GuidZP400 |
8e2aca3e-a89d-4648-9f3c-b7b6625e4acb
|
Biuletyn |
565593-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
1731900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
|
Adres strony url |
www.bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bgk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bgk.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.bgk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
BGK, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwerów w ramach rozbudowy środowiska OVM
|
Numer referencyjny |
DZZK.52.DI.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
a.Zakup rozbudowy infrastruktury środowisk OVM Zamawiającego. Infrastruktura Zamawiającego podlegająca rozbudowie opisana jest w pkt 2. Rozbudowa infrastruktury musi spełniać wymagania opisane w pkt 3 OPZ/FOT
b. Usługa dostawy i instalacji infrastruktury, spełniająca łącznie, wymagania określone w pkt. 4 OPZ/FOT
c. Usługa wdrożenia, spełniająca wymagania określone w pkt. 5 OPZ/FOT
d. Usługa serwisu technicznego rozbudowy, spełniająca łącznie, wymagania określone w pkt. 6 OPZ/FOT
e. Zakup, dostawa i instalacja opcjonalnej rozbudowy (w ramach prawa opcji). Rozbudowa musi spełniać wymagania określone w pkt. 7 OPZ/FOT
Przedmiot zamówienia określają:
Załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy,
Załącznik nr 4 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) / Formularz oferty technicznej (FOT)
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Warunek doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
- minimum 2 (dwa) zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, polegające na dostarczeniu i/lub wdrożeniu i/lub serwisie serwerów, o wartości co najmniej 500 000 zł brutto każde.
W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko dostawy wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by okres świadczenia dostawy do terminu składania ofert był nie krótszy niż 12 miesięcy, a wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert była nie mniejsza niż 500.000,00 złotych brutto.
Jeśli wartość zamówienia określona została w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich, opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia o następujących kwalifikacjach:
• 2 (dwiema) osobami posiadającymi certyfikaty inżynierskie w zakresie technologii serwerowych dla których świadczony będzie serwis;
• 2 (dwiema) osobami posiadającymi certyfikaty inżynierskie w zakresie wirtualizacji OVM for X86;
• 2 (dwiema) osobami posiadającymi certyfikaty w zakresie systemu Red Hat - Red Hat Certified Engineer (RHCE),
lub równoważne.
Przez certyfikat równoważny należy rozumieć certyfikat, który jest analogiczny, co do zakresu z certyfikatami wskazanymi z nazwy, czyli dotyczy analogicznej dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat oraz posiada analogiczny stopień poziomu kompetencji i doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu. W szczególności powinien być potwierdzony egzaminem, o ile taki certyfikat równoważny musi być potwierdzany egzaminem.
Przy czym Zespół Wykonawcy powinien składać się z minimum 2 osób, dopuszczalne jest w takim przypadku posiadanie przez jedną osobę trzech certyfikatów.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma Zakupowa”, „Platforma” lub „System”).
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe/gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji. Szczegóły dotyczące prawa opcji zawarte są w IPU oraz OPZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
- nie podlega wykluczeniu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
- spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 6 do SIWZ.
3) wykazu „Potencjał kadrowy” tj. osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór – załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert.
Termin wniesienia wadium upływa w dniu 08.06.2018 r. o godz. 11:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• w gwarancjach bankowych;
• w gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
W przypadku składania oferty w formie papierowej dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. Składając ofertę w formie elektronicznej Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie elektronicznej lub papierowej.
• w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego
nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619
z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/52/DI/2018”
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp tj.:
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp
oraz
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
8. Wadium przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego.
9. Zamawiający nie pobiera prowizji za przelew środków pieniężnych celem zwrotu wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 126. IPU (zał. nr 1 do SIWZ) Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w Umowie Zmiany Umowy są dopuszczalne w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w poniższym zakresie:
1) zmian wynikających z zaistnienia siły wyższej;
2) warunków realizacji usług w przypadku, gdy u Stron wystąpią: zmiany w strukturze organizacyjnej, zmiany w procesach biznesowych, zmiany technologiczne lub zmiany godzin pracy;
3) warunków świadczenia usług wynikających ze zmian zewnętrznych pozostających poza kontrolą i wpływem Zamawiającego;
4) zmiany powszechnie obowiązującego prawa lub zmiany lub wejście w życie uchwał, decyzji lub innych aktów wydawanych przez Podmioty Nadzoru;
5) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (w szczególności w wyniku przekształcenia, przejęcia);
6) uzasadniona przyczynami technicznymi lub technologicznymi konieczność zmiany sposobu realizacji Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie, przy czym realizowane usługi lub Dostawy muszą spełniać minimalne wymagania określone w Ofercie Wykonawcy, w tym dodatkowe, korzystne dla Zamawiającego, jeżeli Wykonawca je zaproponował;
7) zmiany w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie;
8) zmiany dotyczące sposobu wykonania zamówienia, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie;
9) sposób wykonania przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zobowiązań wynikających z Umowy może ulec przesunięciu, w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających ich terminowe wykonanie, a których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie;
10) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
11) w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego, polegających w szczególności na przejęciu lub połączeniu z innym podmiotem;
§ 127.IPU (zał. nr do SIWZ) Zmiany, o których mowa § 126, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy netto ponad kwotę określoną w ROZDZIAŁ 6.§ 59, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
§ 128. IPU (zał. nr 1 do SIWZ) Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
2) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące zmiany treści oferty Wykonawcy.
§ 129 IPU (zał. nr 1 do SIWZ) Jeżeli w trakcie wykonywania Umowy Infrastruktura oferowana w Ofercie będzie niedostępna lub jej dostawa przekraczałaby terminy określone w Umowie, Wykonawca może zaoferować produkt inny, spełniający wszystkie wymagane i zaoferowane parametry określone w OPZ i Ofercie. Zamawiający po weryfikacji zaoferowanych produktów przekaże Wykonawcy decyzję o akceptacji albo odmowie przyjęcia wniosku o zmianę dostarczanej Infrastruktury. Zamawiający nie jest zobowiązany do uzasadniania swojej decyzji, a Wykonawca nie może z tego tytułu wnosić jakichkolwiek roszczeń. Wskazana wyżej zmiana nie powoduje zmiany Umowy. Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do wydania decyzji, o której mowa wyżej są pracownicy Zamawiającego wskazani w ROZDZIAŁ 3.§ 15.2)
|
IV 4 4 data |
2018-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Przed podpisaniem umowy (co najmniej 3 dni przed planowanym podpisaniem umowy) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek dostarczyć niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem” (poza dowodem potwierdzającym wniesienie zabezpieczenia, który musi zostać dostarczony w oryginale) przez Wykonawcę, tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika):
1) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości;
2) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) dokumenty poświadczające kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymagane certyfikaty i kwalifikacje zostały szczegółowo określone w cz. VI SIWZ ust. 1 lit b);
4) zaświadczenie producenta oferowanych urządzeń (serwerów), które mają zostać objęte serwisem, potwierdzające że podmiot realizujący serwis jest autoryzowanym partnerem serwisowym oferowanych urządzeń (serwerów);
5) aktualną polisę ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej m. in. świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę min. 500.000,00 (słownie: pięćset tysięcy). Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy (szczegółowe warunki zawarte są w Rozdziale 11 „UBEZPIECZENIE OC, ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY” Istotnych Postanowień Umowy).
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 08.06.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego.
Oferty w formie papierowej należy składać na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, (Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami, Biuro Zamówień Publicznych), Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Kancelaria Ogólna
Oferty w formie elektronicznej należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej (patrz. Rozdział XV SIWZ)
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony i podpisany formularz „OFERTA” -załącznik nr 2 do SIWZ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenia - załącznik nr 9 oraz 10 do SIWZ;
3) wypełniony i podpisany OPZ/Formularz Oferty Technicznej (pkt. 8 oraz pkt.9) – załącznik nr 4 do SIWZ;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie;
5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 Ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie;
6) dokument potwierdzający wniesienie wadium (dotyczy form niepieniężnych);
7) wyjaśnienia uzasadniające, zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
8) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ;
9) oświadczenie, zgodnie z cz. IX SIWZ (dokument przedmiotowy) - wzór załącznik nr 10 do SIWZ;
10) zobowiązanie „innych podmiotów” - wzór załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy);
|