| GuidZP400 |
cfb4737c-e0bf-4147-b3ab-b31ff3203c3f
|
| Biuletyn |
562501-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Władysławów
|
| Regon |
55113100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Władysławów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62710
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
632 795 003
|
| Zamawiajacy fax |
632 795 003
|
| Zamawiajacy email |
inwestycje@wladyslawow.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.wladyslawow.bip.net.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.wladyslawow.bip.net.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wladyslawow.bip.net.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wladyslawow.bip.net.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną
|
| Numer referencyjny |
ZPGP.271.8.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie i wdrożenie elektronicznych systemów informatycznych zintegrowanych z działającymi w Urzędzie Gminy we Władysławowie systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e- PUAP.
1) Utworzenie (opracowanie i wdrożenie) systemu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta, pełniącego rolę Portalu Komunikacji On-line (zakup Licencji wraz z wdrożeniem)obejmującego m.in.:
a) Utworzenie zintegrowanego systemu e- Usług sprawdzania oraz płatności elektronicznych (zakup licencji wraz z wdrożeniem):
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od gruntu,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od nieruchomości,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku rolnego,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od środków transporty,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za gospodarowanie śmieciami,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za wodę i odprowadzane ścieki.
b) Wdrożenie systemu integracyjnego umożliwiającego używanie profilu zaufanego do logowania w systemie Elektronicznego Biuro Obsługi Interesanta. Wdrożenie funkcji profilu zaufanego.
c) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja programów dziedzinowych firmy RADIX umożliwiających udostępnianie danych z systemów dziedzinowych niezbędnych do uruchomienia e- usług w Elektronicznym Biurze obsługi Interesanta.
3) Utworzenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z systemami dziedzinowymi firmy RADIX (zakup licencji wraz z wdrożeniem), obejmuje m.in.:
a) Zakup oprogramowania i licencji do serwera dedykowanego do obsługi systemu i integrację z funkcjonującą bazą dziedzinową oraz EBOI. Zamówienie obejmuje: minimum 30 licencji dostępowych, silnik baz danych oraz konfigurację.
b) Stworzenie usługi integrującej Systemy dziedzinowe.
4) Opracowanie instrukcji dla użytkowników korzystających z e-Usług.
5) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu wydawania zezwoleń.
6) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji budynków i naliczanie czynszów.
7) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji gruntów.
8) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów.
9) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach.
10) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji mienia komunalnego.
11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu obsługi rejestrów i umów.
11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu nadawania uprawnień.
12) Szkolenie z zakresu obsługi wdrożonych systemów.
13) Zakup sprzętu komputerowego, serwera oraz urządzenia wielofunkcyjnego niezbędnego do wdrożenia elektronicznych systemów.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek wymagany dla cz.1 zamówienia.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu oprogramowania obejmującego „e-usługi” polegające na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) o łącznej wartości 15.000 zł brutto.
Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg. Średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dla cz. 2 i 3 zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:
1) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania,
2) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu,
których wzór stanowią załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.(dotyczy cz.1 zamówienia).
8.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu,
o którym mowa w pkt 1,
8.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu
2) brak podstaw wykluczenia
3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy
przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a) konieczności wykonania robót zamiennych lub zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 ustawy prawo zamówień publicznych,
b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca,
c) zmian na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych,
d) siły wyższej,
3. Dopuszczalne są prace zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie Wykonawcy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
„Opracowanie i wdrożenie elektronicznych systemów informatycznych zintegrowanych z działającymi w Urzędzie Gminy we Władysławowie systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e- PUAP, umożliwiających uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta i e- usług”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Opracowanie, dostarczenie i wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta zintegrowanego z działającymi w Urzędzie Gminy Władysławów systemami dziedzinowymi firmy RADIX oraz profilem zaufanym e-PUAP, umożliwiającego dokonywanie płatności elektronicznych:
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od gruntu,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od nieruchomości,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku rolnego,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty podatku od środków transporty,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za gospodarowanie śmieciami,
- e-Usługa sprawdzenia i opłaty za wodę i odprowadzane ścieki.
2) Utworzenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zintegrowanego z systemami dziedzinowymi firmy RADIX.
3) Opracowanie instrukcji dla użytkowników korzystających z e-Usług.
4) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu wydawania zezwoleń.
5) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji budynków i naliczanie czynszów.
6) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji gruntów.
7) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów.
8) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach.
9) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu ewidencji mienia komunalnego.
10) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu obsługi rejestrów i umów.
11) Zakup licencji oraz wdrożenie i integracja z programami dziedzinowymi systemu nadawania uprawnień.
12) Szkolenie z zakresu obsługi wdrożonych systemów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu komputerowego oraz serwera
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Zakup serwera wraz z systemem operacyjnym:
Serwer:
Procesor: 6 rdzeni, częstotliwość 2.2GHz, szybkość magistrali 7.2GT/s, Ceche 15MB LGA 1356 CPU
Pamięć: 32 GB DDR3
Dysk: 2TB
Karta sieciowa: 2x RJ45 Gigabit
Napęd: DVD
Zasilacz: 550 WAT
Obudowa: Rack 1U
System operacyjny.
Monitor:
Przekątna: 21,5"
Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD)
Matryca: LED, IPS
Powłoka matrycy: Matowa
Kontrast: 4 000 000:1
Czas reakcji: 6 ms
UPS:
Obudowa: Rack 3U
Moc rzeczywista :1300 Wat
Moc pozorna :2000 VA
Sinus podczas pracy na baterii: Tak
Porty komunikacji: USB
Architektura:line-interactive
Liczba gniazd wyjściowych:6
Typ gniazda wejściowego:kabel z wtykiem PL (10A)
Czas podtrzym. przy 100% obciąż.:3,5 min
Czas podtrzym. przy 50% obciąż.:10 min
Maks. czas przełączenia:3 ms
2) Zakup sprzętu komputerowego w ilości 6 sztuk:
Monitor:
Przekątna: 21,5"
Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD)
Matryca: LED, IPS
Powłoka matrycy: Matowa
Kontrast: 4 000 000:1
Czas reakcji: 6 ms
Stacja robocza:
Procesor: 4 rdzenie, od 3.20 GHz 6 MB cache
Płyta główna: zintegrowana karta dźwiękowa i karta graficzna
Pamięć: 8 GB (DIMM DDR3, 1600 MHz)
Łączność: LAN 10/100/1000 Mbps
Dysk: 500 GB SATA 7200 obr., 120 GB SSD SATA III
System operacyjny: Brak systemu, możliwość zainstalowania systemu operacyjnego Windows 7
Klawiatura, mysz
Zasilacz UPS:
Moc skuteczna: 210 W
Moc pozorna: 350 VA
Zabezpieczenia: Przeciążeniowe, Przeciwzwarciowe
Gniazda: IEC 320 C13 - 4 szt., RJ-11
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3, A4:
Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów,
Moduł drukarki i skanera sieciowego z kontami użytkowników i bezpiecznym wydrukiem podążający
Duplex- moduł kopiowania dwustronnego,
Dwie kasety na papier
Mat. eksploatacyjne
Podstawa+1 kaseta na papier (1 x 550 arkuszy)+Finiszer stojący
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
|
| | |