Dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

Data publikacji 2018-06-13
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572642-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części (pakietów) szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu
na poszczególne pozycje asortymentowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f5cbc2d-1d18-4774-8c13-8c8c631e9b20
Biuletyn 572642-N-2018
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Regon 29293600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 328 138
Zamawiajacy fax 324 328 169
Zamawiajacy email zam.publiczne@psychiatra.com
Adres strony url http://bip.psychiatria.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.psychiatria.com
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.psychiatria.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII.2. SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ul. Gliwicka 33, 44 201 Rybnik, budynek Administracji, Biuro Pracownika ds. zamówień publicznych II piętro, pokój nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Numer referencyjny DZp.380.3.11.2018.DŻ.149
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części (pakietów) szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.3. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się)
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, według wzoru stanowiącego Załączniki nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 5 do SIWZ).
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja dotycząca danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com; 3) administrator będzie przetwarzał dane osobowe Wykonawcy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych); 5) administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Wykonawcy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) Wykonawca ma prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. 2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO Zamawiający informuje, że: 1) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć w związku z wykonaniem umowy, wynikającego z Ustawy KC; 2) Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy - konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy; 4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o dane osobowe Wykonawcy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mąki, kasze, płatki owsiane, skrobia ziemniaczana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Makarony, płatki ryżowe, ryż
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kisiel, budyń, galaretka owocowa, żelatyna spożywcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Baton, wafelki, krakersy, soczki owocowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kawa zbożowa rozpuszczalna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Przetwory, warzywa konserwowe, bakalie, syrop, kompoty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Warzywa strączkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Bazy do zup
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Miód naturalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy) w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
Zalacznik krotki opis Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)