GuidZP400 |
2e7c63aa-f7f5-4b60-b0d5-a5ab7e45f9a4
|
Biuletyn |
566692-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
96536400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbkowice Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8151524
|
Zamawiajacy fax |
74 8151524 w. 18
|
Zamawiajacy email |
dps.zamek@wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-zabkowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Dom Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śl, 57-200 Ząbkowice Śl. ul. Szpitalna 3 lub przesłać ofertę pocztą na powyższy adres
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie od 01.07.2018 do 30.06.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie od 01.07.2018 do 30.06.2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu znajduje się w Formularzach ofertowo-cenowych, które jako załącznik nr 1 do SIWZ stanowią integralną część umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania- zał. nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy Pzp a dla spółek cywilnych również umowę spółki, 2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt 1 SIWZ winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Uwaga: Jeżeli Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w którym wartości podane będą w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5) brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowo-cenowy do całości przedmiotu zamówienia lub wybranej Części (załącznik nr 1 do SIWZ),
2) wypełniony druk, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V pkt 1 (załącznik nr 2 do SWIZ);
3) wypełniony druk stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. V pkt 1 i 2 (załącznik nr 3 do SWIZ);
4) wypełniony druk dotyczący przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r., poz. 798 t.j. ze zm.- załącznik nr 4 do SWIZ)
5) zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa może być zmieniona do złożonej oferty na n/w warunkach: a) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np.: zmian przepisów, zdarzeń losowych b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu podstawę prawną podwyższenia lub obniżenia cen towarów, c) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np. gdy obniży to koszty realizacji zadania ), d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, e) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. f) w przypadku gdy ceny jednostkowe określone w załączniku nr 2 do siwz mogą ulec zmianie z uwzględnieniem § 6 umowy w przypadku zmiany powyżej 5% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, opublikowanego w Monitorze Polskim o wielkość tego wskaźnika, jednak nie wcześnie niż po jego ogłoszeniu. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2018-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców domu pomocy społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę
|
| |