkice czy zdjęcia mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 3 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamó-wienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
3. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty oraz podpisania umowy.
4. Wykonawca winien dostarczyć fabrycznie nowe wyposażenie i sprzęt, wysokiej jakości i trwałości spełniają-cy wymogi Sanepidu, BHP i przeciwpożarowe wraz z jego montażem na wyznaczonych stanowiskach, oraz uruchomieniem i sprawdzeniem w przypadku urządzeń RTV, AGD, sprzętu komputerowego oraz rehabilitacyj-nego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do cza-su dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dla potrzeb magazynowania sprzętu oraz wyposażenia należy zapewnić miejsce w obiekcie zamkniętym, monitorowanym, wyposażonym w system przeciwpożarowy oraz chroniący sprzęt oraz wyposażenie przed warunkami atmosferycznymi.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wyma-gane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 2 ppkt a-m do SIWZ
8. Wykonawca ma obowiązek na etapie dostaw umożliwić weryfikacje dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z ofertą lub opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania dostawy danego sprzętu oraz nakazanie Wykonawcy natychmiastowej jego wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załącznikach nr 2 ppkt a-m do SIWZ
10. Jako realizację zamówienia rozumie się zakup, dostawę i montaż bądź instalację wyposaże-nia/urządzeń/sprzętu w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
11. Za dzień realizacji zadania uważać się będzie dzień, w którym wyposażenie/urządzenia/sprzęt został do-starczony i uruchomiony, co będzie potwierdzone protokołem wykonania dostawy.
Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 dniowym wy-przedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
|
GuidZP400 |
d00a0b2c-dff7-4a5a-9543-e93f3acf9a78
|
Biuletyn |
562117-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
|
Regon |
910866910
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zielony Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(54) 414 40 00
|
Zamawiajacy fax |
(54) 414 42 57
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.wloclawek.pl
|
Adres strony url |
www.wloclawek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Budowa i wyposażenie trzech placówek opie-kuńczo-wychowawczych we Włocławku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, działanie 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia budynków w ramach zadania pn. „Budowa, rozbudowa, adaptacja i wyposażenie pomieszczeń pod funkcje placówek opiekuńczo – wychowawczych (14-stki)”
|
Numer referencyjny |
BZP.271.25.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń AGD i RTV, mebli, sprzętu ogrodniczego, zabawek, komputerów i innych dla potrzeb wyposażenia trzech budynków placówek opiekuńczo-wychowawczych („14-stek”) w podziale na 8 zadań.
Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane jego części.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych we Włocławku:
- przy ulicy Jasnej 5 b, c, d, e – dwie placówki. Dostawa do tych placówek stanowi element 1
- przy ulicy Sielskiej 3 – jedna placówka. Dostawa do tej placówki stanowi element 2
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu
w ramach poszczególnych zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
Zadanie nr 2 – Dostawa mebli
Zadanie nr 3 – Dostawa sprzętu AGD
Zadanie nr 4 – Dostawa sprzętu RTV
Zadanie nr 5 – Dostawa narzędzi i akcesoriów ogrodniczych
Zadanie nr 6 – Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Zadanie nr 7 – Dostawa zabawek
Zadanie nr 8 – Dostawa innego wyposażenia – dywany, lampy, materace
Uwaga: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do każdej z wymienionych placówek, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 ppkt a-m do SIWZ
2. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które mu-szą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez Wyko-nawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej, lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, a także szkice czy zdjęcia mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 3 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamó-wienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
3. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty oraz podpisania umowy.
4. Wykonawca winien dostarczyć fabrycznie nowe wyposażenie i sprzęt, wysokiej jakości i trwałości spełniają-cy wymogi Sanepidu, BHP i przeciwpożarowe wraz z jego montażem na wyznaczonych stanowiskach, oraz uruchomieniem i sprawdzeniem w przypadku urządzeń RTV, AGD, sprzętu komputerowego oraz rehabilitacyj-nego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do cza-su dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dla potrzeb magazynowania sprzętu oraz wyposażenia należy zapewnić miejsce w obiekcie zamkniętym, monitorowanym, wyposażonym w system przeciwpożarowy oraz chroniący sprzęt oraz wyposażenie przed warunkami atmosferycznymi.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wyma-gane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 2 ppkt a-m do SIWZ
8. Wykonawca ma obowiązek na etapie dostaw umożliwić weryfikacje dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z ofertą lub opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania dostawy danego sprzętu oraz nakazanie Wykonawcy natychmiastowej jego wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załącznikach nr 2 ppkt a-m do SIWZ
10. Jako realizację zamówienia rozumie się zakup, dostawę i montaż bądź instalację wyposaże-nia/urządzeń/sprzętu w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
11. Za dzień realizacji zadania uważać się będzie dzień, w którym wyposażenie/urządzenia/sprzęt został do-starczony i uruchomiony, co będzie potwierdzone protokołem wykonania dostawy.
Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 dniowym wy-przedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi od-setkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
Wzór oświadczeń, o których mowa w ppkt. 2-4 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 ppkt a-m do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie dotyczącym złożonej oferty
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorach umów, stanowiących załącznik do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwała SN z dnia 20 października 2005 roku(sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Element nr 1
Pakiet A:
1) ZESTAW KOMPUTEROWY – LAPTOP - 14 szt.
Pakiet B:
1) ZESTAW KOMPUTEROWY – 6 szt.
2) KSEROKOPIARKA – 2 szt.
Element nr 2
Pakiet A:
1) Komputer typu B – 6 szt.
Pakiet B:
1) Komputer typu A (AiO) – 3 szt.
2) Urządzenie wielofunkcyjne typu A – 1 szt.
3) Urządzenie wielofunkcyjne typu B – 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Element nr 1
1) TAPCZAN – KANAPA – 16 szt.
2) ŁÓŻKO PIĘTROWE Z DWOMA MATERACAMI – 6 szt.
3) SZAFKA NOCNA – 28 szt.
4) KRZESŁO – 30 szt.
5) BIURKO – 30 szt.
6) ZESTAW ŁAZIENKOWY – MEBLE – 14 szt.
7) WERSALKA – KANAPA NAROŻNA 2 LUB 1 – 4 szt.
8) STÓŁ DUŻY – 2 szt.
9) KRZESŁO – 32 szt.
10) KANAPA – 2 szt.
11) KANAPA – 2 szt.
12) BIURKO – 6 szt.
13) FOTEL OBROTOWY – 6 szt.
14) REGAŁ MEBLOWO BIUROWY – 6 szt.
15) KOMODA – 8 szt.
16) KOMODA – 2 szt.
17) KOMODA – 4 szt.
18) SZAFA – 4 szt.
19) REGAŁ METALOWY – 3 szt.
Element nr 2
1) SZAFA 1 – 6 szt.
2) SZAFA 2 – 2 szt.
3) SZAFA 3 – 2 szt.
4) KOMODA 1 – 3 szt.
5) KOMODA 2 – 2 szt.
6) KOMODA 3 – 1 szt.
7) PÓŁKA 1 – 6 szt.
8) PÓŁKA 2 – 6 szt.
9) PÓŁKA 3 – 3 szt.
10) PÓŁKA 4 – 1 szt.
11) SZAFKA POD UMYWALKĘ – 7 szt.
12) SZAFKA STOJĄCA – 9 szt.
13) SZAFKA ŁAZIENKOWA WISZĄCA – 4 szt.
14) SZAFKA ŁAZIENKOWA Z LUSTREM – 10 szt.
15) REGAŁ ŁAZIENKOWY 1 – 1 szt.
16) REGAŁ ŁAZIENKOWY 2 – 1 szt.
17) BIURKO 1 – 3 szt.
18) BIURKO 2 – 11 szt.
19) BIURKO 3 – 3 szt.
20) STÓŁ 1 – 2 szt.
21) STÓŁ 2 – 2 szt.
22) KRZESŁO – 30 szt.
23) KRZESŁO POD BIURKO 1 – 3 szt.
24) KRZESŁO POD BIURKO 2 – 14 szt.
25) NAROŻNIK – 1 szt.
26) STOLIK KAWOWY 1 – 1 szt.
27) STOLIK KAWOWY 2 – 1 szt.
28) GRUCHA/PUFA – SAKWA DO SIEDZENIA – 6 szt.
29) KANAPA 1 – 1 szt.
30) KANAPA 2 – 1 szt.
31) KANAPA 3 – 1 szt.
32) FOTEL – 2 szt.
33) WIESZAK NA UBRANIA – 2 szt.
34) REGAŁ – 3 szt.
35) SZAFA – 2 szt.
36) SZATNIA – REGAŁO – WIESZAKI – 5 szt.
37) ŁÓŻKO PIĘTROWE – 4 szt.
38) ŁÓŻKO – 6 szt.
39) SZAFKA NOCNA – 14 szt.
40) SZAFA NA DOKUMENTY – 1 szt.
41) SZAFKA WISZĄCA – 7 szt.
42) STOLIK DLA DZIECI – 1 szt.
43) KRZESEŁKA – 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Element 1
1) LODÓWKA – 4 szt.
2) KUCHNIA ELEKTRYCZNA – 2 szt.
