GuidZP400 |
26830f0e-d8b5-4c2b-8f6d-a7bd80574dee
|
Biuletyn |
575446-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
|
Regon |
367849538
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karolkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 452-55-01,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.kowr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Inflancka 4, 00-198 Warszawa (parter, Kancelaria ogólna).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV
|
Numer referencyjny |
842/2018/C
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Kod CPV 39221000-7 – sprzęt kuchenny, 30213200-7 - komputer, tablet.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa sprzętu AGD i RTV (dalej: „sprzętu”) o parametrach i jakości zgodnej ze Specyfikacją techniczno-liczbową stanowiącą załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (dalej „IPU”) wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 2 do IPU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ (Istotne Postanowienia Umowy wraz z załącznikami).
|
Cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
120512,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r. lub do wyczerpania całkowitej wartości brutto umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
UWAGA: w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa powyżej jest zobowiązany złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowienia § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126) stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000,00 PLN (trzy tysiące złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego I Oddział
w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr rachunku: 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235 z dopiskiem w tytule przelewu: wadium – postępowanie nr: 842/2018/C.
Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego KOWR.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formach wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) musi:
1) wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia);
2) wskazywać beneficjenta – Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa;
3) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą);
4) określać kwotę poręczenia lub gwarancji;
5) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie;
6) wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
4. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5. Oryginał wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 2-5 musi zostać dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 2-5 została trwale złączona z ofertą.
6. Wadium w pieniądzu zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, przed upływem terminu składania ofert.
7. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy z wyłączeniem zmian w zakresie danych adresowych Centrali i OT KOWR, osób wyznaczonych do współpracy, o których mowa w § 11 Umowy oraz zmian, o których mowa w § 2 ust. 4 Umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz:
1) w zakresie warunków realizacji Przedmiotu Umowy– w przypadku, gdy u Stron wystąpią: zmiany w strukturze organizacyjnej, zmiany w procesach biznesowych, zmiany technologiczne lub zmiany godzin pracy,
2) w zakresie warunków realizacji Przedmiotu Umowy – wynikających ze zmian zewnętrznych pozostających poza kontrolą i wpływem Zamawiającego (np. zmian w zakresie sprzętów wprowadzonych przez ich producentów),
3) w przypadku zmiany nazwy lub formy prawnej Wykonawcy na skutek przekształceń organizacyjno-prawnych, przejęcia – Strony wprowadzą do umowy odpowiednie postanowienia w tym zakresie,
4) gdy zaistnieje uzasadniona przyczynami technicznymi lub technologicznymi konieczność zmiany sposobu realizacji Umowy, w takim przypadku Strony uzgodnią zastępcze wykonanie swoich obowiązków w niezbędnym zakresie, przy czym realizowane usługi muszą spełniać minimalne wymagania określone w Ofercie Wykonawcy, w tym dodatkowe, korzystne dla Zamawiającego, jeżeli Wykonawca je zaproponował,
5) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
2. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
1) zmiana postanowień Umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa,
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
5) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
6) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
7) zmiany pozostałych postanowień umowy nie stanowiące zmiany treści Oferty Wykonawcy o ile co innego nie będzie wynikało z właściwych przepisów prawa na zasadach i w sposób określony poniżej, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
3. W celu zawarcia stosownego aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 6 6 |
1. Zestawienie liczbowe sprzętów, wskazane w załączniku nr 1 do Umowy jest największym, możliwym zakresem przedmiotu Umowy. Zamawiający zastrzega, że przedstawiona w załączniku nr 1 do Umowy liczba sprzętów jest wielkością orientacyjną i może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach dostaw zamiennie bilansujących się w całkowitej wartości brutto Umowy, podanej w § 4 ust. 1 Umowy.
2. Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia co najmniej 50 % ilości każdego ze sprzętów wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania zamiennie sprzętów wymienionych w załączniku nr 1, z zastrzeżeniem ust. 3, jednak za łączną kwotę nie wyższą niż określona w § 4 ust. 1 Umowy.
4. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu Umowy Zamawiający dopuszcza zamianę na jego odpowiednik o nie gorszych parametrach w stosunku do sprzętu wycofanego (zawieszonego) z produkcji, w cenie sprzętu wycofanego (zawieszonego), pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę uprzedniej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany Umowy.
5. Wykonawca oświadcza, że w przypadku zamawiania zamiennie sprzętów wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy lub zamówienia sprzętu w liczbie mniejszej niż wskazana w załączniku nr 1 do Umowy, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego.
|