| GuidZP400 |
831c0496-add6-4b6c-94ed-31e144a7a668
|
| Biuletyn |
561125-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
|
| Regon |
609282000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
65-042
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
683 280 300
|
| Zamawiajacy fax |
683 280 332
|
| Zamawiajacy email |
m.szpakowska@zdw.zgora.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.zdw.zgora.pl, www.zdw.zgora.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zdw.zgora.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Gorze, 65-042 Zielona Góra, al. Niepodległości 32 pokój nr 5
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń informatycznych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 – Dostawa urządzeń informatycznych Zadanie nr 2 – Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
|
| Numer referencyjny |
ZDW-ZG-WZA-3310-53/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia w zakresie poszczególnych zadań jest:
Zadanie nr 1 – Dostawa urządzeń informatycznych, tj.:
- monitory,
- podajniki ADF,
- dyski wewnętrzne i zewnętrzne,
- drukarka laserowa,
- pamięci RAM,
- pendrive-y 128 GB,
- karty pamięci.
Zadanie nr 2 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 15 dni roboczych od podpisania umowy. (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- DOTYCZY ZADANIA NR 2 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże
minimalny poziom zdolności, tj.: 1) wykaże dostawy* zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane i są wykonane
należycie, tj. * przez dostawę zamawiający rozumie min. 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do
urządzeń drukujących o wartości min. 60.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez
podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.2.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; 2.4. Zamawiający żąda od
wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt
2.2.1. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 Instrukcji w SIWZ: 3.1. 1) ppkt 2.2.1. - składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. 3.2. Dokument, o którym mowa w pkt 3.1.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3.2. stosuje się.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. wykazu
dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy
te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być
wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – DOTYCZY ZADANIA
NR 2.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
zamawiającego, Zamawiający żąda: -karty techniczne produktu zawierające dokładne oznaczenie
modelu oferowanego urządzenia oraz wszystkie parametry techniczne wraz z wartościami, które
zamawiający wyszczególnił jako parametry techniczne minimalne. DOTYCZY ZADANIA NR 1.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu zamawiający żąda: 1.1. Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w
zakresie wskazanym w pkt 5 Instrukcji w SIWZ- załącznik nr 1 do formularza oferty. Informacje
zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 1.2. Wykonawca, który powołuje się na
zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu
zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.1. 1.3.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza
informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.1. 1.4. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w ppkt 1.1
Instrukcji składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma
potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia. 1.5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy
stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia publicznego (wzór - załącznik nr 2 do formularza oferty). 1.6. Wykonawca
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.7. Oferta winna
również zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) zobowiązanie do udostępnienia zasobów -
zał. nr 2 do formularza oferty (jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu) 3) specyfikacja
techniczna oferowanego sprzętu – DOTYCZY ZADANIA NR 1 – zał. nr 3 do formularza oferty 4)
dowód wniesienia wadium, 5) wypełniony formularz cenowy, 6) pełnomocnictwo do podpisania oferty
w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania
za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego
rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w następującej wysokości:
Zadanie nr 1 – 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 zł);
Zadanie nr 2 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 zł).
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr rachunku 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZDW-ZG-WZA-3310-53/2018 na Dostawę urządzeń informatycznych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – dotyczy zad nr …..".
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.Zasady przechowywania, zwrotu oraz żądania ponownego wniesienia wadium określa ustawa Pzp.
13 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli :
a) wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|