dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2018-05-22
Data zakończenia 2018-05-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561156-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania:
1) Stacja robocza AIO –50 szt.-zadanie nr 1-załącznik nr 1 a
2) Drukarka ze skanerem-20 szt.-zadanie nr 2-załącznik nr 1b
3) Drukarka-15szt.-zadanie nr nr 3-załącznik nr 1 c
4) Bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych-35 szt.-zadanie nr 4-załącznik nr 1 d
5) Oprogramowanie-zadanie nr 5-załącznik nr 1 e
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 a-e do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38223bde-eb15-465b-96b3-e257480001d2
Biuletyn 561156-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Regon 29046900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszarowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-149
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3261325 w. 128
Zamawiajacy fax 71 3260622
Zamawiajacy email elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony url www.szpital.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa 5, Sekcja Umów i Zamówień Publicznych, Budynek J, pokój nr 15, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny PN 54/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1) Stacja robocza AIO –50 szt.-zadanie nr 1-załącznik nr 1 a 2) Drukarka ze skanerem-20 szt.-zadanie nr 2-załącznik nr 1b 3) Drukarka-15szt.-zadanie nr nr 3-załącznik nr 1 c 4) Bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych-35 szt.-zadanie nr 4-załącznik nr 1 d 5) Oprogramowanie-zadanie nr 5-załącznik nr 1 e Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 a-e do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 217581,30
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 Ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca przekaże w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) oświadczenia Wykonawcy: a) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie zW celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dla zadania nr 1-stacja robocza AiO: - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu - Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) - Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 6.0 lub dołączony do oferty certyfikat potwierdzony przez producenta - Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w  internetowym katalogu http://www.eu- energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. dla zadań nr 2-3: - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu - Deklaracja zgodności CE dla zadań nr 4: Deklaracja zgodności CE
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiana cen spowodowana wprowadzeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-05-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stacja robocza AIO –50 szt.-zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 150406,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1) Stacja robocza AIO –50 szt.-zadanie nr 1-załącznik nr 1 a Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarka ze skanerem-20 szt.-zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29268,29
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: 2) Drukarka ze skanerem-20 szt.-zadanie nr 2-załącznik nr 1b Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarka-15szt.-zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8536,58
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: 3) Drukarka-15szt.-zadanie nr 3-załącznik nr 1 c Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 a-e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych-35 szt.-zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23475,61
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: 4) Bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych-35 szt.-zadanie nr 4-załącznik nr 1 d Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Oprogramowanie-zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6712,96
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania: 5) Oprogramowanie-zadanie nr 5-załącznik nr 1 e Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 e do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 35,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)