Dostawa sprzętu gastronomicznego dla AMW REWITA Sp. z o.o.

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-07 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565094-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393140006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego wraz z osprzętem niezbędnym do wykonania zadania wraz z załadunkiem, rozładunkiem dla AMW REWITA Sp. z o.o.:
a) Rewita Zakopane, ul. St. Nędzy Kubińca 101 • 34-511 Kościelisko
b) Rewita Międzyzdroje, ul. Promenada Gwiazd 3 • 72-500 Międzyzdroje
c) Rewita Mielno, ul. Suriana 24 • 76-032 Mielno
d) Rewita Sopot, ul. Kilińskiego 12 • 81-772 Sopot
e) Rewita Rogowo, Rogowo 76 • 72-330 Mrzeżyno
f) Rewita Jurata, ul. Helska 2, 84-150 Hel
2. Przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w celu weryfikacji możliwości i sposobu montażu oraz wymaganego osprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zapewni w okresie trwania gwarancji serwis dostarczonych urządzeń.
4. Wykonawca przeszkoli osobę wskazaną przez Zamawiającego w każdym z Oddziałów
z obsługi dostarczonego i zamontowanego sprzętu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowią Załączniki od nr 1 do nr 6 do SIWZ.

UWAGA:
Wszędzie, gdzie wskazane są jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych produktów równoważnych o nie gorszej jakości niż wskazane.
W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Sprzęt równoważny - musi posiadać nie gorsze cechy techniczne i funkcjonalne co przykładowy sprzęt wskazany przez Zamawiającego.
Jeżeli Wykonawca skorzysta z takiej możliwości i zaoferuje sprzęt równoważny, ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony załącznik nr 11: Karta towaru równoważnego
i wpisać w nim opis techniczny sprzętu wskazanego przez Zamawiającego oraz opis techniczny oferowanego sprzętu przez Wykonawcę.
Brak karty towaru równoważnego przy zaoferowaniu rozwiązań równoważnych bądź nie wpisanie opisu technicznego sprzętu wskazanego przez Zamawiającego i sprzętu oferowanego przez Wykonawcę będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy.
Załącznik ten należy wypełnić dla każdego towaru równoważnego oferowanego przez Wykonawcę.
Cechy towaru określonego przez Zamawiającego Wykonawca również zobowiązany jest wyszczególnić na karcie towaru równoważnego. Na podstawie niniejszego załącznika bądź załączników Zamawiający dokona weryfikacji, czy oferowany przez Wykonawcę sprzęt spełnia warunek równoważności. Jeżeli Zamawiający na podstawie dostarczonych wraz
z ofertą załączników nr 4 stwierdzi, że choćby jeden z oferowanych przez Wykonawcę towarów nie będzie spełniał wymagania równoważności, oferta tegoż Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona z powodu niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33ec7ba7-f74c-479f-a497-e834b9187880
Biuletyn 565094-N-2018
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 142990254
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rewita.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW REWITA Sp. z o.o., ul. św. J. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu gastronomicznego dla AMW REWITA Sp. z o.o.
Numer referencyjny RWT/PZP/29/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego wraz z osprzętem niezbędnym do wykonania zadania wraz z załadunkiem, rozładunkiem dla AMW REWITA Sp. z o.o.: a) Rewita Zakopane, ul. St. Nędzy Kubińca 101 • 34-511 Kościelisko b) Rewita Międzyzdroje, ul. Promenada Gwiazd 3 • 72-500 Międzyzdroje c) Rewita Mielno, ul. Suriana 24 • 76-032 Mielno d) Rewita Sopot, ul. Kilińskiego 12 • 81-772 Sopot e) Rewita Rogowo, Rogowo 76 • 72-330 Mrzeżyno f) Rewita Jurata, ul. Helska 2, 84-150 Hel 2. Przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w celu weryfikacji możliwości i sposobu montażu oraz wymaganego osprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zapewni w okresie trwania gwarancji serwis dostarczonych urządzeń. 4. Wykonawca przeszkoli osobę wskazaną przez Zamawiającego w każdym z Oddziałów z obsługi dostarczonego i zamontowanego sprzętu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zapotrzebowaniem ilościowym stanowią Załączniki od nr 1 do nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wszędzie, gdzie wskazane są jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych produktów równoważnych o nie gorszej jakości niż wskazane. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności leży po stronie Wykonawcy. Sprzęt równoważny - musi posiadać nie gorsze cechy techniczne i funkcjonalne co przykładowy sprzęt wskazany przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca skorzysta z takiej możliwości i zaoferuje sprzęt równoważny, ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony załącznik nr 11: Karta towaru równoważnego i wpisać w nim opis techniczny sprzętu wskazanego przez Zamawiającego oraz opis techniczny oferowanego sprzętu przez Wykonawcę. Brak karty towaru równoważnego przy zaoferowaniu rozwiązań równoważnych bądź nie wpisanie opisu technicznego sprzętu wskazanego przez Zamawiającego i sprzętu oferowanego przez Wykonawcę będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy. Załącznik ten należy wypełnić dla każdego towaru równoważnego oferowanego przez Wykonawcę. Cechy towaru określonego przez Zamawiającego Wykonawca również zobowiązany jest wyszczególnić na karcie towaru równoważnego. Na podstawie niniejszego załącznika bądź załączników Zamawiający dokona weryfikacji, czy oferowany przez Wykonawcę sprzęt spełnia warunek równoważności. Jeżeli Zamawiający na podstawie dostarczonych wraz z ofertą załączników nr 4 stwierdzi, że choćby jeden z oferowanych przez Wykonawcę towarów nie będzie spełniał wymagania równoważności, oferta tegoż Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona z powodu niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39314000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą i o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ, oraz wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Wypełnione formularze ofertowo-cenowe stanowiące załączniki od nr 1 do 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku zawarcia Umowy po przeprowadzeniu postępowania w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: a) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)