Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Muzeum Historii Katowic.

Data publikacji 2018-06-13
Data zakończenia 2018-06-25 00:00:00
Instytucja Muzeum Historii Katowic
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572523-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Komputer przenośny – szt. 1 –

komponent Wymagane minimalne parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie
Procesor 64 bitowy, 4 rdzeniowy, Intel Celeron N3060 1,6-2,48 GHz
Pamięć RAM Min 4 GB, liczba banków pamięci min. 2, DDR3L 1600 MHz
Ekran Przekątna 15,6”, rozdzielczość min. 1600x900, podświetlanie LED.
Parametry pamięci masowej Min. 500GB, 5400 obr/min
Karta graficzna Intel® HD Graphics 400
Napędy, kamera wbudowany - DVD±RW , wbudowana kamera
Złącza zew. Min. 3 w tym 2 porty USB 3.0, 1 port HDMI, 1 port RJ-45, 1 port VGA, 1 wyjście stereo słuchawkowe/liniowe
Karty sieciowe Ethernet 10/100/1000, Wi-Fi 802.11b/g/n
Wyposażenie dodatkowe Mysz: bezprzewodowa, 3 przyciskowa + rolka przewijania, przyciski wstecz/dalej, torba , pamięć USB 32GB 3.0
Gwarancja 24 mies.
System operacyjny
Min. Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencją i nośnikiem w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym (wersja edukacyjna dla Muzeum)
Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Standard 2016 (wersja edukacyjna dla Muzeum)
Oprogramowanie antywirusowe Licencja na 2 lata
Przewody KABEL SIECIOWY ETHERNET PATCHCORD min. 5 m
Cena (netto i brutto)

Komputer stacjonarny – szt. 1 -

komponent Wymagane minimalne parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie
Procesor Intel Core i7 min. 6 generacji
Pamięć RAM Minimum 16GB z możliwością rozszerzenia do minimum 32GB
Parametry pamięci masowej - minimum 256 GB dysk SSD
- minimum 1 TB
Karta graficzna Minimum 4 GB pamięć własna
Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition
Wyposażenie dodatkowe Łączność:
- Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac
- LAN 10/100/1000 Mbps
- Bluetooth
Rodzaje wejść / wyjść
- Wejście mikrofonowe – minimum 1 szt.
- USB 2.0 – minimum 3 szt.
- USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) minimum 5 szt.
- Czytnik kart pamięci - 1 szt.
- Wyjście słuchawkowe - 1 szt.
- RJ-45 (LAN) - 1 szt.
- HDMI - 1 szt.
- PS/2 Combo - 1 szt.
- DVI - 1 szt.
- VGA (D-sub) - 1 szt.
Wbudowany napęd optyczny
Klawiatura
Mysz komputerowa
pamięć USB 32GB 3.0
System operacyjny Min. . Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencją i nośnikiem w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym (wersja edukacyjna dla Muzeum)
Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Standard 2016 (wersja edukacyjna dla Muzeum)
Gwarancja Minimum 24 miesięcy wraz ochroną przed przypadkowymi uszkodzeniami.
W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, uszkodzone dyski twarde pozostają u Zamawiającego.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta — wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
Serwis urządzeń musi byś realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważne.
Oprogramowanie antywirusowe Licencja na 2 lata
Przewody KABEL SIECIOWY ETHERNET PATCHCORD min. 5 m
Cena (netto i brutto)


