| GuidZP400 |
bb018ee2-afaa-4ab8-974d-9efd8c703755
|
| Biuletyn |
561586-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
|
| Regon |
1102681500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stępińska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
19/25
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-739
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 318 60 00
|
| Zamawiajacy fax |
22 318 63 41
|
| Zamawiajacy email |
zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa sie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o., ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, pawilon administracyjny pok. 106 (Kancelaria).
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług informatycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
|
| Numer referencyjny |
37/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.1. Świadczenie usług informatycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
1.3. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
1.4. Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy:
1) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę min. 1 osobę na cały okres realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., skierowaną do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: administrowania oprogramowaniem szpitalnym Medicus On-Line firmy Atende Medica Sp. z o.o., administrowania oprogramowaniem RIS/PACS CHAZON firmy Pixel Technology s.c., administrowania oprogramowaniem drobnym, administrowania serwerami sieciowymi, administrowanie oprogramowaniem i licencjami Szpitala, administrowanie i obsługa serwisów WWW Szpitala, administrowanie i obsługa serwisowa sprzętu komputerowego i peryferyjnego, obsługi eksploatacyjnej sieci strukturalnej, ogólne zasady świadczenia usług.
2) Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę wraz z dokumentem regulującym zakresem obowiązków, jeżeli został sporządzony, oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, zanonimizowaną poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń itp.):
a) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666);
b) Oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
c) Kopia umowy/umów o pracę oraz kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o których mowa w pkt 1) może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt 2), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1). Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt 2) nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze.
4) Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1).
5) W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1), bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów o których mowa w pkt 2) lub przedłożone dokumenty nie potwierdzają postawionego warunku o którym mowa w pkt 1) Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona w „Projekcie umowy”.
6) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców.
7) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
384000,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia 03.07.2018 r..
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 350 000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 350 000,00 zł.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy P.z.p.;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu:
minimum 2 usług, polegających na świadczeniu usług informatycznych, obejmujących (każda z usług) następujące kryteria:
a) wartość świadczonej usługi min. 350 000,00 zł brutto;
b) minimalny okres świadczonej nieprzerwanie usługi: min. 12 miesięcy;
c) minimum 300 stanowisk komputerowych z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy HIS w danej jednostce ochrony zdrowia. Systemy obejmują co najmniej następujące moduły: Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów), Apteka Szpitalna, Apteczka Oddziałowa, Blok Operacyjny, Zlecenia, Dokumentacja Medyczna, Laboratorium;
d) minimum 400 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia;
e) minimum 7 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia;
f) minimum 600 użytkowników systemów klasy HIS w danej jednostce ochrony zdrowia;
g) minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie danego Zamawiającego to 3 osoby;
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdz. II ust. 2 pkt 3) ppkt. 3.1. SIWZ musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
3.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż będzie wstanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
a) 1 osobę pełniącą funkcję Kierownik Projektu, która:
i) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach w zakresie administrowania systemem informatycznym oraz kierowania pracami obsługi technicznej w jednostkach ochrony zdrowia;
ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie w zakresie administrowania systemem informatycznym oraz kierowania pracami obsługi technicznej w jednostce ochrony zdrowia o wartości usługi nie mniejszej niż 350 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 24 miesiące, w charakterze kierownika/zastępcy kierownika projektu;
iii) posiada wiedzę z zakresu metodyk zarządzania projektami.
b) minimum 2 osoby pełniące funkcję Konsultanta ds. HIS, z których każda:
i) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie instalowania, konfiguracji, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji funkcjonalnych typu: Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów), Apteka Szpitalna, Apteczka Oddziałowa, Zlecenia, Blok Operacyjny;
ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszej niż 350 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy realizowanym w jednostce ochrony zdrowia, którego jednym z zakresów było instalowanie, konfiguracja, serwisowanie oraz szkolenie użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji funkcjonalnych: Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów), Apteka Szpitalna, Apteczka Oddziałowa, Zlecenia, Blok Operacyjny;
c) minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administrator Baz Danych, która:
i) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie konfigurowania i administrowania bazami SQL;
ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 350 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy realizowanym w jednostce ochrony zdrowia, którego jednym z zakresów była instalacja, konfigurowanie i administrowanie bazami SQL;
d) minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administratora Systemów Serwerowych, która:
i) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie administrowania serwerami Microsoft Windows Server w wersji co najmniej 2008;
ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 350 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy realizowanym w jednostce ochrony zdrowia, którego jednym z zakresów było administrowanie serwerami Microsoft Windows Server w wersji co najmniej 2008,
e) minimum 1 osobą pełniącą funkcję Administrator Środowiska Wirtualizacyjnego, która:
i) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektach realizowanych w jednostkach ochrony zdrowia w zakresie administrowania środowiskiem wirtualizacyjnym;
ii) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przynajmniej jednym projekcie o wartości usługi nie mniejszej niż 350 000 PLN brutto i terminie realizacji nie krótszym niż 12 miesięcy realizowanym w jednostce ochrony zdrowia, którego jednym z zakresów było administrowanie środowiskiem wirtualizacyjnym;
UWAGA !!! Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert i nie podlega uzupełnieniu.
