Dostawa maszyn do przetwarzania danych

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566213-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę 30 sztuk komputerów stacjonarnych, których szczegółowy opis określony został
w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ),
2) dostawę 50 sztuk laptopów, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1b do SIWZ,
3) dostawę 80 sztuk monitorów, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1c do SIWZ.
4) zapewnienie wykonywania serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych przez okres gwarancji wynoszący minimalnie 36 miesięcy.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c oraz załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 781fa1e1-43d4-4ed0-abb3-d860a104650e
Biuletyn 566213-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
Regon 1581798500032
Zamawiajacy adres ulica ul. Ciemna
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31053
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 988 108
Zamawiajacy fax 124 306 440
Zamawiajacy email przetargi@nfz-krakow.pl
Adres strony url http://www.nfz-krakow.pl/nasz-oddzial/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nfz-krakow.pl/nasz-oddzial/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nfz-krakow.pl/nasz-oddzial/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-589 Kraków, ul. Ogłęczyzna 20, Wydział Administracyjno – Gospodarczy, Zamówienia Publiczne, pok. 11 lub 14c
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa maszyn do przetwarzania danych
Numer referencyjny WAG.II.261.1.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę 30 sztuk komputerów stacjonarnych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), 2) dostawę 50 sztuk laptopów, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1b do SIWZ, 3) dostawę 80 sztuk monitorów, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1c do SIWZ. 4) zapewnienie wykonywania serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych przez okres gwarancji wynoszący minimalnie 36 miesięcy. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c oraz załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej: posiadają doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj. należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie polegające na dostawie 80 komputerów stacjonarnych lub laptopów albo minimum 2 zamówienia polegające na dostawie co najmniej 40 sztuk komputerów stacjonarnych lub laptopów, a należyte wykonanie tych zamówień zostanie potwierdzone stosownymi dowodami.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym musi być złożone w oryginale. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił dokumenty, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnosciachwykonawca polega nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie musi samodzielnie spełnić warunek udziału w postępowaniu. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia wykonawcy, aktualne na dzień jego złożenia, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w pkt 1) musi złożyć każdy z wykonawców, 3) zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia wymienionego w pkt 1). 4) wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1)
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz zamówień, potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz zamówień musi być podpisany przez wykonawcę i złożony w oryginale. 2) Dowody określające czy zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1 zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i zapobieżenia im, niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, Zamawiający ma prawo do wyrażenia zgody w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności), na zmianę terminu wykonania umowy przez Wykonawcę, pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę, że nastąpiły obiektywne okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wykonania umowy, uzasadniające przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 2) W przypadku, gdy nie będzie możliwe dostarczenie zestawów komputerowych lub ich elementów o parametrach określonych w umowie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, które Wykonawca wykaże stosownymi dowodami, Zamawiający ma prawo do wyrażenia zgody w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności), na to, aby Wykonawca sprzedał i dostarczył Zamawiającemu zestawy komputerowe lub ich elementy o parametrach nie gorszych niż parametry zawarte w umowie.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)