3) ZMYWARKA – 2 szt.
4) OKAP KUCHENNY – 2 szt.
5) KUCHENKA MIKROFALOWA – 2 szt.
6) NAŚWIETLACZ DO JAJ 30 SZT. – 2 szt.
7) BLENDER – 2 szt.
8) PRALKA – 4 szt.
Element 2
1) PRALKA – 3 szt.
2) SUSZARKA – 3 szt.
3) ŻELAZKO – 3 szt.
4) NAWILŻACZ – 6 szt.
5) WENTYLATOR – 10 szt.
6) ZMYWARKA – 2 szt.
7) LODÓWKA – 1 szt.
8) KUCHENKA MIKROFALOWA – 1 szt.
9) ROBOT WIELOCZYNNOŚCIOWY – MALAKSER – 1 szt.
10) BLENDER KIELICHOWY – MIKSER KIELICHOWY – 1 szt.
11) BLENDER – 1 szt.
12) GRIL ELEKTRYCZNY – 1 szt.
13) TOSTER – 1 szt.
14) SOKOWIRÓWKA – 1 szt.
15) GOFROWNICA – 1 szt.
16) MASZYNKA DO MIELENIA MIĘSA – 1 szt.
17) PŁYTA INDUKCYJNA – KUCHENKA – 1 szt.
18) PIEKARNIK ELEKTRYCZNY – 1 szt.
19) POCHŁANIACZ – 1 szt.
20) CZAJNIK ELEKTRYCZNY – 5 szt.
21) LODÓWKA – 1 szt.
22) ODKURZACZ – 5 szt.
23) SUSZARKA DO WŁOSÓW – 7 szt.
24) MASZYNKA DO STRZYŻENIA WŁOSÓW – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu RTV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Element 1
1) TELEWIZOR – 4 szt.
2) ZESTAW KINA DOMOWEGO – 2 szt.
3) KONSOLA – 4 szt.
Element 2
1) MAGNETOFON – 5 szt.
2) TELEFON – 9 szt.
3) TV 55’’ – 1 szt.
4) DVD 1 – 3 szt.
5) DVD 2 – 1 szt.
6) TV – 4 szt.
7) KINO DOMOWE – 1 szt.
8) ROUTER – 3 szt.
9) NISZCZARKA – 3 szt.
10) FAX – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa narzędzi i akcesoriów ogrodniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
16160000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Element 1
1) KOSIARKA ELEKTRYCZNA – 1 szt.
2) ODŚNIEŻARKA SPALINOWA – 1 szt.
3) ELEKTRYCZNY ODKURZACZ DO LIŚCI – 1 szt.
Element 2
1) SEKATOR SPALINOWY DO ŻYWOPŁOTU – 1 szt.
2) KOSIARKA – 1 szt.
3) PODKASZARKA SPALINOWA – 1 szt.
4) WIERTARKA – 1 szt.
5) WYRZYNARKA – 1 szt.
6) WKRĘTARKA – 1 szt.
7) STÓŁ OGRODOWY – 2 szt.
8) ŁAWKA OGRODOWA – 6 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33154000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Element 2
1) WYSPA ŚWIATŁOWODOWA – 1 szt.
2) INTERAKTYWNE KOLUMNY WODNE – ZESTAW 3 SZTUK Z PODESTEM I MIKROFONEM – 1 szt.
3) TABLICA ŚWIETLNO – DŹWIĘKOWA – 1 szt.
4) PROJEKTOR – 1 szt.
5) TUNEL LUSTRZANY – 1 szt.
6) DOMEK LUSTRZANY Z WYPOSAŻENIEM – 1 szt.
7) AKWARIUM MAGICZNE – 1 szt.
8) BALDACHIM – 1 szt.
9) GRUCHA – WOREK SIEDZISKO – 2 szt.
10) WIBROPODEST – 1 szt.
11) LUSTRO DO ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zabawek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Element 2
1) ZABAWKA WIELKOGABARYTOWA – 1 szt.
2) ZABAWKA WIELKOGABARYTOWA – 1 szt.
3) ZABAWKA WIELKOGABARYTOWA – 1 szt.
4) ZABAWKA WIELKOGABARYTOWA – 1 szt.
5) ZABAWKA WIELKOGABARYTOWA – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa innego wyposażenia – dywany, lampy, materace
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Element 2
1) DYWAN 1 – 9 szt.
2) DYWAN 2 – 1 szt.
3) LAMPKA NA BIURKO – 17 szt.
4) LAMPA PODŁOGOWA – 1 szt.
5) CHODNIK – 1 szt.
6) MATERAC 1 – 8 szt.
7) MATERAC 2 – 6 szt.
|
| |