| GuidZP400 |
9863882f-ae98-4a1d-b350-4c5f82d4b742
|
| Biuletyn |
563593-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lubelski
|
| Regon |
43102929200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spokojna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20074
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 52 86 600
|
| Zamawiajacy fax |
81 52 86 601
|
| Zamawiajacy email |
awieleba@powiat.lublin.pl
|
| Adres strony url |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.splublin.bip.lubelskie.pl,
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.splublin.bip.lubelskie.pl,
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, Referat zamówień publicznych, pok. 102 (I piętro).
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla potrzeb szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
| Numer referencyjny |
IGM-ZP.272.9.9.2018.AW1
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1 Przedmiot zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla potrzeb szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach priorytetowych w szkołach zawodowych Powiatu Lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego, tj. w szczególności:
L. p. przedmiot zamówienia ilość
1. Zestaw komputerowy 20
2. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka/skaner/xero/fax) 1
3. Zestaw interaktywny 1
4. Zestaw komputerowy z drukarką oraz laserowym czytnikiem kodów kreskowych 1
5. Zestaw komputerowy z drukarką oraz laserowym czytnikiem kodów kreskowych 1
6. Program komputerowy do kształcenia w kwalifikacji M.42 licencja na 20 stanowisk 1
7. Pakiet biurowy 17
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.3 Kody CPV:
30200000-1 – Urządzenia komputerowe;
30232000-4 – Sprzęt peryferyjny;
48620000-0 – Systemy operacyjne;
48920000-3 – Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych.
30232110-8 Drukarki laserowe;
30231300-4 Monitory ekranowe;
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe;
38652100-1 Projektory;
32322000-6-Urządzenia multimedialne;
4. Termin wykonania zamówienia: do 40 dni od daty podpisania umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
40
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o który mowa w pkt 6. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
Wzór umów w sprawie zamówienia publicznego Załącznikinr 4 do siwz
|
| IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
14. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
14.1 Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100% = 100pkt).
14.2 Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:
1) „Cena” - 60% (max 60 pkt);
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną, C - cena w ofercie ocenianej
2) „Termin dostawy” – 40 % (max. 40 pkt)
Punkty za kryterium „Termin dostawy” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym w skali punktowej do 40 pkt, w następujący sposób:
Do 10 dni 40 pkt
Do 21 dni 30 pkt
Do 30 dni 20 pkt
Do 40 dni 10 pkt
Uwaga: maksymalny termin dostawy to 40 dni od daty podpisania umowy.
14.3 Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
14.4 Jeżeli wykonawca, o którym mowa w art. 24aa ust. 2, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-04T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
W języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
A. 12.6. Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 12.7. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. 12.8 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 12.6, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 12.6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 12.9 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.8. B. Opis sposobu przygotowywania ofert. 11.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 11.2 Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 11.3. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11.4. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
|