Dostawa tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2018-05-23
Data zakończenia 2018-06-05 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559202-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych motorowerowych, do przyczep, zabytkowych do przyczep, indywidualnych a także wtórników w ilości 49 060 kompletów oraz 6 968 sztuk pojedynczych. Ponadto odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użycia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 roku , poz. 2355) – Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy przedmiotu zamówienia określonego w §1 umowy (zawarty w druku oferta), wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 50181e45-1c70-4257-ba9b-dfea929a9e01
Biuletyn 559202-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Regon 65061400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 754 636
Zamawiajacy fax 178 754 634
Zamawiajacy email zampub@erzeszow.pl
Adres strony url http://bip.erzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.erzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.erzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny CZ-D.271.34.123.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych motorowerowych, do przyczep, zabytkowych do przyczep, indywidualnych a także wtórników w ilości 49 060 kompletów oraz 6 968 sztuk pojedynczych. Ponadto odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użycia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 roku , poz. 2355) – Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy przedmiotu zamówienia określonego w §1 umowy (zawarty w druku oferta), wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018r., chyba że wcześniej zostanie zrealizowana łączna ilość dostaw określonych w § 1 i § 3 wzoru umowy, co skutkuje wygaśnięciem umowy
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo ruchu drogowym (DZ. U z 2017r. poz. 1260z póź.zm.) lub ważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto lub co najmniej 2 zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każde. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedną umowę. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał powyższe zamówienie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
Zakresie warunkow udzialu 1. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy Marszałka Województwa zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo ruchu drogowym (DZ. U z 2017r. poz. 1260z póź.zm.) lub inny ważny dokument wydany na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniający do wykonywania w/w działalności. 2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (określonych w rozdziale III.1.3), oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ, 2. Oświadczenia niezbędne do przyznania punktów w kryterium "czas dostaw interwencyjnych" - zawarte w formularzu OFERTA, 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp. 5.Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostaw interwencyjnych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)