| GuidZP400 |
55b5c2d5-e267-404f-be07-ed66ed7adb1f
|
| Biuletyn |
562347-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
000304415
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
| Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
| Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożyczych
|
| Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/29/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ (pakiety od 1-10):
Pakiet nr 1- artykuły spożywcze i przetwory
Pakiet nr 2 - słodycze
Pakiet nr 3 - napoje
Pakiet nr 4 - żywność dla dzieci i niemowląt
Pakiet nr 5 – jajka
Pakiet nr 6 – drób
Pakiet nr 7 - pieczarki
Pakiet nr 8 - mięso i wędliny
Pakiet nr 9 - pieczywo
Pakiet nr 10 - mrożonki
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zezwolenie organu nadzoru sanitarnego na transport żywności określonym środkiem transportu - do potwierdzenia odpowiednim dokumentem.
Oświadczenie, że Dostawca ma podjęte działania wdrożenia systemu HACCAP .
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ).
4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) nastąpila zmiana sposobu konfekcjonowania
c) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
d) wystąpił przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
e) zmiany stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna,
f) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę,
g) zmiana cen producenta do 5% ceny jednostkowej – w tym przypadku wymagana jest pisemna informacja Dostawcy, z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później niż 3 dni przed proponowana zmianą oraz zgoda Zamawiającego,
h) zmiana cen producenta powyżej 10% ceny jednostkowej - w tym przypadku wymagana jest pisemna informacja Dostawcy, z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później niż 3 dni przed proponowana zmianą, udokumentowanie jej zmiany przez producenta w postaci zaświadczenia oraz zgoda Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 2
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 3- napoje
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 4- żywność dla dzieci i niemowląt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 5- jajka
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 6-drób
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 7-pieczarki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 8- mięso i wędliny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 9-pieczywo
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w ilości i asortymencie określonym w pakiecie nr 10- mrożornki
|
| | |