Oprogramowanie – 1 szt -

komponent Wymagane minimalne parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie
System operacyjny Min. . Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencją i nośnikiem w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym (wersja edukacyjna dla Muzeum)
Cena (netto i brutto)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93226aa8-a619-482e-90d5-88d76c0ed25a
Biuletyn 572523-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Historii Katowic
Regon 105124100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szafranka
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40025
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 562 134
Zamawiajacy fax 322 562 134
Zamawiajacy email administracja@mhk.katowice.pl
Adres strony url www.mhk.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mhk.bip.info.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mhk.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny adres pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-025 Katowice, ul. ks. J. Szafranka 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Muzeum Historii Katowic.
Numer referencyjny MHK 03/06/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Komputer przenośny – szt. 1 – komponent Wymagane minimalne parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie Procesor 64 bitowy, 4 rdzeniowy, Intel Celeron N3060 1,6-2,48 GHz Pamięć RAM Min 4 GB, liczba banków pamięci min. 2, DDR3L 1600 MHz Ekran Przekątna 15,6”, rozdzielczość min. 1600x900, podświetlanie LED. Parametry pamięci masowej Min. 500GB, 5400 obr/min Karta graficzna Intel® HD Graphics 400 Napędy, kamera wbudowany - DVD±RW , wbudowana kamera Złącza zew. Min. 3 w tym 2 porty USB 3.0, 1 port HDMI, 1 port RJ-45, 1 port VGA, 1 wyjście stereo słuchawkowe/liniowe Karty sieciowe Ethernet 10/100/1000, Wi-Fi 802.11b/g/n Wyposażenie dodatkowe Mysz: bezprzewodowa, 3 przyciskowa + rolka przewijania, przyciski wstecz/dalej, torba , pamięć USB 32GB 3.0 Gwarancja 24 mies. System operacyjny Min. Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencją i nośnikiem w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym (wersja edukacyjna dla Muzeum) Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Standard 2016 (wersja edukacyjna dla Muzeum) Oprogramowanie antywirusowe Licencja na 2 lata Przewody KABEL SIECIOWY ETHERNET PATCHCORD min. 5 m Cena (netto i brutto) Komputer stacjonarny – szt. 1 - komponent Wymagane minimalne parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie Procesor Intel Core i7 min. 6 generacji Pamięć RAM Minimum 16GB z możliwością rozszerzenia do minimum 32GB Parametry pamięci masowej - minimum 256 GB dysk SSD - minimum 1 TB Karta graficzna Minimum 4 GB pamięć własna Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition Wyposażenie dodatkowe Łączność: - Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac - LAN 10/100/1000 Mbps - Bluetooth Rodzaje wejść / wyjść - Wejście mikrofonowe – minimum 1 szt. - USB 2.0 – minimum 3 szt. - USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) minimum 5 szt. - Czytnik kart pamięci - 1 szt. - Wyjście słuchawkowe - 1 szt. - RJ-45 (LAN) - 1 szt. - HDMI - 1 szt. - PS/2 Combo - 1 szt. - DVI - 1 szt. - VGA (D-sub) - 1 szt. Wbudowany napęd optyczny Klawiatura Mysz komputerowa pamięć USB 32GB 3.0 System operacyjny Min. . Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencją i nośnikiem w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym (wersja edukacyjna dla Muzeum) Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Standard 2016 (wersja edukacyjna dla Muzeum) Gwarancja Minimum 24 miesięcy wraz ochroną przed przypadkowymi uszkodzeniami. W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, uszkodzone dyski twarde pozostają u Zamawiającego. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta — wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Serwis urządzeń musi byś realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważne. Oprogramowanie antywirusowe Licencja na 2 lata Przewody KABEL SIECIOWY ETHERNET PATCHCORD min. 5 m Cena (netto i brutto) Oprogramowanie – 1 szt - komponent Wymagane minimalne parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie System operacyjny Min. . Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencją i nośnikiem w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym (wersja edukacyjna dla Muzeum) Cena (netto i brutto)
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie składane wraz z ofertą i jego zakres: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające w szczególności informacje: 1) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w §5 SIWZ, 2) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1-2 uPzp, 3) o innych podmiotach, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw wykluczenia innego podmiotu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1-2 uPzp oraz stosownymi informacjami o tym, których warunków dotyczą udostępniane przez inne podmioty zasoby, 4) części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 5) o podwykonawcach – jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom – wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający dokona zmiany treści umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (Dz. U. 2018 r. poz. 646) ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. z 2017 r., poz. 1376), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy oraz pozostałych terminów umowy; 2) gdy w związku z rozbieżnościami nastąpi potrzeba ujednolicenia zapisów umowy, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) zmiany przedmiotu oferty Wykonawcy – w przypadku, gdy sprzęt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowane przez Wykonawcę urządzenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność niż urządzenie będący przedmiotem oferty Wykonawcy oraz pozostałe warunki dostaw, świadczenia usług pozostają bez zmian, istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania Umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania 7. Elementy oferty, które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 poz. 419) powinny zostać umieszczone w odrębnej, zaklejonej kopercie (lub zabezpieczone w inny sposób), opisanej „tajemnica przedsiębiorstwa”, dołączonej do oryginału oferty. W treści oferty powinna zostać umieszczona informacja, że dany dokument jest zastrzeżony. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (art. 8 ust. 3 uPzp). Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę do uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zgodnie z treścią art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 poz. 419) określona informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli spełnia łącznie trzy warunki, tj.:  nie została ujawniona do wiadomości publicznej,  jest informacją techniczną, technologiczną, organizacyjną przedsiębiorstwa lub inną informacją posiadającą wartość gospodarczą,  przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności tej informacji.
IV 4 4 data 2018-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)