Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną

Data publikacji 2018-05-23
Data zakończenia 2018-06-06 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Władysławów
Miejscowość Władysławów
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy i serwery informacyjne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562501-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 480000000, 489000007, 488000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie i wdrożenie elektronicznych systemów informatycznych zintegrowanych z działającymi w Urzędzie Gminy we Władysławowie systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e- PUAP.
1) Utworzenie (opracowanie i wdrożenie) systemu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta, pełniącego rolę Portalu Komunikacji On-line (zakup Licencji wraz z wdrożeniem)obejmującego m.in.:
a) Utworzenie zintegrowanego systemu e- Usług sprawdzania oraz płatności elektronicznych (zakup licencji wraz z wdrożeniem):
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od gruntu,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od nieruchomości,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku rolnego,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od środków transporty,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za gospodarowanie śmieciami,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za wodę i odprowadzane ścieki.
b) Wdrożenie systemu integracyjnego umożliwiającego używanie profilu zaufanego do logowania w systemie Elektronicznego Biuro Obsługi Interesanta. Wdrożenie funkcji profilu zaufanego.
c) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja programów dziedzinowych firmy RADIX umożliwiających udostępnianie danych z systemów dziedzinowych niezbędnych do uruchomienia e- usług w Elektronicznym Biurze obsługi Interesanta.
3) Utworzenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z systemami dziedzinowymi firmy RADIX (zakup licencji wraz z wdrożeniem), obejmuje m.in.:
a) Zakup oprogramowania i licencji do serwera dedykowanego do obsługi systemu i integrację z funkcjonującą bazą dziedzinową oraz EBOI. Zamówienie obejmuje: minimum 30 licencji dostępowych, silnik baz danych oraz konfigurację.
b) Stworzenie usługi integrującej Systemy dziedzinowe.
4) Opracowanie instrukcji dla użytkowników korzystających z e-Usług.
5) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu wydawania zezwoleń.
6) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji budynków i naliczanie czynszów.
7) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji gruntów.
8) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów.
9) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach.
10) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji mienia komunalnego.
11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu obsługi rejestrów i umów.
11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu nadawania uprawnień.
12) Szkolenie z zakresu obsługi wdrożonych systemów.
13) Zakup sprzętu komputerowego, serwera oraz urządzenia wielofunkcyjnego niezbędnego do wdrożenia elektronicznych systemów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cfb4737c-e0bf-4147-b3ab-b31ff3203c3f
Biuletyn 562501-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Władysławów
Regon 55113100000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Władysławów
Zamawiajacy kod pocztowy 62710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 795 003
Zamawiajacy fax 632 795 003
Zamawiajacy email inwestycje@wladyslawow.pl
Adres strony internetowej www.wladyslawow.bip.net.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wladyslawow.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wladyslawow.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wladyslawow.bip.net.pl
Nazwa nadana zamowieniu Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną
Numer referencyjny ZPGP.271.8.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie i wdrożenie elektronicznych systemów informatycznych zintegrowanych z działającymi w Urzędzie Gminy we Władysławowie systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e- PUAP. 1) Utworzenie (opracowanie i wdrożenie) systemu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta, pełniącego rolę Portalu Komunikacji On-line (zakup Licencji wraz z wdrożeniem)obejmującego m.in.: a) Utworzenie zintegrowanego systemu e- Usług sprawdzania oraz płatności elektronicznych (zakup licencji wraz z wdrożeniem): - e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od gruntu, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od nieruchomości, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku rolnego, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od środków transporty, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty za gospodarowanie śmieciami, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty za wodę i odprowadzane ścieki. b) Wdrożenie systemu integracyjnego umożliwiającego używanie profilu zaufanego do logowania w systemie Elektronicznego Biuro Obsługi Interesanta. Wdrożenie funkcji profilu zaufanego. c) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja programów dziedzinowych firmy RADIX umożliwiających udostępnianie danych z systemów dziedzinowych niezbędnych do uruchomienia e- usług w Elektronicznym Biurze obsługi Interesanta. 3) Utworzenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z systemami dziedzinowymi firmy RADIX (zakup licencji wraz z wdrożeniem), obejmuje m.in.: a) Zakup oprogramowania i licencji do serwera dedykowanego do obsługi systemu i integrację z funkcjonującą bazą dziedzinową oraz EBOI. Zamówienie obejmuje: minimum 30 licencji dostępowych, silnik baz danych oraz konfigurację. b) Stworzenie usługi integrującej Systemy dziedzinowe. 4) Opracowanie instrukcji dla użytkowników korzystających z e-Usług. 5) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu wydawania zezwoleń. 6) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji budynków i naliczanie czynszów. 7) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji gruntów. 8) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów. 9) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach. 10) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji mienia komunalnego. 11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu obsługi rejestrów i umów. 11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu nadawania uprawnień. 12) Szkolenie z zakresu obsługi wdrożonych systemów. 13) Zakup sprzętu komputerowego, serwera oraz urządzenia wielofunkcyjnego niezbędnego do wdrożenia elektronicznych systemów.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek wymagany dla cz.1 zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu oprogramowania obejmującego „e-usługi” polegające na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) o łącznej wartości 15.000 zł brutto. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg. Średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Dla cz. 2 i 3 zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, których wzór stanowią załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.(dotyczy cz.1 zamówienia). 8.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, 8.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu 2) brak podstaw wykluczenia 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) konieczności wykonania robót zamiennych lub zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 ustawy prawo zamówień publicznych, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca, c) zmian na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych, d) siły wyższej, 3. Dopuszczalne są prace zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-06-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Opracowanie i wdrożenie elektronicznych systemów informatycznych zintegrowanych z działającymi w Urzędzie Gminy we Władysławowie systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e- PUAP, umożliwiających uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta i e- usług”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Opracowanie, dostarczenie i wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta zintegrowanego z działającymi w Urzędzie Gminy Władysławów systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e-PUAP, umożliwiającego dokonywanie płatności elektronicznych: - e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od gruntu, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od nieruchomości, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku rolnego, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od środków transporty, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty za gospodarowanie śmieciami, - e-Usługa sprawdzenia i opłaty za wodę i odprowadzane ścieki. 2) Utworzenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z systemami dziedzinowymi firmy RADIX. 3) Opracowanie instrukcji dla użytkowników korzystających z e-Usług. 4) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu wydawania zezwoleń. 5) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji budynków i naliczanie czynszów. 6) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji gruntów. 7) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów. 8) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach. 9) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji mienia komunalnego. 10) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu obsługi rejestrów i umów. 11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu nadawania uprawnień. 12) Szkolenie z zakresu obsługi wdrożonych systemów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego oraz serwera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Zakup serwera wraz z systemem operacyjnym: Serwer: Procesor: 6 rdzeni, częstotliwość 2.2GHz, szybkość magistrali 7.2GT/s, Ceche 15MB LGA 1356 CPU Pamięć: 32 GB DDR3 Dysk: 2TB Karta sieciowa: 2x RJ45 Gigabit Napęd: DVD Zasilacz: 550 WAT Obudowa: Rack 1U System operacyjny. Monitor: Przekątna: 21,5" Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD) Matryca: LED, IPS Powłoka matrycy: Matowa Kontrast: 4 000 000:1 Czas reakcji: 6 ms UPS: Obudowa: Rack 3U Moc rzeczywista :1300 Wat Moc pozorna :2000 VA Sinus podczas pracy na baterii: Tak Porty komunikacji: USB Architektura:line-interactive Liczba gniazd wyjściowych:6 Typ gniazda wejściowego:kabel z wtykiem PL (10A) Czas podtrzym. przy 100% obciąż.:3,5 min Czas podtrzym. przy 50% obciąż.:10 min Maks. czas przełączenia:3 ms 2) Zakup sprzętu komputerowego w ilości 6 sztuk: Monitor: Przekątna: 21,5" Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD) Matryca: LED, IPS Powłoka matrycy: Matowa Kontrast: 4 000 000:1 Czas reakcji: 6 ms Stacja robocza: Procesor: 4 rdzenie, od 3.20 GHz 6 MB cache Płyta główna: zintegrowana karta dźwiękowa i karta graficzna Pamięć: 8 GB (DIMM DDR3, 1600 MHz) Łączność: LAN 10/100/1000 Mbps Dysk: 500 GB SATA 7200 obr., 120 GB SSD SATA III System operacyjny: Brak systemu, możliwość zainstalowania systemu operacyjnego Windows 7 Klawiatura, mysz Zasilacz UPS: Moc skuteczna: 210 W Moc pozorna: 350 VA Zabezpieczenia: Przeciążeniowe, Przeciwzwarciowe Gniazda: IEC 320 C13 - 4 szt., RJ-11
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3, A4: Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów, Moduł drukarki i skanera sieciowego z kontami użytkowników i bezpiecznym wydrukiem podążający Duplex- moduł kopiowania dwustronnego, Dwie kasety na papier Mat. eksploatacyjne Podstawa+1 kaseta na papier (1 x 550 arkuszy)+Finiszer stojący Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)