W związku z faktem, iż doświadczenie stanowi kryterium oceny ofert Wykonawca ma obowiązek załączenia „Wykazu osób” do oferty. Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji przez jedną osobę.
UWAGA !!!
Spełnienie wyżej opisanego warunku dysponowania osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu stanowi minimum, które Wykonawca musi osiągnąć, aby jego oferta podlegała ocenie. Dysponowanie przez Wykonawcę osobami o wyższych kwalifikacjach i posiadającymi większe doświadczanie niż wskazane przez Zamawiającego w warunku udziału oraz możliwość skierowania dodatkowych osób do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i będzie podstawą przyznania punktów w tym kryterium, zgodnie z zasadami opisanymi w rozdz. XIII SIWZ.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 350 000 zł; W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 350 000 zł;
a) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy P.z.p.;
2) wykazu wykonanych lub wykonywanych w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych minimum 2 usług, polegających na świadczeniu usług informatycznych, obejmującej (każda z usług) następujące kryteria:
a) wartość świadczonej usługi min. 350 000,00 zł brutto;
b) minimalny okres świadczonej nieprzerwanie usługi: min. 12 miesięcy;
c) minimum 300 stanowisk komputerowych z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy HIS w danej jednostce ochrony zdrowia. Systemy obejmują co najmniej następujące moduły: Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów), Apteka Szpitalna, Apteczka Oddziałowa, Blok Operacyjny, Zlecenia, Dokumentacja Medyczna, Laboratorium;
d) minimum 400 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia;
e) minimum 7 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia;
f) minimum 600 użytkowników systemów klasy HIS w danej jednostce ochrony zdrowia;
g) minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie danego Zamawiającego to 3 osoby;
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
UWAGA !!! Jeżeli treść informacji złożonych w Oświadczeniu Wykonawcy, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ, będzie odpowiadała zakresowi informacji,
których Zamawiający wymaga w ww. zakresie, Zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy P.z.p.
3) Wykaz osób, które Wykonawca będzie wstanie skierować do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
W związku z faktem, iż doświadczenie stanowi kryterium oceny ofert Wykonawca ma obowiązek załączenia powyższego dokumentu do oferty.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących dokumentów:
1) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością w zakresie przedmiotu zamówienia np. Certyfikat ISO 9001:2009 lub ISO 9001:2015 lub dokument równoważny.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
5. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p., oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p. lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2:
1) pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) pkt 2-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 1) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 2) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 9 stosuje się.
11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3) ustawy P.z.p., jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
13. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale Wykonawca zobowiązany jest złożyć na pisemne żądanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy P.z.p. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dyspozycji wynikającej z art. 26 ust. 2f ustawy P.z.p.
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy P.z.p. przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy P.z.p., przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Treść oferty musi być zgodna z treścią SIWZ. Wraz z Ofertą powinny być złożone:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. - załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) wypełniony i podpisany Wykaz osób, o którym mowa w Rozdz. II ust. 1 pkt 3) ppkt. 3.2. SIWZ stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo,
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014, poz. 114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą,
5) potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 05/06/2018 roku, do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w rozdz. XVI SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jak również warunki takich zmian Zamawiający określił w Projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
|
| IV 4 4 data |
2018-06-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę: kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt 1) ustawy P.z.p. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał nazwy firm Podwykonawców, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający nie stawia żądania określonego w art. 25a ust. 5 ustawy P.z.p., aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 6) ustawy P.z.p. Zamawiający nie przewiduje stawiania wymagań związanych z realizacja zamówienia dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 ww. ustawy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie stawia wymogu ani nie przewiduje możliwości składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy P.z.p. W sytuacji sprzeczności postanowień SIWZ, wyjaśnień do SIWZ lub modyfikacji SIWZ w stosunku do ustawy Prawo zamówień publicznych, zastosowanie maja przepisy ustawy P.z.p.
|