| GuidZP400 |
2302b01b-737c-48af-b9fa-64bb10905ca4
|
| Biuletyn |
566216-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Szczecinecki
|
| Regon |
330920977
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Warcisława IV
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 94 37 292 00
|
| Zamawiajacy fax |
+48 94 37 292 56
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@powiat.szczecinek.pl
|
| Adres strony url |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pn. Dostosowanie oraz wyposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół Technicznych w Szczecinku w celu uruchomienia nowego kierunku kształcenia kierowca mechanik -„Europejski kierowca”, współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Technicznych w Szczecinku w ramach projektu „Europejski kierowca” – III etap, polegający na dostawie pomocy dydaktycznych
|
| Numer referencyjny |
ZP.2720.15.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Technicznych w Szczecinku w ramach projektu „Europejski kierowca” – III etap, polegający na dostawie pomocy dydaktycznych, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i jej załącznikami.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 tysięcy złotych brutto dla części nr 1 i 50 tysięcy złotych brutto dla części nr 2.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę pomocy dydaktycznych tożsamych z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 tysięcy złotych brutto dla części nr 1 i 50 tysięcy złotych brutto dla części nr 2.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby/osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem/ lub dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. KRS, odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
3 Dokumenty dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane szczegółowo w SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1)jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego – w każdym przypadku;
2)inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany.
3)zmiany umowy przewidziane w art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Ogłoszenie zamieszczone w BZP w dniu 30.05.2018r.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
80
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych 1: modele środków transportu, modele instalacji lub ich elementów, silnik spalinowy na stojaku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych 2.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych 2: analizator spalin, tester diagnostyczny, płyta do kontroli zbieżności, stanowisko do wymiany oleju, żuraw z balanserem, wózek narzędziowy, zestawy do mocowania ładunków.
|
| | |