| GuidZP400 |
40c56b0c-7c70-4c1a-9989-cc79bc08bf6f
|
| Biuletyn |
563549-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
| Regon |
47165836000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
426 371 322,
|
| Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
| Zamawiajacy email |
zampub@pirogow.pl,
|
| Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych budynek główny I piętro SALA A – dawny Oddział Kardiologiczny, ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Modernizacja systemu klimatyzacji w pomieszczeniach Pracowni Tomografii Komputerowej Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/35/2018
|
| Numer referencyjny |
ZP/35/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym ZP/35/2018”.
3.3. „Modernizacja systemu klimatyzacji w pomieszczeniach Pracowni Tomografii Komputerowej Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi” obejmuje montaż dostarczonych urządzeń i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemach Split, w szczególności następujący zakres rzeczowy:
3.3.1. montaż i dostawa jednostek wewnętrznych – 2 szt. zlokalizowane w pomieszczeniu Pracowni Tomografii Komputerowej, (2 urządzenia kasetonowe o mocy chłodniczej 10,6 kW) (rysunek 4);
3.3.2. montaż i dostawa jednostek zewnętrznych – 2 szt. umiejscowione na dachu budynku Pracowni Tomografii Komputerowej (rysunek 3);
3.3.3. montaż nowej instalacji elektrycznej i klimatyzacyjnej oraz instalacji odprowadzenia skroplin pomocy pompek skroplin;
3.3.4. zasilenie energetyczne urządzeń klimatyzacyjnych, montaż przewodów zasilających i komunikacyjnych;
3.3.5. przeprowadzenie niezbędnych prób szczelności, napełnienie układu czynnikiem R410A, uruchomienie układów klimatyzacji;
3.3.6. Do montażu linii freonowych należy wykonać przejście dachowe ognioodporne oraz uszczelnić przejście przez pokrycia dachowe;
3.3.7. prace budowlane polegające na odtworzeniu stanu pierwotnego pomieszczeń oraz dachu budynku tomografii komputerowej;
3.3.8. przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej;
3.3.9. Wykonawca w okresie gwarancji zapewni naprawy gwarancyjne i usunięcie wad pozwalające na nieprzerwane, prawidłowe działanie wykonanej instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej wraz z urządzeniami;
3.4. Wymagania ogólne:
3.4.1. Szczegółowy zakres zadań znajduje się w projekcie umowy – załącznik nr 3 do SIWZ.
3.4.2. Przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu urządzeń klimatyzacji.
3.5. Inne uwarunkowania techniczno – organizacyjne.
3.5.1. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie szpitalnym
3.5.2. W terminie 2 dni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac.
3.5.3. Należy zapewnić ciągłość funkcjonowania istniejących w budynku wszelkich instalacji teleinformatycznych, telefonicznych oraz telefonii alarmowej.
3.5.4. Wykonawca winien zapewnić stały nadzór techniczny nad prowadzonymi robotami oraz wykonywanie robót przez osoby uprawnione posiadające kwalifikacje uzyskane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
17
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace zrealizowane w ramach odrębnych umów obejmujące swym zakresem dostawę i instalację klimatyzacji w wysokości co najmniej 30 000,00 zł
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1), 2) i 3) PZP, tj.:
5.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.1.1. SIWZ:
5.3.1.1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
5.3.1.1.1. wykaz prac wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty oraz oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, które powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
5.3.1.1.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
5.3.1.2. Dokument (dokumenty) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
5.3.2. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
5.3.2.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego i ważnego przez cały okres trwania umowy certyfikatu autoryzacyjnego producenta proponowanych urządzeń – Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
5.3.2.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym) oferowanych w złożonej ofercie. Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
9.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|