GuidZP400 |
0f5cbc2d-1d18-4774-8c13-8c8c631e9b20
|
Biuletyn |
572642-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Regon |
29293600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44201
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 328 138
|
Zamawiajacy fax |
324 328 169
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@psychiatra.com
|
Adres strony url |
http://bip.psychiatria.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.psychiatria.com
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.psychiatria.com
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII.2. SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ul. Gliwicka 33, 44 201 Rybnik, budynek Administracji, Biuro Pracownika ds. zamówień publicznych II piętro, pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Numer referencyjny |
DZp.380.3.11.2018.DŻ.149
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części (pakietów) szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu
na poszczególne pozycje asortymentowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.
VIII.3. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości; dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub
miejsce zamieszkania tej osoby; przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju
z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, według wzoru
stanowiącego Załączniki nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
(Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo
opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 5 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja dotycząca danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo
i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com;
3) administrator będzie przetwarzał dane osobowe Wykonawcy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych Wykonawcy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Wykonawca ma prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO Zamawiający informuje, że:
1) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć w związku z wykonaniem umowy, wynikającego z Ustawy KC;
2) Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy - konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o dane osobowe Wykonawcy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mąki, kasze, płatki owsiane, skrobia ziemniaczana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Makarony, płatki ryżowe, ryż
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Kisiel, budyń, galaretka owocowa, żelatyna spożywcza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Baton, wafelki, krakersy, soczki owocowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Kawa zbożowa rozpuszczalna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Przetwory, warzywa konserwowe, bakalie, syrop, kompoty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa strączkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Bazy do zup
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Miód naturalny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie: od dnia obowiązywania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.07.2018 r., do 31.12.2019 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy)
w zależności, które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo
opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |