Dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu ITC wraz z montażem/uruchomieniem w ramach realizacji projektu pn. „Budowa przedszkola gminnego wraz z wyposażeniem w Cekcynie”.

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja GMINA CEKCYN
Miejscowość Cekcyn
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573556-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 370000008, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu ITC wraz z montażem/uruchomieniem, w ramach realizacji projektu pn. „Budowa przedszkola gminnego wraz z wyposażeniem w Cekcynie”.
2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, tytuł projektu „budowa przedszkola gminnego wraz z wyposażeniem w Cekcynie”.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem:
1) Część nr 1 pn. Dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przedmiotowych,
2) Część nr 2 pn. Dostawa sprzętu ITC.
4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o której mowa w ust. 3.
5. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91054638-4aca-4172-b235-7f067aee4a88
Biuletyn 573556-N-2018
Zamawiajacy nazwa GMINA CEKCYN
Regon 092351104
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Cekcyn
Zamawiajacy kod pocztowy 89-511
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (052) 3347550
Zamawiajacy fax (052) 3347580
Zamawiajacy email przetargi@cekcyn.pl
Adres strony url www.bip.cekcyn.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, tytuł projektu „budowa przedszkola gminnego wraz z wyposażeniem w Cekcynie”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cekcyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Cekcyn ul. Szkolna 2 89-511 Cekcyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu ITC wraz z montażem/uruchomieniem w ramach realizacji projektu pn. „Budowa przedszkola gminnego wraz z wyposażeniem w Cekcynie”.
Numer referencyjny ZP.271.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz sprzętu ITC wraz z montażem/uruchomieniem, w ramach realizacji projektu pn. „Budowa przedszkola gminnego wraz z wyposażeniem w Cekcynie”. 2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, tytuł projektu „budowa przedszkola gminnego wraz z wyposażeniem w Cekcynie”. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem: 1) Część nr 1 pn. Dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przedmiotowych, 2) Część nr 2 pn. Dostawa sprzętu ITC. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o której mowa w ust. 3. 5. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-24T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy PZP obowiązuje zakaz wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności wskazana w art. 144 ust. 1 pkt. 1)-6) 3. W przypadkach przewidzianych w ustawie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą obu stron. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez obie strony umowy. 4. Zmiany w umowie mogą być wprowadzone jeżeli zostały przewidziane w ogłoszeniu lub SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień określających: 1) zakres zmian w szczególności możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 2) charakter zmian; 3) warunki wprowadzenia zmian. 5. Mając na uwadze zasady określone w art. 144 ust.1 pkt.1) o których mowa w ust.4 niniejszego § umowy Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b) konieczności wstrzymania realizacji umowy z winy działań osób trzecich; c) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. „siły wyższej” (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze), uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenie Podwykonawcy (w sytuacji, gdy Wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ. 6. Zmiana treści umowy powinna zostać poprzedzona przedstawieniem propozycji zmian w formie pisemnej. Propozycja zmiany winna zawierać: opis i uzasadnienie zmiany, wpływ na koszt i czas realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 8. Oprócz zmian przewidzianych w ust. 5 możliwe są zmiany umowy przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt. 2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem zaistnienia przesłanek w nich określonych.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni przedmiotowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia, na które składają się m.i.n: a) zabawki, gry, materiały, edukacyjne, pomoce dydaktyczne w tym pomoce do zajęć logopedycznych, pomoce do zajęć ruchowych, pomoce do zabaw muzyczno – rytmicznych, b) meble przedszkolne, c) meble biurowe. 2) Oferowane wyposażenie musi być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym zawartym w Załączniku Nr 4a do SIWZ. 3) Rysunek wykonawczy zestawu szatni modułowej stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu ITC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia, na które składają się m.i.n: a) zestaw fotograficzny, b) interaktywna podłoga, tablica, półka z głośnikami, c) laptop z oprogramowaniem, d) urządzenie wielofunkcyjne. 2) Oferowane wyposażenie musi być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym zawartym w Załączniku Nr 4b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)